Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 603, 604, 605, 606, 607, 608, 609 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:06 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:
Even zo vlug naar R'dam, solly nee :(

Heb thuis liggen. Ik ga muziekkie aan zetten (Ganja hardstyle) en dan dikke chillie zitten met piemel in hand. :cool:

Hateurrrr :( Klinkt wel als een goeie avond eigeluk.

Je kent me mattie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:27 

Hardtraxx Veteran

Toch maar niet smoken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:27 

Olijfboompje schreef:

Heb thuis liggen. Ik ga muziekkie aan zetten (Ganja hardstyle) en dan dikke chillie zitten met piemel in hand. :cool:

dafuq? af en toe daniel, snap ik echt helemaal niks van jou...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:34 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:

dafuq? af en toe daniel, snap ik echt helemaal niks van jou...

Ey birdie, doe koekie niet helemaal uit je flappie mattie

Je bent toch niet helemaal pancreas in de institutionele volmacht van de anarchistische maatschappij met zijn demoniserende trekjes waarin compulsieve gedragsstoornissen je maken tot je bent wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:37 

Olijfboompje... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:43 

Olijfboompje schreef:
Je bent toch niet helemaal pancreas in de institutionele volmacht van de anarchistische maatschappij met zijn demoniserende trekjes waarin compulsieve gedragsstoornissen je maken tot je bent wie?

Epoch petril sip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:44 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:

Epoch petril sip.

Dabro pazjazlovatz zjelajem vom priatnoj rosdjestva
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:45 

Ja dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:47 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Ja dag.

Gewoon gelukkig nieuwjaar en een gelukkig kerstfeest in het Russisch met wellicht wat spelfouten.
Dat heeft mijn tante mij geleerd toen ik klein was. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:51 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
Ja dag.

Gewoon gelukkig nieuwjaar en een gelukkig kerstfeest in het Russisch met wellicht wat spelfouten.

Wat voor wiet heb jij?
Die moet ik ook hebben als ik het weer is ga doen! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:59 

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
Ja dag.

Nou, in dat geval, bedankt :)
En jij ook een gelukkig nieuwjaar!
:beer:

Wat ik zei, was tijdperk stormvogel slokje, geen idee welke taal het is, maar ik ben er een keer op de middelbare school achter gekomen toen ik een computer uur had, en anagrammen aan het maken was van wat woorden xd daar kwam ook iets uit als tichr pepsi pole xd wat een lol hadden we toen :P
volgens mij was het begonnen met schploeterpiep
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 23:50 

Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:
dawasiknie schreef:
Tussen de 150 en 200 mg 4-fmp, al nagelang wat je zelf het fijnste vind. De Methylone zou ik op iets meer dan 200 mg doseren. Zou zelf 220 doen per cap en dan 2 caps mee. Om de 2 uur ofzo bijpakken. Zoiets had ik op Thrillogy en dat deed supergoed z'n werk! Eventueel nog klein beetje extra meenemen om bij te pakken, maar verwacht dat je hiermee de avond wel doorkomt :)

200 mg 4-fmp kan prima. Kan iig weinig mis gaan behalve dat je wss niet gaat slapen de komende 12 uur, maar dat is iets wat ik sinds de ontdekking van speed en benzos niet meer boeiend vind.

Dus :

1 cap 4fmp van 200
2 caps methylone van 220 ?

Slapen gaat wel lukken. Moet ergens nog een pammetje hebben. En anders moet ik iemand hier op HT even lief aankijken. Aangezien diegene hier gaat crashen na Multigroove :).

Of zal ik gewoon lekker aan de Benzo Fury gaan?

Al ervaring hiermee?
Kan er binnenkort aan komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 00:04 

Hardtraxx Elite

mark-feyenoord schreef:
Al ervaring hiermee?

Heb er helaas nog geen ervaring mee. Maar dat komt vanzelf. Chukkels en Darkbeatz van het forum kunnen je er meer over vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 00:05 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
mark-feyenoord schreef:
Al ervaring hiermee?

Heb er helaas nog geen ervaring mee. Maar dat komt vanzelf. Chukkels en Darkbeatz van het forum kunnen je er meer over vertellen.

Is er uberhaupt wel een drugs waar Chukkels niet mee kan helpen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 00:31 

Hardtraxxer

Crystal meth? heroine? datura?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 00:36 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Jeff3rd schreef:
mark-feyenoord schreef:
Al ervaring hiermee?

Is er uberhaupt wel een drugs waar Chukkels niet mee kan helpen? :lol:

Coke, heroïne, hasj, wiet, 6-MAPB, DOI, 2C-C, 2C-D, 2C-E, 2C-I, 2C-P, 2C-T7, 2C-T21, 3-FMP, Dimethocaine, 5-APB, DOB, 2-FA, 3-MeO-PCP, Buphedrone, Datura, 5-IAI, MDA, 2-Methyl-MDA, MDPV, Salvia, DMT, DXM, 4-Ho-MiPT, 4-Ho-MET, PCP, 5-MeO-DaLT, 5-MeO-AMT, Butylone... Genoeg dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 00:41 

Hardtraxxer

xd

Hoe is benzo fury? ik hoor net dat je er ervaring mee hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 00:50 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Coke, heroïne, hasj, wiet, 6-MAPB, DOI, 2C-C, 2C-D, 2C-E, 2C-I, 2C-P, 2C-T7, 2C-T21, 3-FMP, Dimethocaine, 5-APB, DOB, 2-FA, 3-MeO-PCP, Buphedrone, Datura, 5-IAI, MDA, 2-Methyl-MDA, MDPV, Salvia, DMT, DXM, 4-Ho-MiPT, 4-Ho-MET, PCP, 5-MeO-DaLT, 5-MeO-AMT, Butylone... Genoeg dus.

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 00:56 

Hardtraxx Veteran

mark-feyenoord schreef:
xd

Hoe is benzo fury? ik hoor net dat je er ervaring mee hebt :P

Topspul! Advies: gebruik het op een feest en niet in een thuissetting. Daar is het (tenzij je vermoeid bent ofzo, wat ook hallucinaties triggert) geen hol aan naar mijn mening. Verder wordt er gezegd dat het per keer verschillend kan zijn. Maar dan niet een klein beetje, maar echt extreem. De ene keer voel je van 100mg nauwelijks wat en de andere keer ga je zo hard als een hogesnelheidstrein. Verder heb ik niet echt veel ervaring met dit spul, heb het nog maar 1x gebruikt, op Masters of Hardcore. Darkbeatz weet er meer over, verder staat ook genoeg op www.drugsforum.info op het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 03:05 

Hardtraxxer

Woei weer zin om kneitehard te gaan. Zonet weer een drank feestje gehad waar ik met anderen in gesprek kwam. Gesprek ging opeen over favoriete muziek en toen een paar mensen begonnen over techno wist ik meteen hoe ver het was. Ik stond weer tussen de gebruikers in en toen het over gebruiken ging wil ik meteen weer :cry:

Binnenkort me maar weer eens flink naar de kloten helpen, want ik ben nu alweer kneiter lam en de kater zie ik alweer aankomen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 08:16 

Berenburg schreef:
toen een paar mensen begonnen over techno wist ik meteen hoe ver het was. Ik stond weer tussen de gebruikers

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 11:41 

Donateur

hardcoresjors schreef:
Geen whatsapp, wel btg
Als ik met trein moet, moet ik zoiezo slaapplek hebben, anders laatste trein terug en dat Velserbroek van je heeft geen eens een station! :P

Dat had geen probleem geweest. En dat klopt, je zou dan naar santpoort-Noord toe moeten xd

Chukkels schreef:
Coke, hasj, wiet, 2C-I, Buphedrone, Genoeg dus.

:/ :/ Deze kwamen toch wel als verrassing :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 11:46 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
hardcoresjors schreef:
Geen whatsapp, wel btg
Als ik met trein moet, moet ik zoiezo slaapplek hebben, anders laatste trein terug en dat Velserbroek van je heeft geen eens een station! :P

Dat had geen probleem geweest. En dat klopt, je zou dan naar santpoort-Noord toe moeten xd

€ 26,20 en reistijd 2:03 uur :P
Als ik dan de laatste trein terug moet pakken dan is het net ingeslagen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 11:57 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Coke, hasj, wiet, 2C-I, Buphedrone, Genoeg dus.

:/ :/ Deze kwamen toch wel als verrassing :huh:

Ik kan daar toch echt niet veel info over geven. Daar is mijn ervaring te miniem voor. Bij hasj zou ik bijvoorbeel mijn god niet weten wat het verschil is tussen de soorten en hoe sterk bepaalde dingen zijn en hoeveel een persoon nodig heeft om iets goed te voelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:06 

Donateur

hardcoresjors schreef:
Als ik dan de laatste trein terug moet pakken dan is het net ingeslagen :lol:

Kun je wel 2 uur treinspacen :cool: :cool:

Chukkels schreef:
Ik kan daar toch echt niet veel info over geven. Daar is mijn ervaring te miniem voor. Bij hasj zou ik bijvoorbeel mijn god niet weten wat het verschil is tussen de soorten en hoe sterk bepaalde dingen zijn en hoeveel een persoon nodig heeft om iets goed te voelen xd

Ik dacht dat je met de rest wel aardig wat ervaring zou hebben, zeker met coke, dat op elke hoek vd straat tegenwoordig te krijgen is :P
Vorige  1 ... 603, 604, 605, 606, 607, 608, 609 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic