Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
mrazura wrote:
Olijfboompje wrote:Even zo vlug naar R'dam, solly nee :(

Heb thuis liggen. Ik ga muziekkie aan zetten (Ganja hardstyle) en dan dikke chillie zitten met piemel in hand. :cool:
Hateurrrr :( Klinkt wel als een goeie avond eigeluk.
Je kent me mattie
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Toch maar niet smoken :cry:
G

Heb thuis liggen. Ik ga muziekkie aan zetten (Ganja hardstyle) en dan dikke chillie zitten met piemel in hand. :cool:
dafuq? af en toe daniel, snap ik echt helemaal niks van jou...
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
KSwoosh wrote:

dafuq? af en toe daniel, snap ik echt helemaal niks van jou...
Ey birdie, doe koekie niet helemaal uit je flappie mattie

Je bent toch niet helemaal pancreas in de institutionele volmacht van de anarchistische maatschappij met zijn demoniserende trekjes waarin compulsieve gedragsstoornissen je maken tot je bent wie?
D
Olijfboompje... :P
G
Olijfboompje wrote:Je bent toch niet helemaal pancreas in de institutionele volmacht van de anarchistische maatschappij met zijn demoniserende trekjes waarin compulsieve gedragsstoornissen je maken tot je bent wie?
Epoch petril sip.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
KSwoosh wrote:
Olijfboompje wrote:Je bent toch niet helemaal pancreas in de institutionele volmacht van de anarchistische maatschappij met zijn demoniserende trekjes waarin compulsieve gedragsstoornissen je maken tot je bent wie?
Epoch petril sip.
Dabro pazjazlovatz zjelajem vom priatnoj rosdjestva
G
Ja dag.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
KSwoosh wrote:Ja dag.
Gewoon gelukkig nieuwjaar en een gelukkig kerstfeest in het Russisch met wellicht wat spelfouten.
Dat heeft mijn tante mij geleerd toen ik klein was. :cool:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Olijfboompje wrote:
Gewoon gelukkig nieuwjaar en een gelukkig kerstfeest in het Russisch met wellicht wat spelfouten.
Wat voor wiet heb jij?
Die moet ik ook hebben als ik het weer is ga doen! :lol:
G
Olijfboompje wrote:
Nou, in dat geval, bedankt :)
En jij ook een gelukkig nieuwjaar!
:beer:

Wat ik zei, was tijdperk stormvogel slokje, geen idee welke taal het is, maar ik ben er een keer op de middelbare school achter gekomen toen ik een computer uur had, en anagrammen aan het maken was van wat woorden xd daar kwam ook iets uit als tichr pepsi pole xd wat een lol hadden we toen :P
volgens mij was het begonnen met schploeterpiep
Hardtraxxer
585 posts member since 2009
last seen Apr 2015
Jeff3rd wrote:
dawasiknie wrote:Tussen de 150 en 200 mg 4-fmp, al nagelang wat je zelf het fijnste vind. De Methylone zou ik op iets meer dan 200 mg doseren. Zou zelf 220 doen per cap en dan 2 caps mee. Om de 2 uur ofzo bijpakken. Zoiets had ik op Thrillogy en dat deed supergoed z'n werk! Eventueel nog klein beetje extra meenemen om bij te pakken, maar verwacht dat je hiermee de avond wel doorkomt :)

200 mg 4-fmp kan prima. Kan iig weinig mis gaan behalve dat je wss niet gaat slapen de komende 12 uur, maar dat is iets wat ik sinds de ontdekking van speed en benzos niet meer boeiend vind.

Dus :

1 cap 4fmp van 200
2 caps methylone van 220 ?

Slapen gaat wel lukken. Moet ergens nog een pammetje hebben. En anders moet ik iemand hier op HT even lief aankijken. Aangezien diegene hier gaat crashen na Multigroove :).

Of zal ik gewoon lekker aan de Benzo Fury gaan?
Al ervaring hiermee?
Kan er binnenkort aan komen :D
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
mark-feyenoord wrote: Al ervaring hiermee?
Heb er helaas nog geen ervaring mee. Maar dat komt vanzelf. Chukkels en Darkbeatz van het forum kunnen je er meer over vertellen.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Jeff3rd wrote:
Heb er helaas nog geen ervaring mee. Maar dat komt vanzelf. Chukkels en Darkbeatz van het forum kunnen je er meer over vertellen.
Is er uberhaupt wel een drugs waar Chukkels niet mee kan helpen? :lol:
Hardtraxxer
last seen Apr 2015
Crystal meth? heroine? datura?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
hardcoresjors wrote:
Jeff3rd wrote:
Is er uberhaupt wel een drugs waar Chukkels niet mee kan helpen? :lol:
Coke, heroïne, hasj, wiet, 6-MAPB, DOI, 2C-C, 2C-D, 2C-E, 2C-I, 2C-P, 2C-T7, 2C-T21, 3-FMP, Dimethocaine, 5-APB, DOB, 2-FA, 3-MeO-PCP, Buphedrone, Datura, 5-IAI, MDA, 2-Methyl-MDA, MDPV, Salvia, DMT, DXM, 4-Ho-MiPT, 4-Ho-MET, PCP, 5-MeO-DaLT, 5-MeO-AMT, Butylone... Genoeg dus.
Hardtraxxer
last seen Apr 2015
xd

Hoe is benzo fury? ik hoor net dat je er ervaring mee hebt :P
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Chukkels wrote: Coke, heroïne, hasj, wiet, 6-MAPB, DOI, 2C-C, 2C-D, 2C-E, 2C-I, 2C-P, 2C-T7, 2C-T21, 3-FMP, Dimethocaine, 5-APB, DOB, 2-FA, 3-MeO-PCP, Buphedrone, Datura, 5-IAI, MDA, 2-Methyl-MDA, MDPV, Salvia, DMT, DXM, 4-Ho-MiPT, 4-Ho-MET, PCP, 5-MeO-DaLT, 5-MeO-AMT, Butylone... Genoeg dus.
:whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
mark-feyenoord wrote:xd

Hoe is benzo fury? ik hoor net dat je er ervaring mee hebt :P
Topspul! Advies: gebruik het op een feest en niet in een thuissetting. Daar is het (tenzij je vermoeid bent ofzo, wat ook hallucinaties triggert) geen hol aan naar mijn mening. Verder wordt er gezegd dat het per keer verschillend kan zijn. Maar dan niet een klein beetje, maar echt extreem. De ene keer voel je van 100mg nauwelijks wat en de andere keer ga je zo hard als een hogesnelheidstrein. Verder heb ik niet echt veel ervaring met dit spul, heb het nog maar 1x gebruikt, op Masters of Hardcore. Darkbeatz weet er meer over, verder staat ook genoeg op www.drugsforum.info op het forum.
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Woei weer zin om kneitehard te gaan. Zonet weer een drank feestje gehad waar ik met anderen in gesprek kwam. Gesprek ging opeen over favoriete muziek en toen een paar mensen begonnen over techno wist ik meteen hoe ver het was. Ik stond weer tussen de gebruikers in en toen het over gebruiken ging wil ik meteen weer :cry:

Binnenkort me maar weer eens flink naar de kloten helpen, want ik ben nu alweer kneiter lam en de kater zie ik alweer aankomen :cry:
G
Berenburg wrote:toen een paar mensen begonnen over techno wist ik meteen hoe ver het was. Ik stond weer tussen de gebruikers
:lol:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
hardcoresjors wrote: Geen whatsapp, wel btg
Als ik met trein moet, moet ik zoiezo slaapplek hebben, anders laatste trein terug en dat Velserbroek van je heeft geen eens een station! :P
Dat had geen probleem geweest. En dat klopt, je zou dan naar santpoort-Noord toe moeten xd

Chukkels wrote: Coke, hasj, wiet, 2C-I, Buphedrone, Genoeg dus.
:/ :/ Deze kwamen toch wel als verrassing :huh:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Black Sunrise wrote:
hardcoresjors wrote: Geen whatsapp, wel btg
Als ik met trein moet, moet ik zoiezo slaapplek hebben, anders laatste trein terug en dat Velserbroek van je heeft geen eens een station! :P
Dat had geen probleem geweest. En dat klopt, je zou dan naar santpoort-Noord toe moeten xd
€ 26,20 en reistijd 2:03 uur :P
Als ik dan de laatste trein terug moet pakken dan is het net ingeslagen :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Black Sunrise wrote:
Chukkels wrote: Coke, hasj, wiet, 2C-I, Buphedrone, Genoeg dus.
:/ :/ Deze kwamen toch wel als verrassing :huh:
Ik kan daar toch echt niet veel info over geven. Daar is mijn ervaring te miniem voor. Bij hasj zou ik bijvoorbeel mijn god niet weten wat het verschil is tussen de soorten en hoe sterk bepaalde dingen zijn en hoeveel een persoon nodig heeft om iets goed te voelen xd
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
hardcoresjors wrote: Als ik dan de laatste trein terug moet pakken dan is het net ingeslagen :lol:
Kun je wel 2 uur treinspacen :cool: :cool:

Chukkels wrote: Ik kan daar toch echt niet veel info over geven. Daar is mijn ervaring te miniem voor. Bij hasj zou ik bijvoorbeel mijn god niet weten wat het verschil is tussen de soorten en hoe sterk bepaalde dingen zijn en hoeveel een persoon nodig heeft om iets goed te voelen xd
Ik dacht dat je met de rest wel aardig wat ervaring zou hebben, zeker met coke, dat op elke hoek vd straat tegenwoordig te krijgen is :P