Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 600, 601, 602, 603, 604, 605, 606 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 15:39 

Donateur

Dysphoria schreef:
We willen natuurlijk wel een leuke en intense ervaring en niet zo dat het bijna niks voorstelt. Dillema!

Dan zeg ik: Anaal inbrengen :cool:
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 15:40 

Serieuze reacties a.u.b. :)
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 16:31 

Hardtraxx Elite

Wat wil je precies gaan nuttigen?
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 16:36 

Hardtraxx Veteran

Woohoo maandag op BTB voor de 2e keer 4-fmp proberen, hopelijk voel ik er dit keer wat meer van. :D Moet haast wel met een cap van 200mg.. Ik ben benieuwd!
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 16:36 

Jeff3rd schreef:

2C-B

Dat was ik even vergeten te vertellen. :P
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 16:40 

Dysphoria schreef:
Jeff3rd schreef:

2C-B

Gewoon snatsen bots! Die 'pijn' is echt zwaar overdreven, het brand een beetje voor een minuutje en daarna merk je er niks meer van.
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 16:42 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Woohoo maandag op BTB voor de 2e keer 4-fmp proberen, hopelijk voel ik er dit keer wat meer van. :D Moet haast wel met een cap van 200mg.. Ik ben benieuwd!

200mg, das best een aardige dosis zeg. :P

Ik had cap van 130 mg op Reverze, waar ik zeker wel het gewenste effect mee bereikt had, hield ook vrij lang/constant aan. En de inslag had heel veel weg van een MDMA inslag. (L)
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:06 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:

200, tering jantje. Ik denk dat je met 160/170 echt wel ruim op weg bent, hoor..
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:09 

Hardtraxx Elite

Lol.. Ik zat daar op Rebirth nog ietjes boven :$

Dysphoria schreef:
Jeff3rd schreef:

2C-B

Gewoon snuuvn!
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:12 

Hardtraxx Elite

Ja, op Masters ook droeftoeter :P
Maar ik bedoel, voor je tweede keer 200 mg lijkt mij in ieder geval, best wel heftig..
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:17 

Hardtraxx Veteran

Misschien wel heftig, maar daar ben ik niet vies van. :P Met mijn 1e keer had ik een cap van 150mg en dat was duidelijk te weinig, merkte er bijna niets van. Kan wel wat hebben. :D
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:22 

Hardtraxx Elite

Dan heb ik niks gezegd en wens ik je veel plezier toe. Ik ga ook weer lekker 4-fmpen met de nodige biertjes bij BTB!
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:33 

Hardtraxx Elite

jRn schreef:
Ja, op Masters ook droeftoeter :P
Maar ik bedoel, voor je tweede keer 200 mg lijkt mij in ieder geval, best wel heftig..

Op Masters zat ik op 220, op Rebirth zat ik daar zelfs nog boven. Was weer uitgeschoten met alles in een capsule doen.. Ach.. T ging best lekker xd
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:46 

Hardtraxx Elite

Tolerantie van een beer, deze man!
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:49 

Hardtraxx Elite

Ik ben ook een beer :$

Zaterdag 4fmp en methylone combi (L)
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:50 

Hardtraxx Elite

Jeff3rd schreef:

Waar ga je heen dan?
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:54 

Donateur

Jeff3rd schreef:

Die is leuk! Jij gaat je goed vermaken knullebol! :D
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 18:09 

Hardtraxx Elite

jRn schreef:
Waar ga je heen dan?

Multigroove! Heb 2 gastenlijstplekken gewonnen!

dawasiknie schreef:
Jeff3rd schreef:

Die is leuk! Jij gaat je goed vermaken knullebol! :D

Ik hoop het! Hihi! Wat voor doseringen raad je aan?
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 18:19 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Nando schreef:

200, tering jantje. Ik denk dat je met 160/170 echt wel ruim op weg bent, hoor..

Nando heeft tolerantie voor MDMA-dingen :P

Nee, maar 200mg kan prima, zeker als je ziet dat bepaalde personen hier ver boven hebben gezeten.
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 18:23 

Donateur

Tussen de 150 en 200 mg 4-fmp, al nagelang wat je zelf het fijnste vind. De Methylone zou ik op iets meer dan 200 mg doseren. Zou zelf 220 doen per cap en dan 2 caps mee. Om de 2 uur ofzo bijpakken. Zoiets had ik op Thrillogy en dat deed supergoed z'n werk! Eventueel nog klein beetje extra meenemen om bij te pakken, maar verwacht dat je hiermee de avond wel doorkomt :)

200 mg 4-fmp kan prima. Kan iig weinig mis gaan behalve dat je wss niet gaat slapen de komende 12 uur, maar dat is iets wat ik sinds de ontdekking van speed en benzos niet meer boeiend vind.
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 18:29 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Tussen de 150 en 200 mg 4-fmp, al nagelang wat je zelf het fijnste vind. De Methylone zou ik op iets meer dan 200 mg doseren. Zou zelf 220 doen per cap en dan 2 caps mee. Om de 2 uur ofzo bijpakken. Zoiets had ik op Thrillogy en dat deed supergoed z'n werk! Eventueel nog klein beetje extra meenemen om bij te pakken, maar verwacht dat je hiermee de avond wel doorkomt :)

200 mg 4-fmp kan prima. Kan iig weinig mis gaan behalve dat je wss niet gaat slapen de komende 12 uur, maar dat is iets wat ik sinds de ontdekking van speed en benzos niet meer boeiend vind.

Ok, ik heb dan al meer dan een jaar geen methylone gedaan, maar 200mg methylone? :huh: Is de kwaliteit zo drastisch gedaald of ben ik gewoon veel te pussy met methylone doseringen? :/
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 18:33 

Donateur

Ik had toen die Methylone van jou, daarvan had ik toch echt aardig wat nodig :P Dus ja, jij bent gewoon een nepjunk!
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 18:34 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Dat heb je goed, behalve met mephedrone.. Dat spul doet alles met me, behalve goede dingen. :P

In ieder geval, kan niet wachten tot maandag! :yay: Ben me ervan bewust dat ik niet makkelijk zal gaan slapen, dus daar moet ik nog even iets voor vinden. Misschien nog even de stad in, aapjes kijken.
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 19:19 

Banaanslak schreef:
Dysphoria schreef:
Jeff3rd schreef:

2C-B

Gewoon snatsen bots! Die 'pijn' is echt zwaar overdreven, het brand een beetje voor een minuutje en daarna merk je er niks meer van.

Jeff3rd schreef:
Dysphoria schreef:
Jeff3rd schreef:

2C-B

Gewoon snuuvn!

Jullie brengen me weer aan het twijfelen. :P

Maar ik kan het altijd is proberen. Doe is gek! Maar hoeveel moet ik dan snuiveng? 10, 20, 30mg? :P

En als de andere niet willen snuiven, hoeveel moeten hun dan nemen? :D

En dat snuiveng, kan dat gewoon uit de losse pols of is het handiger met hulpmiddelen?
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 19:22 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Chukkels schreef:

Dat heb je goed, behalve met mephedrone.. Dat spul doet alles met me, behalve goede dingen. :P

In ieder geval, kan niet wachten tot maandag! :yay: Ben me ervan bewust dat ik niet makkelijk zal gaan slapen, dus daar moet ik nog even iets voor vinden. Misschien nog even de stad in, aapjes kijken.

Maar mephedrone werkt ook niet echt op je MDMA-dingen volgens mij. Althans, ik zie geen enkel verband tussen meph-tolerantie en MDMA-tolerantie. Dus voor mijn gevoel is er geen kruistolerantie tussen die dingen. Wel met MDMA en 4-FMP/Methylone overigens. Maar goed, ik zal het wel fout hebben en mijn eigen ervaringen zullen dan wel compleet verkeerd zijn.

@Dyspie

Snuif de helft als het bommetje wat de anderen nemen.
Neem het dubbele aan bommetje dan wat een ander snuift.
EZ-enuf. :)
Vorige  1 ... 600, 601, 602, 603, 604, 605, 606 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic