same herewrote:As zaterdag eindelijk 4fmp nemen![]()
Daarna ook maar even speakeren en indien nodig nog een defqon.
G
Jij bent mijn begeleider!wrote:Ik ben je coachwrote:Kom naar hardshock, ik heb een coach nodig om me te supporten!wrote:As zaterdag eindelijk 4fmp nemen![]()
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Loudness word waarschijnlijk eerste keer pep voor mij, binnen kort is even wat regelenwrote:Nja, ik ben vooral benieuwd naar pep, dus als ik dat van goede kwaliteit kan vinden..
En anders lekker nuchter, want serotonineverbruikers ben ik nog niet aan toe, dat wordt sowieso pas in mei en anders zelfs juli.
Huh? Ik weet van niks?wrote:Nee dat wist ik toen ook niet, tot ik dat later te horen kreeg van Jeffreywrote:K wist niet eens dat ik jullie daar gezien had
Het enige dat ik weet van die dag, is dat ik op film sta.
Ohja.... Mede-liefhebbers gezocht die morgenavond eens flink hun serotonine willen verneuken... (eens kijken wie er hapt)
Je weet niet eens hoeveel ik op had man.wrote:Ja dat je wat gebruikt oke dat snap ik goed. Maar dat je zoveel pakt dat je totaal niks meer kan/weet. Gaat mij toch net een stapje te ver.wrote:Zelfs van een halve rode defqon ga je al rare dingen doen, dan heb ik het nog normaal gehouden
Oordelen zonder alles te weten is gemakkelijk hoor.
Waarschijnlijk houd ik het beschaafd vergeleken met de meeste hier, dus moraalriddert tegenover mij uithangen is een van de domste dingen die je kan doen.
wrote:Je weet niet eens hoeveel ik op had man.wrote:Ja dat je wat gebruikt oke dat snap ik goed. Maar dat je zoveel pakt dat je totaal niks meer kan/weet. Gaat mij toch net een stapje te ver.wrote:Zelfs van een halve rode defqon ga je al rare dingen doen, dan heb ik het nog normaal gehouden
Oordelen zonder alles te weten is gemakkelijk hoor.![]()
Waarschijnlijk houd ik het beschaafd vergeleken met de meeste hier, dus moraalriddert tegenover mij uithangen is een van de domste dingen die je kan doen.

Jij bent niet de enige op deze wereld die Jeffrey heet.wrote:Huh? Ik weet van niks?wrote:Nee dat wist ik toen ook niet, tot ik dat later te horen kreeg van Jeffreywrote:K wist niet eens dat ik jullie daar gezien had
Het enige dat ik weet van die dag, is dat ik op film sta.
Ohja.... Mede-liefhebbers gezocht die morgenavond eens flink hun serotonine willen verneuken... (eens kijken wie er hapt)
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Sorry ik moet een ander team coachen op scantraxx 10ywrote:Kom naar hardshock, ik heb een coach nodig om me te supporten!wrote:As zaterdag eindelijk 4fmp nemen![]()
Maar je kunt me altijd coaching via sms vragen
Hou ons ritueel in stand Alex. Hele speaker droppen op de tribune, jwz!wrote:Sorry ik moet een ander team coachen op scantraxx 10ywrote:Kom naar hardshock, ik heb een coach nodig om me te supporten!wrote:As zaterdag eindelijk 4fmp nemen![]()
Daarna ook maar even speakeren en indien nodig nog een defqon.![]()
*Hap*wrote: Ohja.... Mede-liefhebbers gezocht die morgenavond eens flink hun serotonine willen verneuken... (eens kijken wie er hapt)
Ik wist het. Veel plezier met jullie Buphedrone heren!wrote:*Hap*wrote: Ohja.... Mede-liefhebbers gezocht die morgenavond eens flink hun serotonine willen verneuken... (eens kijken wie er hapt)
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Heb het niet specifiek tegen jou.wrote: Oordelen zonder alles te weten is gemakkelijk hoor.![]()
Keur ook niks af verder en iedereen moet dat lekker voor zichzelf bepalen wat die wil gebruiken. Alleen ik snap het niet dat iemand zo veel gebruikt dat die er de volgende dag eigenlijk niks meer van weet. Zie het nut er dan niet zo van in. Natuurlijk heb je dan een geweldig feest gehad maar toch.
Je zegt dat je niet oordeelt, maar uit de opbouw van je zinnen en je woordkeuze kan je aflezen dat het vol vooroordelen zit.
Typisch.
Typisch.
C
Je lijkt mij wel... pffwrote:Heb het niet specifiek tegen jou.wrote: Oordelen zonder alles te weten is gemakkelijk hoor.![]()
Keur ook niks af verder en iedereen moet dat lekker voor zichzelf bepalen wat die wil gebruiken. Alleen ik snap het niet dat iemand zo veel gebruikt dat die er de volgende dag eigenlijk niks meer van weet. Zie het nut er dan niet zo van in. Natuurlijk heb je dan een geweldig feest gehad maar toch.
Jij bent ook zo'n gevalletje waarbij je uitspraken hebt waarvan ik denk;
"Kansloos pur sang"
"Kansloos pur sang"
C
Ach ja, als iemand het moet doen, doe ik het wel..wrote:Jij bent ook zo'n gevalletje waarbij je uitspraken hebt waarvan ik denk;
"Kansloos pur sang"
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Haha dat kan niet zonder jou erbijwrote:Hou ons ritueel in stand Alex. Hele speaker droppen op de tribune, jwz!wrote:Sorry ik moet een ander team coachen op scantraxx 10ywrote: Kom naar hardshock, ik heb een coach nodig om me te supporten!![]()
E
Zaterdag rondjes lopen in de HMH.
Sorry hoorwrote:[
Jij bent niet de enige op deze wereld die Jeffrey heet.
Heb nog steeds niemand geslachtofferd voor de Buphedrone tryout. Jammer....
Dipje is weer vervlogen.
Maar goed best logisch dat mijn lichaam nog even de prijs moest betalen voor zo'n dagje zweven.
Maar goed best logisch dat mijn lichaam nog even de prijs moest betalen voor zo'n dagje zweven.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
wrote:Zaterdag rondjes lopen in de HMH.
G
beter ook ja, want ik ben deze coach veel te lang kwijt geweest1!wrote:Sorry ik moet een ander team coachen op scantraxx 10ywrote:Kom naar hardshock, ik heb een coach nodig om me te supporten!wrote:As zaterdag eindelijk 4fmp nemen![]()
Daarna ook maar even speakeren en indien nodig nog een defqon.![]()