4-FA of 4-FMP waar 4-FA voor 4-fluoramfetamine staat.
Het word tijd dat we voor wereldwijde legalisatie van alle drugs gaan want dit schiet niet op zo
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!wrote:Kan iemand me een link naar een site geven waar ik het kan bestellen?
Het word tijd dat we voor wereldwijde legalisatie van alle drugs gaan want dit schiet niet op zo
wrote:Dus als ik morge de drogist bel en 4-FMP vraag, hebben ze dat misschien?zou wel fijn zijn, kan namelijk ook geen site meer vinden(was dat eerst makkelijker lijkt het..?)

wrote:wrote:Dus als ik morge de drogist bel en 4-FMP vraag, hebben ze dat misschien?zou wel fijn zijn, kan namelijk ook geen site meer vinden(was dat eerst makkelijker lijkt het..?)
Ben je nou echt serieus hier? Zo ja : Gooi jezelf eens HEEL snel weg dan!wrote:Dus als ik morge de drogist bel en 4-FMP vraag, hebben ze dat misschien?zou wel fijn zijn, kan namelijk ook geen site meer vinden(was dat eerst makkelijker lijkt het..?)
De lamborghinis die komen eraan ik heb er schijt aan ik heb er schijt aanwrote:Die rap ook van hem.
"Ik ben jacky pakutra, van de ufo maffia"
ok laat maar weet het alwrote:Ben je nou echt serieus hier? Zo ja : Gooi jezelf eens HEEL snel weg dan!wrote:Dus als ik morge de drogist bel en 4-FMP vraag, hebben ze dat misschien?zou wel fijn zijn, kan namelijk ook geen site meer vinden(was dat eerst makkelijker lijkt het..?)
Thx voor alle reacties.. Dit zou het misschien wel kunnen zijn. Pas als ik weer een beetje nuchter wordt begint t op te komen, zo'n opgeblazen gevoel. Ik ga proberen te boeren tijdens t spacen,, hopen dat t helptwrote:Ik moest altijd kotsen na MDMA gebruik, wanneer ik eindelijk weer nuchter was. Ik voelde me altijd zo opgeblazen en bij iedere keer dat ik een slok drinken (geen water) nam voelde ik mij weer een minuut opgelucht en daarna kwam het opgeblazen gevoel weer. Denk alleen niet dat dit hetzelfde probleem is als wat bij jou voorkomt, nog harder...
Dat opgeblazen gevoel was trouwens ook de rede voor mij om mezelf aan te leren te gaan boeren.