Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 13:41 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Benzo's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (L) (L)

Niet te vaak doen, anders heb je een tripje Bouman te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 13:49 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
jRn schreef:
Benzo's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (L) (L)

Niet te vaak doen, anders heb je een tripje Bouman te pakken.

Mijn verstandskies is net getrokken, dus heb een pammetje gepakt tegen de pijn. Als ik mij weer beter voel gaan die dingen de kast weer in. :thumbup: Maar voor nu, doen ze hun werk goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 14:36 

Donateur

jRn schreef:
blablabla

Fix je avatar is trouwens, heel irritant zo'n blauw vraagteken steeds :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 14:39 

Nog 6 dagen...
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 14:41 

Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
jRn schreef:
blablabla

Fix je avatar is trouwens, heel irritant zo'n blauw vraagteken steeds :P

Vraagteken? Het is een pak dat los gaat. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 15:04 

Hardtraxx Elite

Heeft er iemand hier ervaring met het goedje Buphedrone? Heb het 1 en ander gezocht. Maar kan niet veel vinden op internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 15:35 

Hardtraxx Newbie

Yo mensen ik heb een vraagje !!
Ik ga aankomend weekend naar dubstepfeestje (samen met o.a. suikerklontje)
En zit er over na te denken toch maar na de 4-fmp een halve speaker erbij te gooien..
1 probleem: Ik moet altijd kotsen ongeveer 4 uur na inname.. Vorige keer moesten we ook al eerder weg vanwege mijn gekots :$ :thumbdown:

Dus weet een van jullie hoe ik het kotsen kan voorkomen, heeft iemand het ook (gehad) en weet hoe ik niet hoef te kotsen ??

Opzich vind ik het niet heel erg als ik moet kotsen, maar t wordt wel irritant :sleep: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 15:41 

Hardtraxx Elite

Dat verschilt per persoon, per hoeveelheid MDMA, per hoeveelheid rust dat je vooraf hebt genomen en wat/hoeveel je hebt gegeten. Ik moest voorheen altijd kotsen, en heb mezelf aangelerd regelmatig te boeren wanneer ik onder invloed ben, en sinds ik dat doe ben ik niet meer geneigd te kotsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 15:53 

Hardtraxx Veteran

Ik heb wel eens neigingen gehad naar kotsen, maar positief denken heeft mij er toen uitgeholpen :P
Als ik gewoon bij mezelf dacht dat ik heerlijk aan het spacen was en dat er niks aan de hand was, dan voelde ik me zo! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 16:12 

Hardtraxx Veteran

nog harder schreef:
En zit er over na te denken toch maar na de 4-fmp een halve speaker erbij te gooien..
1 probleem: Ik moet altijd kotsen ongeveer 4 uur na inname.. Vorige keer moesten we ook al eerder weg vanwege mijn gekots :$ :thumbdown:

Dus weet een van jullie hoe ik het kotsen kan voorkomen, heeft iemand het ook (gehad) en weet hoe ik niet hoef te kotsen ??

Opzich vind ik het niet heel erg als ik moet kotsen, maar t wordt wel irritant :sleep: :sick:

Minder MDMA pakken / meer verspreiden.
Vaak is teveel MDMA de oorzaak van t kotsen :thumbup: dus neem de helft van wat je normaal neemt en dan een half uur later de andere helft van dat gene ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 16:17 

Donateur

jRn schreef:

Ik zie alleen een blauw vraagteken, wat betekend dat de avatar niet goed is geupload :)
Bij Rampestamper zie ik hetzelfde namelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 16:18 

Black Sunrise schreef:
jRn schreef:

Ik zie alleen een blauw vraagteken, wat betekend dat de avatar niet goed is geupload :)

Ik zie helemaal niks. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 16:30 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
jRn schreef:

zie het ook ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 16:43 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
nog harder schreef:

Minder MDMA pakken / meer verspreiden.
Vaak is teveel MDMA de oorzaak van t kotsen :thumbup: dus neem de helft van wat je normaal neemt en dan een half uur later de andere helft van dat gene ofzo

Die 4 uur na inname heeft toch niet zoveel meer te makne met de hoeveelheid? Dan ben je ook al over je piek heen toch? Ik ken het wel, vrienden hadden bv na een avondje mdma (en dan bv een hele of anderhalf over een avond) en dat ze dan 's ochtends om half 7 inneens moesten kotsen.. Lijkt me niet dat dat nog door teveel aan M komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 16:47 

Hardtraxx Addict

Als ik moet kotsen heb ik altijd te veel water op.. Komt er dan met liters uitzetten.. Let er tegenwoordig op dus het gebeurt ook eigenlijk niet meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 16:48 

Hardtraxx Addict

Ik heb ook wel eens moeten kotsen (was de eerste keer) ging toen iets te hard en het was me eerste halfje, kreeg koppijn en werd beetje duizelig en voor ik het wist moest ik kotsen.

Feestje daarna toen ik weer had gevat gewoon op de helft even een goede pauze gehad, even gaan zitten op een trappetje met iemand met een colaatje, en hele avond kiplekker gevoeld ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:19 

Hardtraxxer

Niet als een malle water gaan drinken helpt meestal en in gedachten houden: ik moet gewoon niet kotsen en voel me goed.

Werkt bij de meeste
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:30 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Ik heb ook wel eens moeten kotsen (was de eerste keer) ging toen iets te hard en het was me eerste halfje, kreeg koppijn en werd beetje duizelig en voor ik het wist moest ik kotsen.

Feestje daarna toen ik weer had gevat gewoon op de helft even een goede pauze gehad, even gaan zitten op een trappetje met iemand met een colaatje, en hele avond kiplekker gevoeld ^^

Dit heb ik eigenlijk exact hetzelfde meegemaakt op MoH, alleen voelde ik me toch ook wel weer te goed om niet te gaan zitten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:31 

Hardtraxx Elite

Jeff3rd schreef:
Heeft er iemand hier ervaring met het goedje Buphedrone? Heb het 1 en ander gezocht. Maar kan niet veel vinden op internet.

Iemand?

Trouwens.... Wie gaat er mee naar het grote bijpakbos? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:48 

Ik bied me vrijwillig aan om dingen te testen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:51 

Hardtraxx Elite

Ik denk dat ik maar een grammetje meeneem. Heb ergens gelezen dat het vergelijkbaar moet zijn met Mephedrone. Alleen dan langer. Maarja.. We dachten ook dat 4-MEC vergelijkbaar moest zijn met Mephedrone. Maar dat had meer het hard gaan van mdma, het vage van keta en het opgefokte van sos. Ik schijn er ook een zeer agressieve kop te van hebben gekregen. En de mede-trippers werd ook een beetje bang van me. Dusja.. We gaan zien wat Buphedrone is en doet xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 18:00 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Ik denk dat ik maar een grammetje meeneem. Heb ergens gelezen dat het vergelijkbaar moet zijn met Mephedrone. Alleen dan langer. Maarja.. We dachten ook dat 4-MEC vergelijkbaar moest zijn met Mephedrone. Maar dat had meer het hard gaan van mdma, het vage van keta en het opgefokte van sos. Ik schijn er ook een zeer agressieve kop te van hebben gekregen. En de mede-trippers werd ook een beetje bang van me. Dusja.. We gaan zien wat Buphedrone is en doet xd .

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 18:03 

Hardtraxx Elite

Ik moest altijd kotsen na MDMA gebruik, wanneer ik eindelijk weer nuchter was. Ik voelde me altijd zo opgeblazen en bij iedere keer dat ik een slok drinken (geen water) nam voelde ik mij weer een minuut opgelucht en daarna kwam het opgeblazen gevoel weer. Denk alleen niet dat dit hetzelfde probleem is als wat bij jou voorkomt, nog harder...

Dat opgeblazen gevoel was trouwens ook de rede voor mij om mezelf aan te leren te gaan boeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 18:05 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:

xd

Tis toch zo! xd

Heb weer een mooie deal weten te maken met m... Woej (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 18:30 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:

xd

Tis toch zo! xd

Heb weer een mooie deal weten te maken met m... Woej (L)

:loving:
Vorige  1 ... 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic