Haha dit komt me bekend voorwrote:Jawel, maar dan moet je gewoon meer gebruiken dan normaal.
T is pas echt bagger als je iets van 8% shit hebt met een shitload aan caffeïne. Dan kan je beter nuchter gaan...
En de max is 73% dacht ik zo
Haha dit komt me bekend voorwrote:Jawel, maar dan moet je gewoon meer gebruiken dan normaal.
T is pas echt bagger als je iets van 8% shit hebt met een shitload aan caffeïne. Dan kan je beter nuchter gaan...
4-FMP. Heb je als bonus ook nog de eerste 2 uur een (matige maar lekkere) vorm van euforie.wrote:Misschien dus een alternatief voor pep gebruiken..
laatst een wc vol bollen onderschept op schiphol haha las ik op nu.nlwrote:Peppieeee. Wanneer komt er weer eens goeie langs?
Huh hoe moet ik dit opvatten?? Gewoon een WC zoals ze bij de praxis staan vol met bollen of gewoon een wc die helemaal aangesloten is en die vol met bollen?wrote: laatst een wc vol bollen onderschept op schiphol haha las ik op nu.nl
Ja: gooi er na anderhalf uur 3 kwart speaker achteraan.wrote:Zaterdag voor het eerst 4-FMP proberen door een liev persoon hier![]()
Nog tips of dingen die ik moet weten?
Wie is dat lievve persoon dan? Ik ben het deze keer namelijk niet hahawrote:Zaterdag voor het eerst 4-FMP proberen door een liev persoon hier![]()
Als je mij nou bevoorraadt met meph...wrote:Wie is dat lievve persoon dan? Ik ben het deze keer namelijk niet hahawrote:Zaterdag voor het eerst 4-FMP proberen door een liev persoon hier![]()
Ik wil weten wie mijn baantje als :4-FMP bevoorrader van de HT'ers wegpikt
Eerste 2 uur? Zeker wel drie en een half uur tegen de vier aan. En matig vind ik niet echt waar, ik vond het minstens zo lekker als een snoepje.wrote:4-FMP. Heb je als bonus ook nog de eerste 2 uur een (matige maar lekkere) vorm van euforie.wrote:Misschien dus een alternatief voor pep gebruiken..
Ja? Kan je echt wel paar uur na die euforie nog droppen? (Dus uur nadat die euforie is uitgewerkt bijvoorbeeld) Geen andere merkbare effecten?Dat zou wel ziek zijn, dan heb ik een héél mooi festivalletje in de agenda staan.wrote:Nee dat kan best wachten.
Ik denk ook hoe langer je ermee wacht, hoe lekkerder de werking is van de MDMA. Althans dat waren mijn ervaringen met die combi
wrote:Wie is dat lievve persoon dan? Ik ben het deze keer namelijk niet hahawrote:Zaterdag voor het eerst 4-FMP proberen door een liev persoon hier![]()
Ik wil weten wie mijn baantje als :4-FMP bevoorrader van de HT'ers wegpikt
Ik heb op Dominator iets van 5 uur na inname van 4-fmp nog een halfje erin gegooid.wrote:Ja? Kan je echt wel paar uur na die euforie nog droppen? (Dus uur nadat die euforie is uitgewerkt bijvoorbeeld) Geen andere merkbare effecten?Dat zou wel ziek zijn, dan heb ik een héél mooi festivalletje in de agenda staan.wrote:Nee dat kan best wachten.
Ik denk ook hoe langer je ermee wacht, hoe lekkerder de werking is van de MDMA. Althans dat waren mijn ervaringen met die combi
Dan heb je het ook over een feestwrote:Ik heb op Dominator iets van 5 uur na inname van 4-fmp nog een halfje erin gegooid.wrote:Ja? Kan je echt wel paar uur na die euforie nog droppen? (Dus uur nadat die euforie is uitgewerkt bijvoorbeeld) Geen andere merkbare effecten?Dat zou wel ziek zijn, dan heb ik een héél mooi festivalletje in de agenda staan.wrote:Nee dat kan best wachten.
Lang geleden dat ik zo een partij lekker ging
Wat aws jij nou van plan as zaterdag?wrote:Misschien dus een alternatief voor pep gebruiken..
Die man is helemaal los m.b.t. droegswrote:Wat aws jij nou van plan as zaterdag?wrote:Misschien dus een alternatief voor pep gebruiken..
Dus van inname en dan 5 uur later? Of 5 uur nadat die euforie was uitgewerkt? :owrote:Ik heb op Dominator iets van 5 uur na inname van 4-fmp nog een halfje erin gegooid.wrote:Ja? Kan je echt wel paar uur na die euforie nog droppen? (Dus uur nadat die euforie is uitgewerkt bijvoorbeeld) Geen andere merkbare effecten?Dat zou wel ziek zijn, dan heb ik een héél mooi festivalletje in de agenda staan.wrote:Nee dat kan best wachten.
wrote:Dus van inname en dan 5 uur later? Of 5 uur nadat die euforie was uitgewerkt? :owrote: Ik heb op Dominator iets van 5 uur na inname van 4-fmp nog een halfje erin gegooid.