Jazeker!
Rettekkettet, ketapret!
Rettekkettet, ketapret!
Haha geniaaal, kende ik nog niet maar mooi begin vd ochtend:Pwrote:Konden jullie deze trouwens al?![]()
Ik denk dat ik hetzelfde ga doen. Misschien toch HoH kaartje verkopen en zaterdag een Emporium kaartje vinden! Echt met relatief zo enorm weinig drugs ben ik nog nooit zo lang, zo lekker en perfect goed gegaan op een feest. Trance is echt dé muziek om op te spacen!wrote:Woooow, na afgelopen zaterdag ben ik volledig done met xtc op hardstyle/hardcore feesten! Geen enkele xtc ervaring in de afgelopen jaren komt ook maar in de buurt bij euforie die ik heb gevoeld op A State of Trance 550Wat baal ik er wel echt ENORM van dat ik ten vroegste weer een trance feest heb na de zomer
(Op Boom Festival na maar dit is psytrance en kun je niet echt vergelijken). Op Emporium ga ik toch mooi niet de hele dag bij de hardstyle of hardcore staan maar genieten van de oude meesters
5 speakers maar, is te doenwrote:Jij? Weinig drugs? Wat is weinig voor jou?
250-300mg Meph + halve Speaker en halve Defqon. Je kan niet beweren dat dat voor mijn doen veel is.wrote:Jij? Weinig drugs? Wat is weinig voor jou?
Was maar een halfje, maar heb me daarop uitstekend vermaakt!wrote:En heb je je vermaakt op t Defqonnetje?
Heb er 20 van in huis, dus u roept maar als u wilt, dan neem ik er een mee als we samen naar eine partie gaanwrote:Was maar een halfje, maar heb me daarop uitstekend vermaakt!wrote:En heb je je vermaakt op t Defqonnetje?
wrote:250-300mg Meph + halve Speaker en halve Defqon. Je kan niet beweren dat dat voor mijn doen veel is.wrote:Jij? Weinig drugs? Wat is weinig voor jou?
Ja, ben trots op mezelf!wrote:wrote:250-300mg Meph + halve Speaker en halve Defqon. Je kan niet beweren dat dat voor mijn doen veel is.wrote:Jij? Weinig drugs? Wat is weinig voor jou?
Dat is idd niet veel voor jouw doen![]()
Ik meestal ook niet. Maar nu lukte het gewoon elke keer. Zal wel door het bier en water komenwrote:Jezus drink jij hele sloten weg op een feest ofzo.
Als ik gebruik dan plas ik werkelijk nooit
Fixed.wrote:View on YouTube
Gaan we de zondag na Defqon 1 nog even langs op Luminosity Beach Festival?wrote: Ik denk dat ik hetzelfde ga doen. Misschien toch HoH kaartje verkopen en zaterdag een Emporium kaartje vinden! Echt met relatief zo enorm weinig drugs ben ik nog nooit zo lang, zo lekker en perfect goed gegaan op een feest. Trance is echt dé muziek om op te spacen!
Ik denk dat dat teveel van het goede wordtwrote:Gaan we de zondag na Defqon 1 nog even langs op Luminosity Beach Festival?wrote: Ik denk dat ik hetzelfde ga doen. Misschien toch HoH kaartje verkopen en zaterdag een Emporium kaartje vinden! Echt met relatief zo enorm weinig drugs ben ik nog nooit zo lang, zo lekker en perfect goed gegaan op een feest. Trance is echt dé muziek om op te spacen!![]()
https://partyflock.nl/party/212209:Lumi ... tival.html
Pandemoniumwrote:De kogel is door de kerk..
Op Rebirth sinds 3 december 2011 (4 maanden pauze) nog eens aan de XTC.
Als je 5 uur na gebruik nog steeds wakker ligt in je bedwrote:Ongetwijfeld dat het al eens langs gekomen is, maar wanneer heb je een goede kwaliteit pep?
Laatste keer was inderdaad het beruchte Pandemonium, waar ik overigens maar een halve speaker heb genuttigd toen ik precies op de top daarvan werd buiten gemikt.wrote:Pandemoniumwrote:De kogel is door de kerk..
Op Rebirth sinds 3 december 2011 (4 maanden pauze) nog eens aan de XTC.