Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 530, 531, 532, 533, 534, 535, 536 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:05 

Hardtraxx Veteran

Een junk in nood maakt gekke sprongen, van die gast waarvan ik het had, had dus gewoon natte pep :P . Dus ik MOEST wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:07 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Een junk in nood maakt gekke sprongen, van die gast waarvan ik het had, had dus gewoon natte pep :P . Dus ik MOEST wel..

Drogen is zo gedaan hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:08 

Hardtraxx Veteran

Nee ik ga ff met een vuurtje onder het sealtje pep staan drogen midden op de "dans"vloer? xd gek jongske bende toch ook eh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:13 

Donateur

Chris Two schreef:
aah joh, in wat cola kan het toch geen kwaad :D

Pep in Cola??
Rare combo, maar okee :D

Ruubiie schreef:
Nee ik ga ff met een vuurtje onder het sealtje pep staan drogen midden op de "dans"vloer? xd gek jongske bende toch ook eh!

Ik had zo een haardroger voor je gefixed, je hoefde het alleen maar te vragen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:14 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:

Gij bent ekt nog een nieuwkomer mien jong.

Gooi de pep in den hand, pak een pas, hand strak houden, hak hak hak totdat het klein is en poederig, briefje derbij en snuuf'n.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:18 

Hardtraxx Veteran

Dan nog is dat een punt dat ik zeg van: Nee, ik ben tegen pep drogen op een feest..! Voortaan maar zorgen dat ik m'n zaakjes op orde heb dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:20 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Dan nog is dat een punt dat ik zeg van: Nee, ik ben tegen pep drogen op een feest..! Voortaan maar zorgen dat ik m'n zaakjes op orde heb dan.

xd

Amateur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:22 

Hardtraxx Veteran

True that! Dan maar een amateur :P . Interesseert me niet zoveel, Uiteindelijk had ik wel mooi m'n pep, en ging ik als een kogel door het K-danz heen! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:23 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
True that! Dan maar een amateur :P . Interesseert me niet zoveel, Uiteindelijk had ik wel mooi m'n pep, en ging ik als een kogel door het K-danz heen! :cool:

Daar heb je een punt. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:48 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Ruubiie schreef:

Haha snap je hem! Een punt, wat een giller!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:52 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Olijfboompje schreef:
Ruubiie schreef:

Haha snap je hem! Een punt, wat een giller!!

Moehoehoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 00:11 

Hardtraxx Veteran

Puntje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 00:15 

Hardtraxx Veteran

Mephedrone is onmogelijk om (in goede kwaliteit) aan te komen op dit moment, dus gaan er naar alternatieven gezocht worden. Zit te denken om 6-APB (Benzo Fury) te nemen op Masters of Hardcore. Complete euforie is iets wat ik wel zie zitten op mijn eerst echte indoor hardcore-only-feest ^^

Aan te raden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 01:04 

Donateur

Chukkels schreef:
Mephedrone is onmogelijk om (in goede kwaliteit) aan te komen op dit moment, dus gaan er naar alternatieven gezocht worden. Zit te denken om 6-APB (Benzo Fury) te nemen op Masters of Hardcore. Complete euforie is iets wat ik wel zie zitten op mijn eerst echte indoor hardcore-only-feest ^^

Aan te raden?

Euphorie op een hardcore feest? Het kan maar ik zelf zou het denk ik niks vinden. Word ik veels te lieff van en ga ik stilstaan en om me heen kijken, praatjes maken etc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 01:05 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:

Aan te raden?

Euphorie op een hardcore feest? Het kan maar ik zelf zou het denk ik niks vinden. Word ik veels te lieff van en ga ik stilstaan en om me heen kijken, praatjes maken etc :P

Met 6-APB krijg je ook lekker veel energie juist, net zoals bij Meph. Plus, je vindt dan alles mooi! :loving:

Maar misschien hou ik het ook wel gewoon bij peppie. Wil het denk ik toch nog een keer eens goed in een thuissetting proberen. Het is en blijft namelijk een RC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 01:08 

Donateur

Ik ben zo vaak naar hardcore-feesten gegaan met MDMA (sterker nog ik heb volgens mij maar één hardcore-feest nuchter meegemaakt xd ). Beviel prima! Aangezien ontiegelijk veel mensen op hetzelfde niveau zitten als jij haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 01:19 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik ben zo vaak naar hardcore-feesten gegaan met MDMA (sterker nog ik heb volgens mij maar één hardcore-feest nuchter meegemaakt xd ). Beviel prima! Aangezien ontiegelijk veel mensen op hetzelfde niveau zitten als jij haha.

Godver, heeft DS mij er een beetje vanaf gehaald, ga jij me er weer aanbrengen xd

Ach ja, Dominator heb ik ook op MDMA gedaan, alleen daar deed ik hele andere dingen dan stampen. xd Maar goed, dat had zo z'n redenen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 01:25 

Donateur

Haha herkenbaar xd Ik heb op de laatste Dominator misschien 5 danspasjes gewaagd ofzo. Voor de rest alleen maar rondjes lopen, ouwehoeren, mensen zoeken, kutten... Zonde want daardoor is heel het feest aan me voorbij gegaan.

Het jaar daarvoor ging ik echter non-stop los met MDMA. Toen had ik daarna ook minstens 3 dagen spierpijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 01:43 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Haha herkenbaar xd Ik heb op de laatste Dominator misschien 5 danspasjes gewaagd ofzo. Voor de rest alleen maar rondjes lopen, ouwehoeren, mensen zoeken, kutten... Zonde want daardoor is heel het feest aan me voorbij gegaan.

Het jaar daarvoor ging ik echter non-stop los met MDMA. Toen had ik daarna ook minstens 3 dagen spierpijn :P

Het lag niet aan de MDMA dat ik geen zin had om te dansen, integendeel zelfs. Ik had alleen gezelschap de hele dag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 02:19 

Donateur

Zwak excuus.
xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 02:23 

Hardtraxx Veteran

Drugs :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 13:16 

Donateur

Chukkels schreef:
Godver, heeft DS mij er een beetje vanaf gehaald, ga jij me er weer aanbrengen xd
Ach ja, Dominator heb ik ook op MDMA gedaan, alleen daar deed ik hele andere dingen dan stampen. xd Maar goed, dat had zo z'n redenen :loving:

Dominator ook op MDMA gedaan en beviel me prima, maar merk wel dat ik meer met andere dingen bezig ben dan met losgaan dan wanneer ik bijv aan de pep zit :P
En sinds wanneer is mijn naam omgetoverd tot Dark Sunrise? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 13:19 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:

Dominator ook op MDMA gedaan en beviel me prima, maar merk wel dat ik meer met andere dingen bezig ben dan met losgaan dan wanneer ik bijv aan de pep zit :P
En sinds wanneer is mijn naam omgetoverd tot Dark Sunrise? :P

Anders staat er BullShit en dat wou ik je niet aandoen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 13:35 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
Olijfboompje schreef:
Forbidden Phobia schreef:
misschien ben ik een beetje dom maar wtf is 5-HTP ofso.. en waar is het te verkrijgen? :P wil ook weleens met dat op een droom beleven xd

Bij de plaatselijke kruidenier jonguhin

meen je dat of troll je gewoon? en hoe moet je het gebruiken? gewoon snuiven? en wat is de werking als je bijv niet gaat slapen? want ik wil het eigenlijk gebruiken als ik ga slapen maar wat gebeurd er als ik het gwn overdag doe? :P

5-HTP snuiven lol xd vertel ff hoe t was
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 14:32 

Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Ik krijg deze week nog 55% pep binnen, dus goed te doen en die gaat mee naar masters. Tast toe zou ik zeggen en ervaar het zelf :D

Wie heeft hem getest? xd Want ik hoor vaak zulke verhalen, in werkelijkheid is het heel vaak toch anders.. Krijg vanavond testuitslag van pep die ook hierrond zou moeten zijn, als hij dat niet is mag je wel wat extra voor mij meenemen :innocent:
Vorige  1 ... 530, 531, 532, 533, 534, 535, 536 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic