Ja op zo'n moment heb je daar echt keiharde schijt aan hahawrote:Zo herkenbaar. Weet nog wel dat zo'n marrokaans meisje mij zat aan te staren in de AH. XDwrote:Had ik ook na Xxlerator raw.. gewoon de esso in met doppen die je van 10 kilometer afstand nog ziet
Echt verschrikkelijk. Gewoon 3 seconden gewoon doodse stilte...
EUHMM GAAN WE NOG AFREKENEN OF NIET?
(Sta je daar met je friesche vlag breaker en een banaan xD )
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Net zoals tanken bij een tankstation, dan ziet die dude/vrouw achter de balie je ook aan te kijken van: DUSSSSS.....wrote:Ja op zo'n moment heb je daar echt keiharde schijt aan hahawrote: EUHMM GAAN WE NOG AFREKENEN OF NIET?
(Sta je daar met je friesche vlag breaker en een banaan xD )
hahaha 3 maandjes terug ofzo, datum van loudness, was ik ook wappie geweest, ff een redbulletje halen bij de shell om half 9 's ochtends.
was de kassa stuk, stonden we daar te zweten jonge
was de kassa stuk, stonden we daar te zweten jonge
Haha me pa kwam zeuren dat die ging slapen toen het net lekker begon te wordenwrote:En hoe is t lowrenz??
Jij weet net zo goed als ik dat als ik vdk ga en jij gaat met mij mee, dat jij dan ook niet nuchter blijft. Zo zit dat ook met Ruben.wrote:Hmm, omdat je met chris meegaat? Dat kan best nuchterwrote:Hmm, mijn drugsvrij geplande weekend gaat dus hoogst waarschijnlijk niet meer door..
pff nou after xqlusive is anders nog nooit zo rustig verlopen.. en t feest ook.
dus het kan wel
dus het kan wel
Maar we bleven niet nuchter.wrote:pff nou after xqlusive is anders nog nooit zo rustig verlopen.. en t feest ook.
dus het kan wel
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Zaterdag voor het eerst 4fmp
en daarna aanvullen met speakers
Gaat gebeuren op Energy the network
ben benieuwd 
Gaat gebeuren op Energy the network
Wel een hele speaker hé!wrote:Zaterdag voor het eerst 4fmpen daarna aanvullen met speakers
![]()
Gaat gebeuren op Energy the networkben benieuwd
Ala X-Qlusive stijl
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Haha dat was mooi jawrote:Wel een hele speaker hé!wrote:Zaterdag voor het eerst 4fmpen daarna aanvullen met speakers
![]()
Ala X-Qlusive stijl
Maar je hebt nu ook meer tolerantie. Hele kan je wel aan.wrote:Haha dat was mooi jawrote:Wel een hele speaker hé!wrote:Zaterdag voor het eerst 4fmpen daarna aanvullen met speakers
![]()
Ala X-Qlusive stijlmaar ik hou het dit keer ff bij een halve
inslag is toch veel harder met 4fmp?
Halve is maar half werk.
Een hele speakert! Count me in
. Nee ben van plan het rustig aan te houden aanstaande zaterdag!
Grapjas, desnoods gooi ik wat in je drinken, vdk gaan zul je!wrote:Een hele speakert! Count me in![]()
![]()
![]()
Uhm, tja heb afgelopen zaterdag maar half werk afgeleverd, dus aanstaande zaterdag weer half werk.. 0,5+0,5 = ook 1 hoor!wrote:Grapjas, desnoods gooi ik wat in je drinken, vdk gaan zul je!wrote:Een hele speakert! Count me in![]()
![]()
![]()
Zegt de meneer die bijna flauwvalt dankzij de benutte middelenwrote:junk
Nee, rustig aan doen zaterdag! En ik meen het!
Door benutte middelen? Nee, ik stond gewoon veel te snel op. Heb ik weleens vaker. Ook gewoon na een drugsvrije periodewrote:Zegt de meneer die bijna flauwvalt dankzij de benutte middelenwrote:junk
En je denkt dat drugs er helemaal niks, noppes, nada mee te maken heeft?wrote:Door benutte middelen? Nee, ik stond gewoon veel te snel op. Heb ik weleens vaker. Ook gewoon na een drugsvrije periodewrote:Zegt de meneer die bijna flauwvalt dankzij de benutte middelenwrote:junk.
Heb ik ook wel eens. Dat als je snel opstaat je soms ff sterretjes ziet etc.
Volgens mij heeft dat te maken met een lage bloeddruk. Not sure though.
Een lage bloeddruk krijg je niet zomaar..wrote:Heb ik ook wel eens. Dat als je snel opstaat je soms ff sterretjes ziet etc.
Ja das waar.
Maar heb wel eens gezien dat dat verder niet zo erg is. Alleen zou je wat vaker hoogdpijn kunnen hebben. Hoge bloeddruk daarintegen is minder goed.
Maar ik heb ook wel eens last van duizeligheid bij opstaan enzo. Maar nog nooit drugs of wat dan ook gebruikt.
Maar heb wel eens gezien dat dat verder niet zo erg is. Alleen zou je wat vaker hoogdpijn kunnen hebben. Hoge bloeddruk daarintegen is minder goed.
Maar ik heb ook wel eens last van duizeligheid bij opstaan enzo. Maar nog nooit drugs of wat dan ook gebruikt.
Komt doordat je je lichaam hebt uitgeput, gewoon vermoeidheid, ook al heb je geslapen, je lichaam is nog niet gewend aan het andere lichaamsritme.
Drugs heeft nooit 'ergens' wat mee te maken en 'ergens' heeft ook nooit wat met drugs te maken, punt uit...!!wrote: En je denkt dat drugs er helemaal niks, noppes, nada mee te maken heeft?