Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:02 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Het braindead en dippen heb ik niet eens... Ben gewoon flink ziek.. Haha!

Komop Daan... Karakter tonen!

Dat heet een lichamelijke dip. Je hebt je lichaam naar de kloten geholpen afgelopen weekend, waardoor je afweersysteem helemaal van streek is. Dus dankzij de drugs die je afgelopen weekend hebt genuttigd/misbruikt ben je nu ziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:05 

Hardtraxx Elite

Ik was voor het weekend al een beetje ziek aan t worden hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:31 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Ik was voor het weekend al een beetje ziek aan t worden hoor :P

En de drugs maakt het af. Ga nou niet doen alsof de drugs totaal geen invloed heeft gehad op je zieke staat, want dan lieg je jezelf gewoon voor. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:47 

Hardtraxx Elite

Heeft t ook niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:54 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Heeft t ook niet xd

Door deze opmerking voldoe je aan de definitie van een ekte ekte junk! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:32 

Hardtraxx Elite

Aldus de andere ekte ekte junk! :thumbup:

Ik heb het allemaal van jou geleerd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:38 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Aldus de andere ekte ekte junk! :thumbup:

Ik heb het allemaal van jou geleerd :$

Jij zat eerder in het vak dan ik. Ik heb je alleen maar mephverslaafd gemaakt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:44 

Hardtraxx Elite

Klopt.. Klopt... Maar toen deed ik niet eens zo zeer aan pre en afteren.. En hield ik het bescheiden :P. Natuurlijk heb ik weleens overdreven momentjes gehad... Ik geef gewoon jou de schuld van alles :$ . Daar ben je vriendjes voor, om elkaar de schuld te geven en samen naar de kloteng te gaan (L) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:46 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Klopt.. Klopt... Maar toen deed ik niet eens zo zeer aan pre en afteren.. En hield ik het bescheiden :P. Natuurlijk heb ik weleens overdreven momentjes gehad... Ik geef gewoon jou de schuld van alles :$ . Daar ben je vriendjes voor, om elkaar de schuld te geven en samen naar de kloteng te gaan (L) :loving:

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:49 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:

:loving:

You know megusta u :$

Trolololo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:50 

Donateur

Ik dip gewoon zo hard dat ik niet eens meer naar hardcore of hardstyle wil luisteren. Klinkt voor geen meter ineens :/
Beter houdt dit heel snel op, ik wil weer mezelf zijn en zin hebben in een feestje enzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:53 

Donateur

dawasiknie schreef:
Ik dip gewoon zo hard dat ik niet eens meer naar hardcore of hardstyle wil luisteren. Klinkt voor geen meter ineens :/
Beter houdt dit heel snel op, ik wil weer mezelf zijn en zin hebben in een feestje enzo :P

Pep is de oplossing :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:00 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Hahah! Zo erg? Ik zit hier gewoon lekker te genieten van house enzo :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:02 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Dit heb ik altijd de eerste 1-2 dagen na het feest, soms zelfs een week. Vind ik niet eens echt erg, gewoon lekker wat rustigere dingen luisteren, en zodra ik er weer zin in krijg vind ik hardcore/hardstyle weer helemaal geweldig. :P

Zo raak ik het nooit beu, elk nadeel heeft zijn voordeel. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:04 

Hardtraxx Elite

Ik luister doordeweeks gewoon uit mezelf nauwelijks nog hardstyle of hardcore meer. Heb ik mezelf een beetje aangeleerd. Anders begint het te vervelen in het weekend. Prima oplossing :). Diversiteit van feestjes is ook een goede oplossing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:11 

Donateur

Haha gvd wat je hoofd allemaal wel niet met je kan doen door die teringbende.
Net ff een half uur lang met een vriendin zitten ouwehoeren over Decibel weekend en ineens knalt de hardstyle weer vrolijk uit mn speakers. Heb ook helemaal nergens meer last van.

Gvd weer zin in een feestje man :cool: En in drugs. Wanneer gaan we weer 3 dagen lang afteren :love: :woot: :loving: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:12 

Hardtraxx Elite

Hahah! JUNK! :P

Op zich was onze after wel ziek... Maar wel weer geniaal... Hahahh!

Ik zit hier echt keihard te genieten en in te beelden hoe ik er bij ga lopen op Emporium. Gaat prachtig worden. Weet ik nu al :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:14 

Donateur

Ik zit al urenlang naar Cuban Pete te luisteren. Dan ben ik gewoon weer keihard aan het nagenieten van al die onzin van het afgelopen weekend haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:14 

Donateur

Hahaha hoe bedoel je: ik verander snel van stemming :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:15 

Donateur

Tsja... drugs :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:16 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Ik zit al urenlang naar Cuban Pete te luisteren. Dan ben ik gewoon weer keihard aan het nagenieten van al die onzin van het afgelopen weekend haha.

Whahahah! Dat was echt episch (L)

Ik vraag me trouwens echt af of die pizzabezorger iets door gehad zou hebben.... Ik zag er namelijk best vercracked uit.. Hahha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:20 

Donateur

Welnee. En die kutjes van Dekamarkt ook niet. Sta je daar met je zonnebril op een paar ballonnen af te rekenen. Kan gewoon...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:24 

Donateur

dawasiknie schreef:
Welnee. En die kutjes van Dekamarkt ook niet. Sta je daar met je zonnebril op een paar ballonnen af te rekenen. Kan gewoon...

hahahahaha ik had echt die cassiere willen zijn. En dan gewoon met een big smile zeggen: leuk avondje gehad jongens? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:33 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Whahahah! Wat denk je van die griet in de blokker dan...

10 patronen? uhhh.. nee.. doe maar 25.. Of 30 Daan? Ach.. Doe er maar 50!

Met onze meph-bekkies... Whahahah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:38 

Donateur

Hahaha jezus ja, verschrikkelijk zeg...
Vorige  1 ... 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic