Nietus! Iedereen was juist hartstikke trots op me toen ik meerdere malen XTC afsloeg op XXlerator Raw.wrote:En het is nog waar ook, chris doet het ook wel hahawrote:Jij doet het jezelf aan.. Je laat je er elke keer maar in lullen
Iedereen denkt : Aaah... Voer het Chris maar... Die doet het toch wel
Maar vervolgens wel andere dingen naar binnen douwde zeker?wrote: Nietus! Iedereen was juist hartstikke trots op me toen ik meerdere malen XTC afsloeg op XXlerator Raw.
En ik blijf altijd trots op je chris, dat weet je
Xxl Raw.. Let me think.. Ow ja.. Remember
.. Nuff said!! 
Pff, Ruben dwong mijwrote:Maar vervolgens wel andere dingen naar binnen douwde zeker?wrote: Nietus! Iedereen was juist hartstikke trots op me toen ik meerdere malen XTC afsloeg op XXlerator Carnaval.
En ik blijf altijd trots op je chris, dat weet je![]()
WAT?
.. Oké hier heb je het zelf naar gemaakt Chris, ik heb je niet van te voren gevraagd of je ff wat bommetjes meph mee kon nemen.. En jij vroeg om pep, omdat je nuchter wilde worden vd alcohol
..
Nuff Saidwrote:WAT?![]()
![]()
.. Oké hier heb je het zelf naar gemaakt Chris, ik heb je niet van te voren gevraagd of je ff wat bommetjes meph mee kon nemen.. En jij vroeg om pep, omdat je nuchter wilde worden vd alcohol
![]()
..
Doe nou niet alsof we dealers zijn Ruubje!wrote:WAT?![]()
![]()
![]()
..
D
jullie 2 krijgen zo een PM
Nice kunnen we wat regelenwrote:jullie 2 krijgen zo een PM
Dat doe ik niet, je had toch maar 2 bommetjes bij je, en Meph hoor je altijd samen te doen, net als pepwrote:Doe nou niet alsof we dealers zijn Ruubje!wrote:WAT?![]()
![]()
![]()
..
True! I'm only happy when other people are happy!wrote:Dat doe ik niet, je had toch maar 2 bommetjes bij je, en Meph hoor je altijd samen te doen, net als pepwrote:Doe nou niet alsof we dealers zijn Ruubje!wrote:WAT?![]()
![]()
![]()
..
.
Okee deze was dan wel weer heel grappigwrote:jullie 2 krijgen zo een PM
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Ouders die erachter komen dat je gebruikt 
Wat is daarmee?? De mijne vonden het jammer, maar het is niet anders. Zolang ik maar weet wat ik doewrote:Ouders die erachter komen dat je gebruikt
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2013
Nou de mijne denken er toch anders over, moet er helemaal mee stoppen en mag voorlopig niet naar party's...wrote:Wat is daarmee?? De mijne vonden het jammer, maar het is niet anders. Zolang ik maar weet wat ik doewrote:Ouders die erachter komen dat je gebruikt![]()
hmmm dat is kut
kan je niet ontkennen dat je gebruikt
Damn, das kut. Hoe kwamen ze erachter dan?wrote:Nou de mijne denken er toch anders over, moet er helemaal mee stoppen en mag voorlopig niet naar party's...wrote:Wat is daarmee?? De mijne vonden het jammer, maar het is niet anders. Zolang ik maar weet wat ik doewrote:Ouders die erachter komen dat je gebruikt![]()
En ze vertrouwen me niet meer.
wrote: True! I'm only happy when other people are happy!
Ik geniet wanneer jij geniet
Das minder.wrote:Ouders die erachter komen dat je gebruikt
Erg boos?
net mijn laatste speaker restjes genomen. Nu CDJ's aan en kijken wat ik er nog van bak 
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2013
Nee kon niet echt meer ontkennen, dus heb gewoon toe gegeven.
Ja via via, iemand heeft lopen praten. Zou wel graag willen weten wie dat is geweest, daar kom ik wss toch niet achter
Ja op het begin waren ze wel beetje boos, teleurgesteld meer maar dat lijkt me ook wel vrij logisch. Is voor geen enkele ouder leuk om te horen dat hun kind drugs gebruikt.
Scheelt dat ik zelf al van plan was te stoppen met die zooi maar nuchter feesten zie ik wel een beetje tegen op om eerlijk te zijn.. Die verleiding is zo groot daar
Ja via via, iemand heeft lopen praten. Zou wel graag willen weten wie dat is geweest, daar kom ik wss toch niet achter
Ja op het begin waren ze wel beetje boos, teleurgesteld meer maar dat lijkt me ook wel vrij logisch. Is voor geen enkele ouder leuk om te horen dat hun kind drugs gebruikt.
Scheelt dat ik zelf al van plan was te stoppen met die zooi maar nuchter feesten zie ik wel een beetje tegen op om eerlijk te zijn.. Die verleiding is zo groot daar
Hoe kunnen ze je nou verbieden naar feesten te gaan, zo'n grote jongen als jij kun je toch niet straffen..wrote:Nou de mijne denken er toch anders over, moet er helemaal mee stoppen en mag voorlopig niet naar party's...wrote:Wat is daarmee?? De mijne vonden het jammer, maar het is niet anders. Zolang ik maar weet wat ik doewrote:Ouders die erachter komen dat je gebruikt![]()
En ze vertrouwen me niet meer.
Hahaha wat is dit dan voor actiewrote:net mijn laatste speaker restjes genomen. Nu CDJ's aan en kijken wat ik er nog van bak
Hoeveel was het nog??
Moving Madness hoe oud ben jij als k vragen mag?