Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 18:44 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
Tsja, snuiven werkt wel beter.. Is alleen ongeloofelijk vies :p Maar effect is het wel dubbel waard..

Ik kan tenminste mijn maaginhoud niet inhouden na mijn eerste snuifje van dat spul :x :sick:

Ben je ook de enige wat ik zo ken hoor, het is de smerigste zooi wat ik ken... Maar om ervan over je nek te gaan...

Neem maar is een grote lijn :o ik kon het toen echt niet hebben, was overigens wel na dat ik wat keta had gehad :whistle: en ik stel me niet aan @sunsriseee
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 18:54 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
Tsja, snuiven werkt wel beter.. Is alleen ongeloofelijk vies :p Maar effect is het wel dubbel waard..

Ik kan tenminste mijn maaginhoud niet inhouden na mijn eerste snuifje van dat spul :x :sick:

Ben je ook de enige wat ik zo ken hoor, het is de smerigste zooi wat ik ken... Maar om ervan over je nek te gaan...

Neem maar is een grote lijn :o ik kon het toen echt niet hebben, was overigens wel na dat ik wat keta had gehad :whistle: en ik stel me niet aan @sunsriseee

Als je begint met 400mg als eerste snuif, ok, dan is het smerig en krijg je kotsnijgingen. Maar met een normale dosis van tussen de 100 en 200 milligram, valt het reuze mee. Mephedrone-problemen worden van alle kanten opgeblazen. Zelfs mijn (nieuwe) dealer wil het mij niet verkopen omdat hij het meest kutte spul vindt wat er bestaat, waardoor hij z'n verkoopprijs op 25 euro de gram houdt om mensen ervan te weerhouden... <_<

Maaruh, ik heb binnenkort iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geniaals in de colletie. En daar ben ik zo enorm blij mee, verkies ik gewoon altijd boven Mephedrone, ook al heb ik het nog nooit gehad. :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 18:58 

roberttt schreef:
@jeff ik stel me niet aan... qountdown pre ging me maag inhoud er echt uit xD daarna smaakte het wel goed

meph snuiven is niks joh, zeikwijf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 18:59 

Donateur

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
@jeff ik stel me niet aan... qountdown pre ging me maag inhoud er echt uit xD daarna smaakte het wel goed

meph snuiven is niks joh, zeikwijf :P

pfff sterf
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:03 

Hardtraxx Elite

Citaat:

Als je begint met 400mg als eerste snuif, ok, dan is het smerig en krijg je kotsnijgingen. Maar met een normale dosis van tussen de 100 en 200 milligram, valt het reuze mee. Mephedrone-problemen worden van alle kanten opgeblazen. Zelfs mijn (nieuwe) dealer wil het mij niet verkopen omdat hij het meest kutte spul vindt wat er bestaat, waardoor hij z'n verkoopprijs op 25 euro de gram houdt om mensen ervan te weerhouden... <_<

Maaruh, ik heb binnenkort iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geniaals in de colletie. En daar ben ik zo enorm blij mee, verkies ik gewoon altijd boven Mephedrone, ook al heb ik het nog nooit gehad. :love: :love: :love: :love:

En wat is dat geniale spul meneer Chukkels??

Trouwens... op de after van Syndicate... Hoeveel meph had ik toen mn 1e lijn ook alweer? Ook best aardig wat geloof ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:05 

Hardtraxx Veteran

Mijn 2 lijnen op de after van QD logen er volgens mij ook niet om :lol: :lol: :lol: :lol: was ook genoeg, en daarna heb ik dat geweten ook, tsuuuuuuuuuuu!! Maar wel heerlijk spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:07 

Donateur

:') stoer doen om hoeveel je had.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:08 

Hardtraxx Veteran

Ik gok MDA? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:10 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
:') stoer doen om hoeveel je had.. xd

Gelukkig begin jij er mee :lol: xd . Wij vullen je alleen maar aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:23 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Citaat:

Trouwens... op de after van Syndicate... Hoeveel meph had ik toen mn 1e lijn ook alweer? Ook best aardig wat geloof ik?

Nou ja, ik vertelde je dat je iets van 160mg had... Maar in werkelijkheid gaf ik je iets van 240mg ofzo. Half werk doen we niet aan hé, moet het wel meteen goed doen! :D

En wat dat geniale spul is? Zeg ik lekker niet! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:25 

Donateur

doe is lief
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:29 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:
Citaat:

Nou ja, ik vertelde je dat je iets van 160mg had... Maar in werkelijkheid gaf ik je iets van 240mg ofzo. Half werk doen we niet aan hé, moet het wel meteen goed doen! :D

Hahahah! Schavuit! Ach... Ik weet dat ik altijd volledig op je kan vertrouwen kwa doseringen. Roberttt en Squirrie daarintegen zijn totaal niet te vertrouwen.... Heb in elk geval een prachtige tijd gehad op de after van Syndicate :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:50 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:

Hahahah! Schavuit! Ach... Ik weet dat ik altijd volledig op je kan vertrouwen kwa doseringen. Roberttt en Squirrie daarintegen zijn totaal niet te vertrouwen.... Heb in elk geval een prachtige tijd gehad op de after van Syndicate :D

I know, ik weet wel wat mensen wel en niet aankunnen op mephedrone. En ik weet ook dat jij altijd het maximale uit iets wil halen en niet half werk wil hebben. Maar ik weet ook dat jij beetje sceptisch bent met hoeveelheden. Daarom, wat een boer niet weet, hoeft hij ook niet te horen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:56 

Hardtraxx Veteran

Het is MDA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:58 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Het is MDA.

Jij weet helemaal niet wat het is haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:00 

Hardtraxx Veteran

Oeh, pagina 500 :yay: :yay: :yay: :yay:

Wat een sjunkiez zijn we toch :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:01 

Hardtraxx Veteran

I'm IN PAGE 500!!!!!!!!!!!!!!! YEAH I'ma real JUNK! :love: :woot: :D :D :D :thumbup: :thumbsup: :thumbsup: :corn: :corn: :corn: :corn: :worship: :worship: :worship: :loving: :loving: :loving: (L) (L) (L) :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :yes: :yes: :yes: :clap: :clap: :clap: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:04 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
mrazura schreef:
Ach binnenkort doen we het even over op een ander niveau. Ik maak het goed met je :loving:

Maar goed dat je met Masters naar mij toe komt alweer te lang geleden xd

Ja idd man is veelste lang geleden. Binnenkort gaan we elkaar ook wel weer meer op feestjes zien als de festivals weer komen en school wat rustiger is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:05 

Donateur

pff beginnen we over mijn doseringen te twijfelen jammer hoor! ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:07 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
I'm IN PAGE 500!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:11 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
pff beginnen we over mijn doseringen te twijfelen jammer hoor! ..

Volgens mij begon je er zelf over meneertje Sneekert. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:47 

Donateur

Snap er niks meer van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:50 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Snap er niks meer van :lol:

Heb jij er ooit wel wat van gesnapt dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:51 

Donateur

Nee, dat is nou net het probleem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 21:57