roberttt schreef:
DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
Tsja, snuiven werkt wel beter.. Is alleen ongeloofelijk vies :p Maar effect is het wel dubbel waard..
Ik kan tenminste mijn maaginhoud niet inhouden na mijn eerste snuifje van dat spul

Ben je ook de enige wat ik zo ken hoor, het is de smerigste zooi wat ik ken... Maar om ervan over je nek te gaan...
Neem maar is een grote lijn :o ik kon het toen echt niet hebben, was overigens wel na dat ik wat keta had gehad

en ik stel me niet aan @sunsriseee
Als je begint met 400mg als eerste snuif, ok, dan is het smerig en krijg je kotsnijgingen. Maar met een normale dosis van tussen de 100 en 200 milligram, valt het reuze mee. Mephedrone-problemen worden van alle kanten opgeblazen. Zelfs mijn (nieuwe) dealer wil het mij niet verkopen omdat hij het meest kutte spul vindt wat er bestaat, waardoor hij z'n verkoopprijs op 25 euro de gram houdt om mensen ervan te weerhouden... <_<
Maaruh, ik heb binnenkort iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geniaals in de colletie. En daar ben ik zo enorm blij mee, verkies ik gewoon altijd boven Mephedrone, ook al heb ik het nog nooit gehad.