Ik wil eigenlijk een vooruitspoelknop.wrote:Probeer eens een powerbutton, misschien kun je daar je versterker weer mee "aan" krijgen.wrote:Speakers zijn toe aan vervanging, werken niet meer
Pff, leg de schuld maar weer bij mij..wrote:Jij bent gewoon toe aan vervangingwrote:Speakers zijn toe aan vervanging, werken niet meer
Tsja, al geprobeerd..wrote:Probeer eens een powerbutton, misschien kun je daar je versterker weer mee "aan" krijgen.wrote:Speakers zijn toe aan vervanging, werken niet meer
Maar de 3é batch van Speakers is lang zo sterk niet zeker?
D
pep
Hoe lang blijft pep ongeveer goed luchtdicht op kamertemperatuur?
Zal wel een paar maanden goed blijven denk ikwrote:Hoe lang blijft pep ongeveer goed luchtdicht op kamertemperatuur?
Hoeveel 4fmp doen jullie meestal gemiddeld in een capsule trouwens?
Dr kan hier echt nooit normaal een vraag gesteld worden zonder al die belachelijk overdreven reacties he.
D
HOE MEER HOE BETER! SPUITEN SNUIVEN SLIKKEN PLUGGEN ALLEMAAL!
Maar je hebt wel gelijk...
Maar je hebt wel gelijk...
Ik ging net capsules 4FMP maken alleen morste ik over mijn aanrecht. Toen had ik twee opties of alles door de goot
of naja.
Ik heb maar voor de tweede optie gekozen. Was even
maar nu 
Ik heb maar voor de tweede optie gekozen. Was even
Niets..wrote:Hoeveel 4fmp doen jullie meestal gemiddeld in een capsule trouwens?
Wel klote overigens. Tering veel energie op dit moment en moet eigenlijk met de trein...wrote:hahaha![]()
baas
Mg of 70 denk ik. Niet extreem veel, maar barst van de energie atm...
Net mn capsule 4fmp gemaakt voor morgen.. De bedoeling was 150 mg... Was iets uitgeschoten... 179 zit er nu in
. Eerst die cap droppen.. En na inslag een miniscuul pilletje (90 mg maar) droppen.. Kijken hoe dat gaat. Om vervolgens lekker een pep cap te droppen 
Volgende week eindelijk terug normale zuivere speed 
Niet van plan te gaan slapen dus?wrote:Net mn capsule 4fmp gemaakt voor morgen.. De bedoeling was 150 mg... Was iets uitgeschoten... 179 zit er nu in. Eerst die cap droppen.. En na inslag een miniscuul pilletje (90 mg maar) droppen.. Kijken hoe dat gaat. Om vervolgens lekker een pep cap te droppen
Slapen doe ik van zondag op maandag wel
. Heb het huis hier toch alleen. Misschien komt er hier zelfs wel een after... Wie weet
.
Zeg maar dag dag tegen je nachtrustwrote:Mg of 70 denk ik. Niet extreem veel, maar barst van de energie atm...
Net even een paar kleine lijntjes sos naar binnen gewerkt, iemand had nog over en het moest op
Chille van dat vind ik altijd dat eten + slapen geen enkel probleem is. Nadeel vind ik dat (ik) er niet zoveel van voel. Beetje relaxed gevoel maar meer ook niet...