Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 31 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 18 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

M
Hardtraxxer
103 posts member since 2011
last seen Jun 2012
4f bijpakken zou ik niet doen. Het fijne gevoel haal je er nauwelijks mee terug. Ik begin zelf altijd met 160mg 4-FA en neem dan 120mg methylone bij, eventueel later dan nog eens 80mg.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
MDMAzing wrote:Nieuwe speakers ruiken weer heerlijk! Hele treincoupé ruikt er naar. :innocent:
Anijs? :woot:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
MDMAzing wrote:Nieuwe speakers ruiken weer heerlijk! Hele treincoupé ruikt er naar. :innocent:
is er al bekent hoeveel mg? :innocent:
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
MDMAzing wrote:4f bijpakken zou ik niet doen. Het fijne gevoel haal je er nauwelijks mee terug. Ik begin zelf altijd met 160mg 4-FA en neem dan 120mg methylone bij, eventueel later dan nog eens 80mg.
Mmm oke oke en wat is het effect van methylone bijpakken?
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Hooli wrote:Hoe zijn de ervaringen met de combi 4fmp en methylone?
mijn ervaring= een hoop stress, en een kuthumeur.. maar dat kwam omdat het niet binnen gekomen is :lol:
G
Ruubiie wrote:
Hooli wrote:Hoe zijn de ervaringen met de combi 4fmp en methylone?
mijn ervaring= een hoop stress, en een kuthumeur.. maar dat kwam omdat het niet binnen gekomen is :lol:
:lol: :lol:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Kreeg vandaag een berichtje binnen over groene sterren. 160 mg MDMA.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
dawasiknie wrote:Kreeg vandaag een berichtje binnen over groene sterren. 160 mg MDMA.
Als het groene davidsterren zijn, best te vreten :P
Heb ze 2 keer gehad en waren geen speciale pillen maar zeker wel goeie! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:Kreeg vandaag een berichtje binnen over groene sterren. 160 mg MDMA.
Verzin eens een nieuwe poll!

Bijv.

Wat vind jij van de opkomst van RC's?

Of verzin maar wat leuks. Zo moeilijk is het niet om eens per maand een nieuwe poll te kiezen xd en dan ben ik nog schappelijk :p
C
Ben ik nog steeds de enige die hier komt om te kijken hoe andere begaaien en braaf een pilsje pak naast 21 jaar ritalin gebruik als medicatie?

pff... damn :lol:
B
Ja.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ja, poes met je pilsje!
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Zaterdag XQ NC ben van plan om net voordat ik naar binnen ga bommetje pep naar binnen te gooien. Hoeveel moet ik ongeveer erin gooien om een zeer sterk effect te krijgen?
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Ik denk +- 170mg en dit basseer ik op niks maar ik denk het gewoon :D
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Chris Two wrote:Ben ik nog steeds de enige die hier komt om te kijken hoe andere begaaien en braaf een pilsje pak naast 21 jaar ritalin gebruik als medicatie?

Het boeit niemand dat er mensen zijn die alleen alcohol drinken en drugs als medicijn krijgen. Net zoals het niemand boeit dat ik harddrugs, softdrugs en medicijnen gebruik.

De mensen die dit soort onzin blijven posten, kunnen beter gewoon wegblijven, want het boeit ons gewoon niet. Nothing personal trouwens.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
M-arijn wrote:Ik denk +- 170mg en dit basseer ik op niks maar ik denk het gewoon :D
Als je pep niet snuift, ben je pep niet waard!
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Olijfboompje wrote:
Chris Two wrote:Ben ik nog steeds de enige die hier komt om te kijken hoe andere begaaien en braaf een pilsje pak naast 21 jaar ritalin gebruik als medicatie?

Het boeit niemand dat er mensen zijn die alleen alcohol drinken en drugs als medicijn krijgen. Net zoals het niemand boeit dat ik harddrugs, softdrugs en medicijnen gebruik.

De mensen die dit soort onzin blijven posten, kunnen beter gewoon wegblijven, want het boeit ons gewoon niet. Nothing personal trouwens.
That's right. En ik wordt persoonlijk ook een beetje van moe van die sarcastische 'drugs is slecht', of 'drugs is voor hersenloze mensen' etc. posts. Al die nutteloze uitspraken vervuilen het topic een beetje en het is toch niet grappig, dus stop er maar mee. :)
A
Volgens mij wilde die vent niks over slechtheid van drugs zeggen hoor, gewoon dat die braaf is(of laf zie maar hoe je het wilt zien :P)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Anonymous wrote:Volgens mij wilde die vent niks over slechtheid van drugs zeggen hoor, gewoon dat die braaf is(of laf zie maar hoe je het wilt zien :P)
Punt blijft..

Nobody fucking cares.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Anonymous wrote:Volgens mij wilde die vent niks over slechtheid van drugs zeggen hoor, gewoon dat die braaf is(of laf zie maar hoe je het wilt zien :P)
Zeg ik ook niet. Er staat ook, dat ik persoonlijk ook moe wordt van dat soort posts.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Nando wrote:
Zeg ik ook niet. Er staat ook, dat ik persoonlijk ook moe wordt van dat soort posts.
dan moet je bijpakken.. moeheid is dan zo weg :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Dit soort shit dus. >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Nando wrote:Dit soort shit dus. >.<
Nee, daar kan ik wel weer van genieten.

Alleen niet zo op jouw post gericht, dan denk ik ook ''Faal''.
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Olijfboompje wrote: Als je pep niet snuift, ben je pep niet waard!
Amen :worship:
Nando wrote:En ik wordt persoonlijk ook een beetje van moe van die sarcastische 'drugs is slecht', of 'drugs is voor hersenloze mensen' etc. posts.
Drugs zijn voor kleine kleuters die niets beters te doen hebben met hun leven. Ik zou nooit drugs doen :corn:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Volgende week salvia proberen :woot: I can not wait :woot: