Jij leeft dus ook nog.wrote:![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hadden die niet altijd 4 lijntjes?wrote:Die nieuwe speakerts hebben die trouwens 4 breeklijnen?
-
T
Nope 2wrote:Hadden die niet altijd 4 lijntjes?wrote:Die nieuwe speakerts hebben die trouwens 4 breeklijnen?
Nu zijn er 2 bijgekomeng
Jaaa, volgende week weer een nieuwe stereo installatie halen 
Dus er is wéér een nieuwe batch? Why didn't someone inform me?!wrote:Nope 2wrote:Hadden die niet altijd 4 lijntjes?wrote:Die nieuwe speakerts hebben die trouwens 4 breeklijnen?![]()
Nu zijn er 2 bijgekomeng
-
T

Ah op die fiets! Ik dacht dat je bedoelde dat je hem in 4en kon delen door die lijntjes. Maar wat dit voor nut heeft....wrote:
Anywayz, gief! (als ze nog steeds 200+ zijn)
Bij mij hebben ze er ook 4, maar zitten ze vrij dicht op elkaarwrote:
Ach ze doen hun werk goed haha
Zijn er al testresultaten van tweede batch?
Ik heb toch liever snelheidwrote:Jaaa, volgende week weer een nieuwe stereo installatie halen
Ik ook hoorwrote:Ik heb toch liever snelheid
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Wie gaat er aan de X op XQ: NC ? 
Wtf 4 breeklijnen voor stukjes van 8 is wel heul overdreven 
ja.. Als je dat gebruikt, neem dan niet :pwrote:Wtf 4 breeklijnen voor stukjes van 8 is wel heul overdreven
Je wil toch hard gaan als je gebruikt.. moet je geen 1/8 deel nemen
8/1 komt meer in de buurtwrote:ja.. Als je dat gebruikt, neem dan niet :pwrote:Wtf 4 breeklijnen voor stukjes van 8 is wel heul overdreven
Je wil toch hard gaan als je gebruikt.. moet je geen 1/8 deel nemen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Is denk gewoon een misdruk. Ik had het ook bij een paar speakers (1ste batch) dan wel wat dichter bij elkaar.
Bij de Q's was het ook vaak zo
Bij de Q's was het ook vaak zo
Ik vind het er wel grappig uit zien maar zelfs kwartjes zijn overdreven, 1/8 word helemaal gek 
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Ikwrote:Wie gaat er aan de X op XQ: NC ?
Als ik ga, drop ik een speaker. Bij binnenkomst. Daarna niks meer.wrote:Ikwrote:Wie gaat er aan de X op XQ: NC ?
just kiddin'
IKSEwrote:Wie gaat er aan de X op XQ: NC ?
Zullen we een X Meeting houden??
LOL wat zijn dat voor kutdingen dan. 90 mg per pil, moet je er 2 innemen voor een dik effectwrote:ik nog alleen maar aan dze heb gezeten..,![]()
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=21367
ps:
Weet niet of je het heel goed kan zien, maar zo zien de mijne eruit. Zal ook wel misdruk zijn dan:

-
B
wrote:http://nl.trufflemagic.com/blogs/nl/2012/01/11/interview-met-spts/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=interview-met-spts
Interessant
:')Het zorgt voor overlast bij het verhandelpunt in Uithoorn. Ik ben er geweest, mensen durven niet eens meer te tanken bij de omliggende pompstations.
Grootste bullshit ooit, ik woon in uithoorn en tank gewoon bij het pompstation tegenover die loods waar ze het verhandelen
Fiets er ook elke week langs als ik naar de sportschool ga, heb er nooit last van gehad. Het enige wat je ziet is een paar negers die voor de deur staan daar of die in hun auto zitten.