Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Omdat jij toch alles snuift wat wit is en op poeder lijkt :thumbsup: :$ (L)

+100
Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Omdat jij toch alles snuift wat wit is en op poeder lijkt :thumbsup: :$ (L)

Dat valt best mee! :$

Mij word nooit wat verteld :cry:
Hardtraxxer

Vandaag mijn 4FMP ook even weggebracht naar een testcentrum. Dat dat allemaal zo makkelijk en gratis kan. Ben benieuwd wat er uit komt.

Berenburg schreef:
Vandaag mijn 4FMP ook even weggebracht naar een testcentrum. Dat dat allemaal zo makkelijk en gratis kan. Ben benieuwd wat er uit komt.

maar je raakt wel een beetje kwijt toch?
Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:

Net geen 100mg meestal, is toch niets. Kost je hooguit 2a3euro.
Donateur

Etizolam is onderweg whoei :D Nu alleen nog wat pep ergens vandaan toveren :)
Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:

Ja idd. Hij heeft een klein beetje uit het zakje gehaald en dat wordt opgestuurd, volgens mij rond de 100 gram. Maar dan ben je inderdaad wel zeker van wat je slikt/snuift.

Berenburg schreef:
DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:

Ja idd. Hij heeft een klein beetje uit het zakje gehaald en dat wordt opgestuurd, volgens mij rond de 100 gram. Maar dan ben je inderdaad wel zeker van wat je slikt/snuift.

Wow. :D
Hardtraxx Addict

Berenburg schreef:
DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:

Heb je het echt als 4-FMP op laten sturen? :P

Maar volgens mij geven ze je geen indicatie van de puurheid (/kwaliteit).. Dat is dan weer jammer :)

Benieuwd of ze alleen kijken of de stof 4-FMP bevat of dat ze ook nazoeken of er andere schadelijke stoffen in zitten..
Hardtraxx Elite

Haat aan mensen die hun woord niet nakomen. Zou bij een collega een mooie hoeveelheid GHB krijgen voor morgen. Haakt die hondelul inene af. Grrrr! :evil: :bomb:
Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Haat aan mensen die hun woord niet nakomen. Zou bij een collega een mooie hoeveelheid GHB krijgen voor morgen. Haakt die hondelul inene af. Grrrr! :evil: :bomb:

Meeneer was ff klaar met drugs?

Haat aan SVL btw! >.<
Hardtraxx Elite

Effe klaar met de drugs? Wanneer heb ik dat gezegd? Lol

SVL?
Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Effe klaar met de drugs? Wanneer heb ik dat gezegd? Lol

SVL?

Ow dacht ik. Maar als je niet weet wat SVL is, zou ik dat zo houden. Geen pretje en alleen voor de ekte ekte.
Hardtraxx Addict

Slaapverlamming :D

En jeff, dat zeg je elke ma + di >.<
Hardtraxx Elite

Doe eens lief tegen mij vandaag jij! :cry:

Editt

Maikulzz.. Valt best mee hoor.. Sinds ik met de pillen gestopt ben dip ik niet meer :).
Hardtraxx Addict

En hoe lang ben je al gestopt? xd
Hardtraxx Elite

Een dag... :$

Nee, zonder gekkigheid.. Sinds 19 november :)
Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Doe eens lief tegen mij vandaag jij! :cry:

Editt

Maikulzz.. Valt best mee hoor.. Sinds ik met de pillen gestopt ben dip ik niet meer :).

Ik ben lievvvvv, maar SVL moet je niet willen hebben. Als je er niks van weet, kun je het ook niet opzoeken. Hoewel het eigenlijk gewoon onbewust en ongewenst gebeurd xd
Hardtraxx Elite

Alsof ik het zou opzoeken :$
Hardtraxx Addict

Zozo, dat is al best lang :P

Mja, er zijn genoeg vervangende producten :D
Hardtraxxer

Squirrie schreef:
Berenburg schreef:
DarkBeatz schreef:

Heb je het echt als 4-FMP op laten sturen? :P

Maar volgens mij geven ze je geen indicatie van de puurheid (/kwaliteit).. Dat is dan weer jammer :)

Benieuwd of ze alleen kijken of de stof 4-FMP bevat of dat ze ook nazoeken of er andere schadelijke stoffen in zitten..

Haha 100 gram was inderdaad wel een duur grapje geweest, bedoelde natuurlijk milligram.

Ja ik heb het als 4-FMP op laten sturen. Op internet lees ik inderdaad verhalen over dat ze alleen zeggen of het 4-FMP is en niks over de puurheid. Maar ik heb het via internet gekocht, dus er kan ook iets anders inzitten. Ik weet niet echt of het te vertrouwen is.
Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Alsof ik het zou opzoeken :$

You'll never know :D
Hardtraxx Addict

Meeste internet sites zijn wel te vertrouwen ;) Zijn hele goede UK sites waar ze nergens mee rotzooien.. Het gevaar zit hem in de meer aziatische landen die het goedkoper aanbieden!

Ja de lab testen die ze uitvoeren zijn heel laf eigenlijk.. Maar het is ook gratis he, je kunt ook geen volledige analyse verwachten van ze :P
Hardtraxxer

Squirrie schreef:
Meeste internet sites zijn wel te vertrouwen ;) Zijn hele goede UK sites waar ze nergens mee rotzooien.. Het gevaar zit hem in de meer aziatische landen die het goedkoper aanbieden!

Ja de lab testen die ze uitvoeren zijn heel laf eigenlijk.. Maar het is ook gratis he, je kunt ook geen volledige analyse verwachten van ze :P

Dit was een hele amateuristische Nederlandse website, dus ik kom er volgende week wel achter of het te vertrouwen is. :P
Hardtraxx Addict

Uhhh.. Aromatic? :D
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic