+100wrote:Omdat jij toch alles snuift wat wit is en op poeder lijkt![]()
![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat valt best mee!wrote:Omdat jij toch alles snuift wat wit is en op poeder lijkt![]()
![]()
Mij word nooit wat verteld
Vandaag mijn 4FMP ook even weggebracht naar een testcentrum. Dat dat allemaal zo makkelijk en gratis kan. Ben benieuwd wat er uit komt.
-
G
maar je raakt wel een beetje kwijt toch?wrote:Vandaag mijn 4FMP ook even weggebracht naar een testcentrum. Dat dat allemaal zo makkelijk en gratis kan. Ben benieuwd wat er uit komt.
Net geen 100mg meestal, is toch niets. Kost je hooguit 2a3euro.wrote: maar je raakt wel een beetje kwijt toch?
Etizolam is onderweg whoei
Nu alleen nog wat pep ergens vandaan toveren 
Ja idd. Hij heeft een klein beetje uit het zakje gehaald en dat wordt opgestuurd, volgens mij rond de 100 gram. Maar dan ben je inderdaad wel zeker van wat je slikt/snuift.wrote:Net geen 100mg meestal, is toch niets. Kost je hooguit 2a3euro.wrote: maar je raakt wel een beetje kwijt toch?
-
D
Wow.wrote:Ja idd. Hij heeft een klein beetje uit het zakje gehaald en dat wordt opgestuurd, volgens mij rond de 100 gram. Maar dan ben je inderdaad wel zeker van wat je slikt/snuift.wrote:Net geen 100mg meestal, is toch niets. Kost je hooguit 2a3euro.wrote: maar je raakt wel een beetje kwijt toch?
Heb je het echt als 4-FMP op laten sturen?wrote:Ja idd. Hij heeft een klein beetje uit het zakje gehaald en dat wordt opgestuurd, volgens mij rond de 100 gram. Maar dan ben je inderdaad wel zeker van wat je slikt/snuift.wrote:Net geen 100mg meestal, is toch niets. Kost je hooguit 2a3euro.wrote: maar je raakt wel een beetje kwijt toch?
Maar volgens mij geven ze je geen indicatie van de puurheid (/kwaliteit).. Dat is dan weer jammer
Benieuwd of ze alleen kijken of de stof 4-FMP bevat of dat ze ook nazoeken of er andere schadelijke stoffen in zitten..
Haat aan mensen die hun woord niet nakomen. Zou bij een collega een mooie hoeveelheid GHB krijgen voor morgen. Haakt die hondelul inene af. Grrrr!

Meeneer was ff klaar met drugs?wrote:Haat aan mensen die hun woord niet nakomen. Zou bij een collega een mooie hoeveelheid GHB krijgen voor morgen. Haakt die hondelul inene af. Grrrr!![]()
Haat aan SVL btw!
Effe klaar met de drugs? Wanneer heb ik dat gezegd? Lol
SVL?
SVL?
Ow dacht ik. Maar als je niet weet wat SVL is, zou ik dat zo houden. Geen pretje en alleen voor de ekte ekte.wrote:Effe klaar met de drugs? Wanneer heb ik dat gezegd? Lol
SVL?
Slaapverlamming 
En jeff, dat zeg je elke ma + di
En jeff, dat zeg je elke ma + di
Doe eens lief tegen mij vandaag jij! 
Editt
Maikulzz.. Valt best mee hoor.. Sinds ik met de pillen gestopt ben dip ik niet meer
.
Editt
Maikulzz.. Valt best mee hoor.. Sinds ik met de pillen gestopt ben dip ik niet meer
Ik ben lievvvvv, maar SVL moet je niet willen hebben. Als je er niks van weet, kun je het ook niet opzoeken. Hoewel het eigenlijk gewoon onbewust en ongewenst gebeurdwrote:Doe eens lief tegen mij vandaag jij!
Editt
Maikulzz.. Valt best mee hoor.. Sinds ik met de pillen gestopt ben dip ik niet meer.
Zozo, dat is al best lang
Mja, er zijn genoeg vervangende producten
Mja, er zijn genoeg vervangende producten
Haha 100 gram was inderdaad wel een duur grapje geweest, bedoelde natuurlijk milligram.wrote:Heb je het echt als 4-FMP op laten sturen?wrote:Ja idd. Hij heeft een klein beetje uit het zakje gehaald en dat wordt opgestuurd, volgens mij rond de 100 gram. Maar dan ben je inderdaad wel zeker van wat je slikt/snuift.wrote:
Net geen 100mg meestal, is toch niets. Kost je hooguit 2a3euro.![]()
Maar volgens mij geven ze je geen indicatie van de puurheid (/kwaliteit).. Dat is dan weer jammer![]()
Benieuwd of ze alleen kijken of de stof 4-FMP bevat of dat ze ook nazoeken of er andere schadelijke stoffen in zitten..
Ja ik heb het als 4-FMP op laten sturen. Op internet lees ik inderdaad verhalen over dat ze alleen zeggen of het 4-FMP is en niks over de puurheid. Maar ik heb het via internet gekocht, dus er kan ook iets anders inzitten. Ik weet niet echt of het te vertrouwen is.
You'll never knowwrote:Alsof ik het zou opzoeken
Meeste internet sites zijn wel te vertrouwen
Zijn hele goede UK sites waar ze nergens mee rotzooien.. Het gevaar zit hem in de meer aziatische landen die het goedkoper aanbieden!
Ja de lab testen die ze uitvoeren zijn heel laf eigenlijk.. Maar het is ook gratis he, je kunt ook geen volledige analyse verwachten van ze
Ja de lab testen die ze uitvoeren zijn heel laf eigenlijk.. Maar het is ook gratis he, je kunt ook geen volledige analyse verwachten van ze
Dit was een hele amateuristische Nederlandse website, dus ik kom er volgende week wel achter of het te vertrouwen is.wrote:Meeste internet sites zijn wel te vertrouwenZijn hele goede UK sites waar ze nergens mee rotzooien.. Het gevaar zit hem in de meer aziatische landen die het goedkoper aanbieden!