Beide teams hebben hun stem laten gelden. Is er spontaan gestemd? Zijn er complotten gesmeed? Veel wordt duidelijk na deze uitslag, de precieze gang van zaken zal namelijk open en bloot worden weergegeven! Dan nu de stemming van beide teams:
Team BataviaSocializerz -> Chukkels
FRArnold -> Socializerz
Zenda -> Chukkels
Teupie -> Mandy
Patrickjeb – Socializerz
Mandy -> Socializerz
Distinctive -> Socializerz
Chukkels -> Socializerz
Team ConcordiaNijidik -> Qz
Timothyb –> Qz
Jurheinen -> Steffnov
M-arijn -> Steffnov
Klos -> Jurheinen
Henkjan -> Steffnov
Steffnov -> Qz
Qz -> Timothyb
Dit betekent dat Team Batavia
Socializerz overduidelijk naar voren stuurt als zondebok. Een complot lijkt gesmeed, maar niets is zeker. Team Concordia zegt zijn vertrouwen in Steffnov en Qz op, die beiden 3 stemmen tegen krijgen! Een gelijkspel dus, en zodoende heb ik captain van het team, Klos, gevraagd om één van de twee naar voren te schuiven voor het duel. Dit is
Qz geworden. Steffnov is dus veilig .... voor nu.
Socializerz en Qz. Beiden zullen aantreden in het onderlinge duel, waarin de plek van de schat wordt geraden middels de genummerde vakjes. De uitslag zal voornamelijk op toeval berustten, want veel over de plek van de schat is niet bekend. Dit betekent wel dat de winnaar van dit duel met de Zegen van de Oranje en een heleboel meer informatie dan zijn teamgenoten weer terugkeert. Best een riante positie dus.
Dan nu het duel. Qz en Socializerz mogen zich melden via Facebook, of mij een PM sturen, met het cijfer van het vak waarin zij denken dat de schat ligt. Vervolgens zullen beiden te weten krijgen wat de keuze van de ander was, waarna ik in dit topic aangeef wie het duel gewonnen heeft. Deadline lijkt me niet nodig, aangezien het een kleine moeite betreft. Ik zie dus graag jullie keuze tegemoet beide kandidaten. Succes!