oh, dan zat ik er toch naastwrote:IMPACT lijkt er veel op, maar dat is hem niet... Zit niet in het standaardpakket...
gelukkig maar
oh, dan zat ik er toch naastwrote:IMPACT lijkt er veel op, maar dat is hem niet... Zit niet in het standaardpakket...
whahahaha so truewrote:Ehh niet om t een of ander maar "I Love Fucking Q-Dance" betekent ik hou ervan om Q-Dance te neuken![]()
Ik gok dat t eigenlijk moet zijn
"I Fucking Love Q-Dance" op dat 1e shirt
Oh oh, de dag is net 18 minuten bezig en nu al de opmerking van de dagwrote:Ehh niet om t een of ander maar "I Love Fucking Q-Dance" betekent ik hou ervan om Q-Dance te neuken![]()
Haha, viel mij ook al opwrote:Ehh niet om t een of ander maar "I Love Fucking Q-Dance" betekent ik hou ervan om Q-Dance te neuken![]()
Haha, ik vond het ook al zo raar staanwrote:Ehh niet om t een of ander maar "I Love Fucking Q-Dance" betekent ik hou ervan om Q-Dance te neuken![]()
ach iedereen z'n eigen hobbywrote:Ehh niet om t een of ander maar "I Love Fucking Q-Dance" betekent ik hou ervan om Q-Dance te neuken![]()
Haha, baas!wrote:defQon 1 2011 ; thema FACEBOOK! ;D
Gezien de tekst ook meer iets voor Biscuit?wrote:Zou hem zelf niet dragen maar wel leuk bedacht
wrote:Gezien de tekst ook meer iets voor Biscuit?wrote:Zou hem zelf niet dragen maar wel leuk bedacht
Haha, leuk bedacht!wrote:Voorkant
hardtraxX ?wrote:Ja idd, als jij shirts gaat drukken zou ik wel eerst iemand anders ernaar laten kijken, beetje domme foutjes erinwrote:and I will be again part of?
goeje engols
lesson 1: tijden aan het einde van de zin.
dus:
And I will be part of ... again.
Ik voel hier een beetje spanningwrote:Ja idd, als jij shirts gaat drukken zou ik wel eerst iemand anders ernaar laten kijken, beetje domme foutjes erinwrote:and I will be again part of?
goeje engols
lesson 1: tijden aan het einde van de zin.
dus:
And I will be part of ... again.
wrote:Ehh niet om t een of ander maar "I Love Fucking Q-Dance" betekent ik hou ervan om Q-Dance te neuken![]()