RAGGEN RAMMEN BEUKEN KNALLEN SNOEIEN MAAIEN

ZAGEN KNIPPEN SCHUREN HAMEREN TIMMEREN BOREN DRILLENRammelslakje wrote:RAGGEN RAMMEN BEUKEN KNALLEN SNOEIEN MAAIEN
ZAGEN KNIPPEN SCHUREN HAMEREN TIMMEREN BOREN DRILLENRammelslakje wrote:RAGGEN RAMMEN BEUKEN KNALLEN SNOEIEN MAAIEN

welke?Project 141 wrote:Aah flashbacks naar dat oude hardcore nummertje
Ik wil dit binnenkort wel voor jullie regelen/overtrekken als er genoeg interesse is.KSwoosh wrote:
zat mensen die zoiets willen volges mij
Heb je hem zelf overgetrokken of automatisch ?KSwoosh wrote:Ik heb het zelf ook eens nagemaakt in vector, maar dan lijkt het nergens meer op als je het vergroot..
Of je moet het gewoon opnieuw illustreren, dan zou het wel wat vets kunnen worden!
Zelf na proberen te maken, als je automatisch doet blijft er niks van over, maar ik had de vormen nagemaakt, niet zozeer de illustratie, want het moet een mannetje voorstellen die aan het boren is volgens mij?Mystyle wrote:Heb je hem zelf overgetrokken of automatisch ?KSwoosh wrote:Ik heb het zelf ook eens nagemaakt in vector, maar dan lijkt het nergens meer op als je het vergroot..
Of je moet het gewoon opnieuw illustreren, dan zou het wel wat vets kunnen worden!
Lijkt op een paddestoel van een explosieKSwoosh wrote:Zelf na proberen te maken, als je automatisch doet blijft er niks van over, maar ik had de vormen nagemaakt, niet zozeer de illustratie, want het moet een mannetje voorstellen die aan het boren is volgens mij?Mystyle wrote:Heb je hem zelf overgetrokken of automatisch ?KSwoosh wrote:Ik heb het zelf ook eens nagemaakt in vector, maar dan lijkt het nergens meer op als je het vergroot..
Wees creatief en maak zelf een shirt, is veel leuker. Loop je er ook als enigste inQnalQut wrote:RAGGEN RAMMEN BEUKEN KNALLEN SNOEIEN MAAIEN
in dat shirt ben ik wel geïnteresseerd! verkoop je dat shirt nog?
ja kaaaaaak, ik kan dat helemaal niet joh haha!roberttt wrote:Wees creatief en maak zelf een shirt, is veel leuker. Loop je er ook als enigste inQnalQut wrote:RAGGEN RAMMEN BEUKEN KNALLEN SNOEIEN MAAIEN
Hou je bek trut!Project 141 wrote:KSwoosh wrote:welke?Project 141 wrote:Aah flashbacks naar dat oude hardcore nummertje
Ik ben ook helemaal niet creatief, maar ik heb ook mijn eigen shirtje ontworpen, en ik vind dat die ook best netjes is geworden. Behalve dan dat die iets te breed isQnalQut wrote:ja kaaaaaak, ik kan dat helemaal niet joh haha!roberttt wrote:Wees creatief en maak zelf een shirt, is veel leuker. Loop je er ook als enigste inQnalQut wrote:RAGGEN RAMMEN BEUKEN KNALLEN SNOEIEN MAAIEN
Ik meen dat ik al ooit meer een shirt heb gezien met Omleiding! Stampgevaar! en dan een pijl eronder. en dan in verkeersborden stijl zeg maar.Mystyle wrote:Ik wil dit binnenkort wel voor jullie regelen/overtrekken als er genoeg interesse is.KSwoosh wrote:
zat mensen die zoiets willen volges mij