Nog meer mensen interesse? Of zijn we met 4e 
Jaa hoor!Mitch wrote:Nog meer mensen interesse? Of zijn we met 4e
Jaa hoor!Mitch wrote:Nog meer mensen interesse? Of zijn we met 4e
Aangemeld, wel via zoeken, de link deed 't niet bij mij.Mitch wrote:https://www.scorito.com/subleague/702100/wk-darts-2024/hardtraxx-wk-darts/4a45c949-8ec6-4702-8fd9-37305cf8f3dd?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv
https://www.scorito.com/subleague/70210 ... mpaign=invHard4Us wrote:Aangemeld, wel via zoeken, de link deed 't niet bij mij.
Je moet me dus even accepteren.
Mitch wrote:https://www.scorito.com/subleague/70210 ... mpaign=invHard4Us wrote:Aangemeld, wel via zoeken, de link deed 't niet bij mij.
Je moet me dus even accepteren.
Doet deze het wel? Zie bij beheer niemand staan die ik moet accepteren
Gaaf hoor!Hard4Us wrote:Dit jaar veel het darten gevolgd, bijna alle majors gekeken en de euro tour.
Mag dus wel verwachten van mezelf dat ik 'n beetje weet van hoe en wat.
Desalniettemin blijft het een WK en daar zullen genoeg verassingen tussen zitten.
29 & 30 december in ally pally zelf een kijkje nemen, toevallig nog meer mensen van hier die er naar toe gaan?
Laten we hopen van niet maatAlm1ghty wrote:Alsof je ook maar 1 minuut van het darten meemaakt als je in die zaal zit.
Ook wel eens gehoord ja dat t daar wel ns grimmig kan zijn.Remi wrote:Ik ben wel eens bij de wedstrijden in Ahoy geweest, nog nooit zo'n grote teringzooi qua lamme mensen en vechtpartijen meegemaakt. Overal lagen mensen k.o. in de gangen bij de toiletten en zeker aan het einde van de avond zag je overal vechtpartijen, op de vloer en tribunes. Zelfs ooievaar Lex Immers stond vooraan te knokken toen, haha.
Gelukkig heeft 'ie het goed opgepakt. Het is een idioot, maar blij dat ie heeft gewonnen. Onwijs genoten van doets tegen smith trouwens, daar zit nog wel wat in.Firetrap wrote:Ik call alvast het verlies van Wattimena tegen Sherrock.
Hij is één van de mentaal meest instabiele spelers en die gaat hoe dan ook een error krijgen tegen haar als het niet loopt.
Had Sherrock ook als winnaar ingevuld in m'n bracket.Firetrap wrote:Ik call alvast het verlies van Wattimena tegen Sherrock.
Hij is één van de mentaal meest instabiele spelers en die gaat hoe dan ook een error krijgen tegen haar als het niet loopt.
Zonde inderdaad, erg onnodig verlorenpim__ wrote:oh oh van veen, wat onnodig.
Gewoon 2e vooralsnogJustinhafc wrote:Ik heb me ook maar aangemeld, maar ik volg het niet zo nauw. Wordt dus helemaal niks, maar jullie mogen me alvast bedanken dat ik jullie van de laatste plaats afhoud
Parijs is nog ver!!1!1Justinhafc wrote:Gewoon 2e vooralsnogJustinhafc wrote:Ik heb me ook maar aangemeld, maar ik volg het niet zo nauw. Wordt dus helemaal niks, maar jullie mogen me alvast bedanken dat ik jullie van de laatste plaats afhoud
Ja precies dit dus, tering wat is dat laat. En vooral als je gewoon om 6u uit je nest moetpim__ wrote:Kunnen we trouwens een petitie starten dat avondsessie om 18.00 begint. Nu pak ik de laatste 2 potten niet meer mee, is het me net niet waard.