Ook ff aangemeld in t poultje trouwens, jammer dat er zo weinig meedoen tho.
Active topics in Off-Topic
Moderators
@indy jij hebt ff goed geboert met soutar zeg 
Hahaha ja was een gokje die goed uitpakte. M'n captain van R1 moet vandaag, dus ben benieuwd verder! Wel al een aantal spelers kwijtgeraakt (3F en 2/3 E'tjes ofzo)
Baasje Barney, ondanks dat hij wat verkeerds had geweten, toch gewonnen! 
Vanmiddag en vanavond wat leuke wedstrijden op het programma, vooral benieuwd naar Josh Rock!
Heb mij ook nog even aangemeld aangezien ik toch al meedeed met een andere subleague 
Heb vandaag 5 spelers uit mn team op het programma met oa rock als captain...
Wat een finale hebben we gehad he, jammerdat mvg het liet afweten waardoor t einde toch wat minder werd.
Sick idd, Smith imo wel de verdiende winnaar en gun hem het 10x meer dan MVG. 
Ja eens wel, leuke gast en mooi die emotie met zn kids
Iemand die nog van plan is het senioren WK te gaan volgen? Begint vandaag en is vanaf morgen gewoon op TV te volgen bij RTL7. Kijk er persoonlijk wel naar uit om die legendes uit de BDO tijd weer op TV te zien 
pim__ wrote:Nee, kijk wel premier liek.
Heb vrijdag gekeken, niveau is toch wel een heel stuk lagerMyth wrote:Iemand die nog van plan is het senioren WK te gaan volgen? Begint vandaag en is vanaf morgen gewoon op TV te volgen bij RTL7. Kijk er persoonlijk wel naar uit om die legendes uit de BDO tijd weer op TV te zien
Gister ookmaar ff gekeken, het is wel grappig, maar ook redelijk slaapverwekkend
https://dartsking.nl/nieuws/livestream- ... arts-2024/
Zijn er forum amigo's die interesse hebben in een WK poule?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Grote teleurstelling dat Paul Lim het weer niet gered heeft 
Mee eens, heb z'n gemiste 9-darter nog steeds vers op het netvlies staanFiretrap wrote:Grote teleurstelling dat Paul Lim het weer niet gered heeft
Ik doe sowieso wel mee met de Scorito poule, dus met een Hardtraxx poule ben ik er bij.Mitch wrote:https://dartsking.nl/nieuws/livestream-loting-wk-darts-2024/
Ik ook, haha. Bij voldoende animo kunnen we wel een Hardtraxx poule startenChroman wrote:Ik doe sowieso wel mee met de Scorito poule, dus met een Hardtraxx poule ben ik er bij.Mitch wrote:https://dartsking.nl/nieuws/livestream-loting-wk-darts-2024/
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ik doe ook mee!
Wie zijn jullie favorieten voor de winst?
Spelen jullie daarnaast ook de sport (of spel) zelf?
Ik ben nu in ongv n jaar tijd van 38 naar 50 gemiddeld gegroeid.
Speel wekelijks competitie en toernooien, leuke community ook!
Wie zijn jullie favorieten voor de winst?
Spelen jullie daarnaast ook de sport (of spel) zelf?
Ik ben nu in ongv n jaar tijd van 38 naar 50 gemiddeld gegroeid.
Speel wekelijks competitie en toernooien, leuke community ook!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Humphries is de meest voor de hand liggende naam, maar ik ga toch voor ervaring en kies Wright.