Dat probleem heb ik ook met Europees voetbal dat om 21.00u pas begint.
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
Idd, hier t zelfde. Nouja ga er maar vanuit dat gerrie wint vanavond, want ik leg al op 1 oor dan.
Is er nog een mogelijkheid om dit te kijken zonder viaplay te hebben. Vraag het voor een vriend 
Unibettomac wrote:Is er nog een mogelijkheid om dit te kijken zonder viaplay te hebben. Vraag het voor een vriend
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Wat gaat het tot nu toe dramatisch met de bracket en ook Scorito loopt nog niet zoals gewenst.
Ik heb mijn hoop gevestigd op Littler.
Hier precies hetzelfde, The Nuke als CaptainHard4Us wrote:Wat gaat het tot nu toe dramatisch met de bracket en ook Scorito loopt nog niet zoals gewenst.
Zeker! Maar een dagje de gele trui dragen is wel lekker hoorMitch wrote:Parijs is nog ver!!1!1Justinhafc wrote:Gewoon 2e vooralsnogJustinhafc wrote:Ik heb me ook maar aangemeld, maar ik volg het niet zo nauw. Wordt dus helemaal niks, maar jullie mogen me alvast bedanken dat ik jullie van de laatste plaats afhoud
Eens, ben darten eindelijk beetje gaan waarderen laatste jaren, maar de leukste potten mis ik sowieso al.pim__ wrote:Kunnen we trouwens een petitie starten dat avondsessie om 18.00 begint. Nu pak ik de laatste 2 potten niet meer mee, is het me net niet waard.
Veel wordt gestreamd op youtube. Gewoon zoeken op wk darts en dan 'live' aanklikken. Voor legale en gratis manier moet je ff een accountje maken via onze zuiderburen: https://www.vtmgo.be/vtmgo/collection/c2dEYXJ0cwtomac wrote:Is er nog een mogelijkheid om dit te kijken zonder viaplay te hebben. Vraag het voor een vriend
Heb een mooie plekje in de ht competitie trouwens. 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Die Britse Pommer kan goed smijten, tering.
Tot zover mijn nummer 1 plek. Wat een mannetje die littler
Die gaat ver komen dit WKpim__ wrote:Tot zover mijn nummer 1 plek. Wat een mannetje die littler
Firetrap wrote:Die Britse Pommer kan goed smijten, tering.
Die Littler lijkt toch geen 16? Tyfus.
Ik ken wel inpakken met het zootje.....
Beetje alsof je weer een Afrikaan tegenkomt met voetballen die op 1 januari geboren is idd, tering.Remi wrote:Die Littler lijkt toch geen 16? Tyfus.
Last edited by corneelwr on 21 Dec 2023 10:36, edited 1 time in total.
Hij heeft meer baardgroei dan ik heb op m'n 33eRemi wrote:Die Littler lijkt toch geen 16? Tyfus.
Erg ziek ja. Wel fijn voor degen die hem in t team hebben. Ik helaas niet.
Weer een heerlijk toernooi tot nu toe. Best wat onverwachte dingen wederom 
Zeker ja, jammer van Noppert gisteren. Wel prima voor mijn poule met vrienden, haha. Ook wel weer leuk dat Wade en Wright er zo vroeg uit zijn.corneelwr wrote:Weer een heerlijk toernooi tot nu toe. Best wat onverwachte dingen wederom
Littler heerlijke Scorito-speler, met Wright (uit vorm) als hoogst geplaatste in zijn helft leek op voorhand een kwartfinale al vrij realistisch. Misschien nog een stunt tegen Price/Anderson, maar denk niet dat ik hem dan nog durf te cappen.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Gister tegen Gilding was het al een stuk minder.
Logisch ook na die top prestatie tegen Kist.
Gaat een hele grote worden maar denk dit WK nog niet.
Blij dat Noppert er uit ligt, man wat is die kerel saai.
Ik kijk nog liever naar hoe de verf op de muur aan 't drogen is.
Hopelijk kan Dirk vanmiddag potten breken, gun Barney ook wel weer een succesje.
Logisch ook na die top prestatie tegen Kist.
Gaat een hele grote worden maar denk dit WK nog niet.
Blij dat Noppert er uit ligt, man wat is die kerel saai.
Ik kijk nog liever naar hoe de verf op de muur aan 't drogen is.
Hopelijk kan Dirk vanmiddag potten breken, gun Barney ook wel weer een succesje.
Benieuwd wie vanavond de wereldkampioen wordt!
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?
Ik denk toch Humphries. Vond gister Littler moeite hebben met een heel sterk gooiende Cross. Toen die wat zwakker werd wist Littler er over heen te gaan. Ik denk dat Humphries constanter blijft dan Cross.