KneusRamirez wrote:Mensen in dit topic:
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Zegt er 1 watBroken Balance wrote:KneusRamirez wrote:Mensen in dit topic:
En wat is er mis met jaloers zijn dan?
De eerste die hier zegt nooit jaloers geweest te zijn heeft een zwaar mentale achterstand
Zegt degene die bijna alleen afreageert op anderen :')Zegt er 1 wat
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Ja wat is hier verder nou te belevenBroken Balance wrote:Zegt degene die bijna alleen afreageert op anderen :')Zegt er 1 wat
Doe iets nuttigs met je leven dan zou ik zeggen.M-arijn wrote:Ja wat is hier verder nou te belevenBroken Balance wrote:Zegt degene die bijna alleen afreageert op anderen :')Zegt er 1 wat

-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Bedankt voor de wijze raad.
Graag gedaanM-arijn wrote:Bedankt voor de wijze raad.
xoxo
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Broken Balance wrote:Graag gedaanM-arijn wrote:Bedankt voor de wijze raad.
xoxo

Ja dat ben ik.

Bedankt he!

Wat ik om m´n nek heb. Dat is die kettingTiMOTHYb wrote:Upload eens een foto.Broken Balance wrote: Je hoeft je niet naar je genre te kleden om een liefhebber te wezen. Ik luister sinds m'n 8/9 naar hardcore en
heb voor 3 maanden eens een 100% hardcore shirt gedragen 7 jaar terug en had een Enzyme ketting. Meer niet.
Bedankt he!
Heb je nou precies dezelfde zonnebril als Psy? Trendsettert!
TiMOTHYb wrote:Heb je nou precies dezelfde zonnebril als Psy? Trendsettert!

Broken Balance wrote:Ja dat ben ik.

Moet je jezelf er niet afknippen jong 
Als ik mezelf erbij zou opzetten was jij dat natuurlijk niet.
Jordi wrote:Als ik mezelf erbij zou opzetten was jij dat natuurlijk niet.

Dan maar apart
[/quote]hahahah deze mooiboy heeft wel veel swag
frutti di mare..is dat het broertje van? 
Klopt, de volgende keer dat ik in Spanje ben laat ik mn ogen er wel uitbranden door de zon, ga ik in een winterjas en skibroek lopen, een out of bed hasses doen en zo weinig mogelijk buiten komen zodat ik niet bruin word en thuis in het appartement boerenkool koken.Kevin-Raw wrote: hahahah deze mooiboy heeft wel veel swag
Ben ik dan net zo stoer als jou?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
HahahahaAniThing wrote:frutti di mare..is dat het broertje van?
HahahaiMark wrote:HahahahaAniThing wrote:frutti di mare..is dat het broertje van?![]()
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Haha wat zet jij jezelf vaak voor lul zegBroken Balance wrote:Klopt, de volgende keer dat ik in Spanje ben laat ik mn ogen er wel uitbranden door de zon, ga ik in een winterjas en skibroek lopen, een out of bed hasses doen en zo weinig mogelijk buiten komen zodat ik niet bruin word en thuis in het appartement boerenkool koken.Kevin-Raw wrote: hahahah deze mooiboy heeft wel veel swag
Ben ik dan net zo stoer als jou?
Hier helemaal niet. Andere mensen proberen hem voor lul te zetten maar dat faalt nogal.M-arijn wrote: Haha wat zet jij jezelf vaak voor lul zeg