M-arijn wrote: Haha wat zet jij jezelf vaak voor lul zeg
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dr zijn dagen dat ik er niet zo bij zit...
Je zou denken dat mensen over de 20 de pubertijd toch gepasseerd zijn 
Vond het ook wel een sterke reactie jaDaveytl wrote:Hier helemaal niet. Andere mensen proberen hem voor lul te zetten maar dat faalt nogal.M-arijn wrote: Haha wat zet jij jezelf vaak voor lul zeg
Overigens weer typisch Hardtraxx dat een amusementstopic als dit weer verpest wordt door allerlei irrelevant geneuzel van de bovenste plank.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ach ik vind het wel humor. Mensen neem het toch allemaal niet zo serieus. 
maar ga elkaar dan even lekker baffen buiten dit topic om.
Ja maar deze man heeft teit zat.nielstil wrote:Je zou denken dat mensen over de 20 de pubertijd toch gepasseerd zijn
vraag me toch af wie die vrouwen zijn, buiten pure golddiggers
Gewoon nietsnutten, alleen maar golddiggers.teupie wrote:vraag me toch af wie die vrouwen zijn, buiten pure golddiggers
Deze man heeft immuniteit, heerlijk gewoon haha.
Een kogel door z´n hoofd en weg immuniteit, een soa en weg, een keer met de verkeerde mensen gokken en wegdawasiknie wrote:Deze man heeft immuniteit, heerlijk gewoon haha.
Hoe bedoel je immuun?
Wat ben je zuur knul. Afgunst keer duizendBroken Balance wrote:Een kogel door z´n hoofd en weg immuniteit, een soa en weg, een keer met de verkeerde mensen gokken en wegdawasiknie wrote:Deze man heeft immuniteit, heerlijk gewoon haha.![]()
Hoe bedoel je immuun?
Als een citroen zo zuur, niet normaal.dawasiknie wrote:Wat ben je zuur knul. Afgunst keer duizendBroken Balance wrote:Een kogel door z´n hoofd en weg immuniteit, een soa en weg, een keer met de verkeerde mensen gokken en wegdawasiknie wrote:Deze man heeft immuniteit, heerlijk gewoon haha.![]()
Hoe bedoel je immuun?
Realiteit is enorme afgunst inderdaad.
En je hebt m'n vraag ook niet beantwoord.
Ik voeg mezelf ook toe aan deze discussie.
WelkomRaven wrote:Ik voeg mezelf ook toe aan deze discussie.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik zag m ook 
Dat is niet echt "
" , meer hersenloos.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
yolo
schaf dan een duikplank aan bij je zwembad..
Weet je wat dat kost..Delt-A wrote:schaf dan een duikplank aan bij je zwembad..
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
tags: onderhandse kutgreep 
Lyst wrote:Tja die mensen werken voor hun geld. Hij is rijk geboren, heeft er niets voor hoeven doen en loopt nu een beetje te showen. Volgens mij is dat laatste geen vereiste om te genieten van je leven.
Tja, zo train jij dagelijks je vingers op je toetsenbord en werk jij wellicht, en geniet hij gewoon van een leven waar iedere gezonde ziel van droomt met afentoe een potje pingpong op het dak.
Dus reageer niet als een kind die zijn potje Olvarit niet krijgt
JEFSKI wrote:Lyst wrote:Tja die mensen werken voor hun geld. Hij is rijk geboren, heeft er niets voor hoeven doen en loopt nu een beetje te showen. Volgens mij is dat laatste geen vereiste om te genieten van je leven.
Tja, zo train jij dagelijks je vingers op je toetsenbord en werk jij wellicht, en geniet hij gewoon van een leven waar iedere gezonde ziel van droomt met afentoe een potje pingpong op het dak.
Dus reageer niet als een kind die zijn potje Olvarit niet krijgt
Het gemiddelde IQ daalt weer.