Dus omdat hij vind dat hij een show-off is, is hij jaloers? Logisch jung.
Leuk dat ie rijk is en zo. Maar als je een roze Bentley haalt en een Aluminium (wtf haal dan chroom) Shelby ben je imo al een halve idioot en een Mercedes 6 wieler voor in de stad, heerlijk onpraktisch.
Maar er zijn rijkere mensen die meer goed op de wereld doen dan deze gast die waarschijnlijk te weinig aandacht kreeg als kind.
Het goeie vind ik dan wel dat hij heeft geleerd te vliegen en getraind is door de Seals. Dus het is waarschijnlijk niet zo'n steroïden junkie.
Hij is niet compleet een idioot maar sommige dingen zijn imo echt gewoon om patserig te doen.
Ik snap dat het leuk is om te zien wat hij heeft en zo maar als ik hem zou wezen zou ik de helft van die dingen niet doen

Kijk eerder naar Robert Downey Junior. Is stinkend rijk en weet dat hij een baas is maar schept er niet over op. In plaats daarvan helpt hij kinderen (volgens mij had hij voor zijn verjaardag een hoop families uit genodigt met hun kinderen om met hem de nieuwe Captain America te kijken) en geeft veel aan goede doelen die met armoede en misbruikte kinderen te maken hebben, zo gaf hij geloof ik eens een gouden iron man kostuum aan een 5 jarige. Dan ben je imo een baas, sowieso door z'n geniale persoonlijkheid maar ook omdat hij z'n geluk en rijkdom wil delen en niet in iedereens gezicht met briefjes geld wappert.