Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 16:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

Still your hero :P?

Ja :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 16:35 
 
Hardtraxx Crew

ErikZ schreef:
Still your hero :P?

Yup. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Het grappige is dat hij een 4e rangs pokerspeler is die pas 1 redelijk groot toernooi heeft gewonnen ;)

Ekte bazen spelen ook cashgames waar veel meer geld in te verdienen is.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 20:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je pappies geld, idd heel stoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 20:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij schept hij nergens echt op over de manier waarop hij het geld verkregen heeft, maar gaat het meer om de manier van uitgeven. Zo kun je zo bovendien bij ongeveer elke multimiljonair wel een aantal links naar 'niet rechtmatig' verkregen geld of andere duistere zaken vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind deze vent een stuk beter dan de gemiddelde miljonair… Hij geniet teminste van zijn leven en maakt zijn geld ook op aan dingen die hij leuk vindt. De meeste willen gewoon meer en meer en meer geld tot ze 80 jaar zijn en te oud zijn om er wat leuks mee te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 21:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tja die mensen werken voor hun geld. Hij is rijk geboren, heeft er niets voor hoeven doen en loopt nu een beetje te showen. Volgens mij is dat laatste geen vereiste om te genieten van je leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat karakters als deze de wereld ook weer wat leuker maken :P ik lees liever af en toe iets wat deze vent gedaan heeft dan dat ik elke dag over een bomaanslag moet lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 22:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Tja die mensen werken voor hun geld. Hij is rijk geboren, heeft er niets voor hoeven doen en loopt nu een beetje te showen. Volgens mij is dat laatste geen vereiste om te genieten van je leven.

Voor jou niet nee, voor hem wel misschien. Jij vindt het belangrijk om moraalridder te spelen, anderen hechten daar veel minder waarde aan.. en nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lyst schreef:
Tja die mensen werken voor hun geld. Hij is rijk geboren, heeft er niets voor hoeven doen en loopt nu een beetje te showen. Volgens mij is dat laatste geen vereiste om te genieten van je leven.

Voor jou niet nee, voor hem wel misschien. Jij vindt het belangrijk om moraalridder te spelen, anderen hechten daar veel minder waarde aan.. en nu?

:lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 08:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Tja die mensen werken voor hun geld. Hij is rijk geboren, heeft er niets voor hoeven doen en loopt nu een beetje te showen. Volgens mij is dat laatste geen vereiste om te genieten van je leven.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 09:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dus omdat hij vind dat hij een show-off is, is hij jaloers? Logisch jung.

Leuk dat ie rijk is en zo. Maar als je een roze Bentley haalt en een Aluminium (wtf haal dan chroom) Shelby ben je imo al een halve idioot en een Mercedes 6 wieler voor in de stad, heerlijk onpraktisch.
Maar er zijn rijkere mensen die meer goed op de wereld doen dan deze gast die waarschijnlijk te weinig aandacht kreeg als kind.

Het goeie vind ik dan wel dat hij heeft geleerd te vliegen en getraind is door de Seals. Dus het is waarschijnlijk niet zo'n steroïden junkie.
Hij is niet compleet een idioot maar sommige dingen zijn imo echt gewoon om patserig te doen.

Ik snap dat het leuk is om te zien wat hij heeft en zo maar als ik hem zou wezen zou ik de helft van die dingen niet doen :P

Kijk eerder naar Robert Downey Junior. Is stinkend rijk en weet dat hij een baas is maar schept er niet over op. In plaats daarvan helpt hij kinderen (volgens mij had hij voor zijn verjaardag een hoop families uit genodigt met hun kinderen om met hem de nieuwe Captain America te kijken) en geeft veel aan goede doelen die met armoede en misbruikte kinderen te maken hebben, zo gaf hij geloof ik eens een gouden iron man kostuum aan een 5 jarige. Dan ben je imo een baas, sowieso door z'n geniale persoonlijkheid maar ook omdat hij z'n geluk en rijkdom wil delen en niet in iedereens gezicht met briefjes geld wappert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, met Broken Balance eens.

Leuke spulletjes en lekkere wijven enzo, maar ik snap niet waarom je dan zo'n baas bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

hoe kan hier nou een discussie komen xd die vent geniet gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 12:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
hoe kan hier nou een discussie komen xd die vent geniet gewoon


Is het interessanter om een topic te hebben waar 200 comments staan met alleen, leuk, mooi, ok, goed e.d.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

dacht meer dat het topic was voor wanneer hij weer iets leuks post...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liever minder geld en kunnen genieten als je 1 van die dingen een keer kan doen dan altijd die dingen doen en na een tijdje is dr geen reet meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 16:17 
 
Hardtraxx Newbie

Ja echt een held inderdaad.
Hij is geen winnende speler met poker en heeft het geld van zijn vader.
Hij heeft 3 keer een hartaanval gehad door overmatig annabolen gebruik terwijl hij er niet zo heel geweldig uitziet voor iemand die aan de bolen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 16:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

peeeter schreef:
Ja echt een held inderdaad.
Hij is geen winnende speler met poker en heeft het geld van zijn vader.
Hij heeft 3 keer een hard aanval gehad door overmatig annabolen gebruik terwijl hij er niet zo heel geweldig uitziet voor iemand die aan de bolen zit.


het is geen man naar je hard zeg maar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
peeeter schreef:
Ja echt een held inderdaad.
Hij is geen winnende speler met poker en heeft het geld van zijn vader.
Hij heeft 3 keer een hard aanval gehad door overmatig annabolen gebruik terwijl hij er niet zo heel geweldig uitziet voor iemand die aan de bolen zit.


het is geen man naar je hard zeg maar?

Die aanvallen zijn gewoon de momenten waarop je hart moet zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 22:20 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
peeeter schreef:
Ja echt een held inderdaad.
Hij is geen winnende speler met poker en heeft het geld van zijn vader.
Hij heeft 3 keer een hard aanval gehad door overmatig annabolen gebruik terwijl hij er niet zo heel geweldig uitziet voor iemand die aan de bolen zit.


het is geen man naar je hard zeg maar?



Hart met een d? :list:




hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 23:08 
 

Belgen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Belgen??

limburg zal eens wat zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 23:56 
 

ja wat anders joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen in dit topic:

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic