Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is al langer bekend dat Amerika één grote psychiatrische instelling is toch :lol: Man wat gebeurt daar toch vaak vage shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gelukkig is hier de apotheker zelf sceptisch xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Het is al langer bekend dat Amerika één grote psychiatrische instelling is toch :lol: Man wat gebeurt daar toch vaak vage shit.

Nou idd man pff en in combinatie met hun recht op wapens is dat vragen om problemen >.<
Trump vs Biden en nu COVID hebben dat alleen maar erger gemaakt is m’n indruk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Gelukkig is hier de apotheker zelf sceptisch xd

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas een bump. Cijfers lijken toch te gaan stijgen in de winter. Yorick Bleijenberg houdt een hoop bij op Twitter, hij heeft een scheiding gemaakt tussen biblebelt en niet biblebelt gemeenten en die bij elkaar gegroepeerd. De verschillen lijken zich duidelijk af te tekenen.
https://twitter.com/YorickB/status/1447 ... 66/photo/1

Ik hoop dat we de maatregelen zo soepel als nu vast kunnen houden :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ok yorick
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ga jij anders ff lekker lepels in je kont stoppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Ga jij anders ff lekker lepels in je kont stoppen


Doe mij maar babi panggang in mijn reet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lees in de Telegraaf dat het OMT versoepelingen niet wilt gaan uitbreiden… waarom kan de horeca dan in België en Engeland wel open zijn tot na middernacht en zonder QR code. Die QR code boeit me dan niet heeel veel, maar dat de nachthoreca mogelijk nu weer genaaid gaat worden wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker overdag blijven feesten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 00:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ok paling
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Lees in de Telegraaf dat het OMT versoepelingen niet wilt gaan uitbreiden… waarom kan de horeca dan in België en Engeland wel open zijn tot na middernacht en zonder QR code. Die QR code boeit me dan niet heeel veel, maar dat de nachthoreca mogelijk nu weer genaaid gaat worden wel

Ik heb toch aardig het gevoel dat de nachthoreca redelijk doordraait. Venues staan weer vol en discotheken openen gewoon van 6 tot 12. Vind het eigenlijk goed toeven zo als ik eerlijk ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 09:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoorde dat er in Groningen ook weer flink wordt gestapt. Discotheken mogen dus wel open zolang ze maar voor 24:00 weer dicht gaan? Dat maakt dit alles nog debieler. Ik dacht dat ze gesloten moesten blijven, ongeacht de eindtijd. Wat ook weet krom was aangezien indoor dagfestivals ook mogen.

Persoonlijk vind ik overdag feesten alleen maar top, maar het beleid is wel behoorlijk krom. Ik krijg ook niet het idee dat er minder drank en drugs wordt gebruikt op dagfeesten vs nachtfeesten. Nu beginnen mensen gewoon eerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 09:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Discotheken mogen dus wel open zolang ze maar voor 24:00 weer dicht gaan?


Ja dat is al 2,5 week zo https://nos.nl/artikel/2397770-discothe ... nacht-open
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 09:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Lekker overdag blijven feesten :D


Ja, helemaal top. En hier staat de plaatselijke club ook gewoon weer lekker vol tussen 7 en 12 op vrijdagen en zaterdagen. Moest vrijdag draaien en ging op den duur na mijn set maar eens naar huis, want moest de volgende dag redelijk fit zijn. Kwam ik om 22:30 thuis maar ik dacht dus dat het al na 2en 's nachts was :lol: . Toch even wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 10:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Lekker overdag blijven feesten :D

Ook vrede mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
RoyAPO schreef:
Lees in de Telegraaf dat het OMT versoepelingen niet wilt gaan uitbreiden… waarom kan de horeca dan in België en Engeland wel open zijn tot na middernacht en zonder QR code. Die QR code boeit me dan niet heeel veel, maar dat de nachthoreca mogelijk nu weer genaaid gaat worden wel

Ik heb toch aardig het gevoel dat de nachthoreca redelijk doordraait. Venues staan weer vol en discotheken openen gewoon van 6 tot 12. Vind het eigenlijk goed toeven zo als ik eerlijk ben.

Ik merkte gisteravond idd ook wel dat het aardig druk was in twee feestcafes naast mijn werk. Zou het qua hoeveelheid bezette uren op hetzelfde neer komen als dat de horeca ook snachts open is?

Verder ontgaat me de logica bij het OMT wel heel erg met dat ze de horeca gesloten willen houden snachts. In die grafiekjes die eerder hier gepost werden, is vooral te zien dat de ziekenhuisopnames in de Bible Belt hoog liggen. Gaan deze mensen uit dan? xd
Verder heb ik ook het idee dat het een redelijk gesloten gemeenschap is die weinig contacten heeft met mensen die uitgaan of via via. Hoogstens vinden er besmettingen plaats op het werk maar die vinden hoe dan ook toch wel plaats. Ze denken verder ook dat het loslaten van de resterende maatregelen zou kunnen zorgen voor een piek van 800 mensen op de IC in januari. Lijkt me wel weer erg hypothetisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
hurricane schreef:
Lekker overdag blijven feesten :D

Ook vrede mee.

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Lekker overdag blijven feesten :D

Zou 't ook helemaal niet erg vinden als Qlimax gewoon overdag is. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 14:19 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
hurricane schreef:
Lekker overdag blijven feesten :D

Zou 't ook helemaal niet erg vinden als Qlimax gewoon overdag is. :$

wut
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan er ook wel mee leven. Lekker overdag feesten, alleen is soms de treinverbinding wel kut. Fijn dat ze ook aangeven dat ze eerst de maatregelen die invloed hebben op de economie het eerst willen gaan afschaffen i.p.v. die Coronapas. Totaal geen moeite mee als we daardoor alles weer kunnen doen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
ULTIMO schreef:
hurricane schreef:
Lekker overdag blijven feesten :D

Zou 't ook helemaal niet erg vinden als Qlimax gewoon overdag is. :$

wut

Donker is 't toch wel daar binnen. Maar 's nachts krijg ik altijd rond 'n uur of 3/4 een flinke inkakker waardoor ik er ineens helemaal klaar mee ben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ja eens, maar het is overdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1988711 ... -telegraaf

Citaat:
De overgrote meerderheid van de coronapatiënten die recent op de intensive care zijn beland, was niet gevaccineerd tegen het virus. Het RIVM becijfert dat 83 procent van de ic-patiënten die tussen 1 september en 3 oktober werden opgenomen, en van wie de vaccinatiestatus duidelijk is, ongevaccineerd was. Een minderheid van 16 procent was volledig gevaccineerd en kwam desondanks ernstig ziek op de ic terecht, 1 procent was deels gevaccineerd.


Echt waar, fuck deze mensen. Gvd vaccineer jezelf als je oud en/of risico patiënt ben. Wat doe je jezelf en de samenleving aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 10:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Echt waar, fuck deze mensen. Gvd vaccineer jezelf als je oud en/of risico patiënt ben. Wat doe je jezelf en de samenleving aan.

Inderdaad. Zijn net even wat teveel 60-plussers die geen vaccin nemen want “heb op facebook gestaan dat er microchips inzitten”.
Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic