Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt Gerda, je hebt nu.nl verkeerd getypt joker
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Nou nu heb ik wel weer genoeg gepost.


Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 12:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

Kevv1990 schreef:
Goku schreef:

Ja bizar. Geeft denk ik wel aan hoe dicht we bij het kookpunt zitten van toch een groepje mensen. Zij voelen zich blijkbaar zo in een hoekje gedreven (wanhoop?) dat ze vinden dat ze dit moeten doen.. Heftig hoor


Dit zijn mensen die hun eigen gebreken gaan botvieren op andere mensen. Kan van mij echt in de categorie 'het is de schuld van de Rabobank' en 'ze moeten de uitkeringen wat hoger maken'. Prima dat je het niet eens bent, maar je hoeft jezelf dan niet als een of andere staatsmongool te gaan gedragen. Ik vind dat achterlijke volk en hun "waarheden" echt een groter probleem dan onze regering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is er overigens met de 5G palen gebeurd? Worden die niet meer in brand gestoken want daardoor komt corona. Of die bloeddorstige politici die kinderen verkrachten? Bill Gates dat hij verantwoordelijk is voor corona. De chips in de vaccins die ons kunnen controleren. Houd toch op man

Wappies roepen 100 dingen en dan komen er echt wel 2 a 3 dingen uit. Ik wist vorig jaar ook wel dat een coronapas eraan zat te komen en geef ze groot gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Wat is er overigens met de 5G palen gebeurd? Worden die niet meer in brand gestoken want daardoor komt corona. Of die bloeddorstige politici die kinderen verkrachten? Bill Gates dat hij verantwoordelijk is voor corona.

Wappies roepen 100 dingen en dan komen er echt wel 2 a 3 dingen uit. Ik wist vorig jaar ook wel dat een coronapas eraan zat te komen en geef ze groot gelijk


Dat is juist de kunst. Heel veel dingen roepen en als er iets uitkomt "ZIE JE NOU WEL!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen naar de nachtclub na vaccinatie? Kabinet wil ‘Duitse model’ wel met Kamer bespreken

https://www.ad.nl/politiek/alleen-naar- ... ~a83de182/

:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

God nou deze shit nou weer na het goede nieuws van de feesten gisteren, kan beter het nieuws vermijden, het nieuws is wel echt oprecht het enige waar ik doodziek van wordt de laatste 1.5 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Zo mensen, was het toch niet zo wappie als jullie eerst dachten. Maar goed, kan nu wel de wijsneus gaan uithangen

"We mogen niks! Ze laten nooit meer iets toe!"
- We mogen vervolgens van alles weer, sowieso als je gevaccineerd bent en zo niet, doe even een testje
"Ik zei het toch!!!"

Hahahahahaha wat triest eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Ze voeren precies het plannetje van World Economic Forum uit, ze bespotten ons gewoon want Rutte loopt gewoon met een tas van die lui rond. Het is ook geen eens een complot meer, ze doen het gewoon in het open.

Hahahahahahaha jezus he
Jongens, bij deze ben ik volledig voor het beleid van Bjorn Borg. Sorry alvast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Overigens kun je ook geen ene donder meer opzoeken zonder dat je zo'n betaalde fact checker er voor krijgt. De rest wordt gecensureerd.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Alleen naar de nachtclub na vaccinatie? Kabinet wil ‘Duitse model’ wel met Kamer bespreken

https://www.ad.nl/politiek/alleen-naar- ... ~a83de182/

:nono:


Scheelt weer een hoop mongolen op een feest, voer maar in
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Alleen naar de nachtclub na vaccinatie? Kabinet wil ‘Duitse model’ wel met Kamer bespreken

https://www.ad.nl/politiek/alleen-naar- ... ~a83de182/

:nono:

Kan niet snel genoeg ingevoerd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Jullie zijn echt niet gezond hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
RoyAPO schreef:
Alleen naar de nachtclub na vaccinatie? Kabinet wil ‘Duitse model’ wel met Kamer bespreken

https://www.ad.nl/politiek/alleen-naar- ... ~a83de182/

:nono:


Scheelt weer een hoop mongolen op een feest, voer maar in

Beetje debiele reactie. Dit maakt je niet veel beter dan die ‘mongolen’
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Jullie zijn echt niet gezond hoor :lol:

Integendeel. Lekker vaccintje gepakt en voel me kiplekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Wat is er overigens met de 5G palen gebeurd? Worden die niet meer in brand gestoken want daardoor komt corona. Of die bloeddorstige politici die kinderen verkrachten? Bill Gates dat hij verantwoordelijk is voor corona. De chips in de vaccins die ons kunnen controleren. Houd toch op man

Wappies roepen 100 dingen en dan komen er echt wel 2 a 3 dingen uit. Ik wist vorig jaar ook wel dat een coronapas eraan zat te komen en geef ze groot gelijk


En dit is dus een stereotype beeld dat niet klopt, dit is echt een miniscuul percentage die zo denkt. Grootste deel van wat jullie allemaal 'wappies' noemen zijn gezond nadenkende mensen die tegen verplichte vaccinatie zijn, tegen medische uitsluiting zijn en that's it. Die paar die ertussenzitten met bovenstaande denkwijzen worden als toonbeeld voor allemaal gebruikt en dat beeld klopt niet.

Edit: En dan is er trouwens ook nog een shitload aan gevaccineerden die even hard tegen een qr-code bewijs & vaccinatieplicht & diverse andere maatregelen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Grootste deel van wat jullie allemaal 'wappies' noemen zijn gezond nadenkende mensen die tegen verplichte vaccinatie zijn, tegen medische uitsluiting zijn en that's it.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Verder kijken dan je neus lang is dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen die ik tegenkom die zich niet gevaccineerd heeft, op werk of in een privé situatie, hebben excuses die al lang zijn ontkracht, maar een jaar geleden een keer zijn geroepen (Tast je vruchtbaarheid aan, maakt je zieker dan Corona etc.) of het zijn de idioten die roepen dat Rutte een kinderverkrachter is en dat we uit moeten kijken voor chemtrails. Op het feit na dat ik op HT soms nog een mening zie waar ik nog iets bij kan bedenken, zijn het vooral ontkrachte feiten die nog steeds op FB rond dwalen.

Nee, het 'grootste deel' zijn idioten, inclusief jij. "De overheid wilt te graag dat ik het neem, dus ik doe het niet" is misschien nog dommer dan "Rutte is een kinderverkrachter en zit in pizzagate".
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Het gros van de mensen die ik ken die geen vaccin hebben genomen denken inderdaad in de complomttheorieen en gaan met alles mee. "New world Order". Van de niet-gevaccineerde zijn er maar weinig weldenkende mensen bij. Ze zijn allemaal het hardst aan het roepen over de ene onzin naar het andere. Vergelijkingen met de tweede wereldoorlog wat echt zwaar misplaatst is. Ik verlaag mij niet tot het niveau van dat soort mensen, maar wat heb ik door deze crisis eigenlijk toch een hekel aan mensen gekregen. Er loopt zoveel vuil rond in Nederland.

Kritisch zijn op de vaccins mag en dat je het niet neemt heb je alle recht op. Maar je bent dan gewoon een groter gevaar voor de samenleving en daar staan consequenties tegenover. Deal with it! Wil je niet uitgesloten worden prima, neem je het vaccin of doe je een test. Ik vind het nog meedenkend van de regering om de testen nog steeds gratis te houden. Ik ben eigenlijk liever geen belastingcenten kwijt aan iemand die dwars ligt en alleen maar met gal spuwt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Oké. Dan heb ik hele andere ervaringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Alleen naar de nachtclub na vaccinatie? Kabinet wil ‘Duitse model’ wel met Kamer bespreken

https://www.ad.nl/politiek/alleen-naar- ... ~a83de182/

:nono:

Of mensen plezier gunnen op een feest onder deze voorwaarde of gesloten blijven

Die keuze is toch niet gek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Oké. Dan heb ik hele andere ervaringen.

Of je hebt dezelfde, maar gelooft ze of snapt ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Het gros van de mensen die ik ken die geen vaccin hebben genomen denken inderdaad in de complomttheorieen en gaan met alles mee. "New world Order". Van de niet-gevaccineerde zijn er maar weinig weldenkende mensen bij. Ze zijn allemaal het hardst aan het roepen over de ene onzin naar het andere. Vergelijkingen met de tweede wereldoorlog wat echt zwaar misplaatst is. Ik verlaag mij niet tot het niveau van dat soort mensen, maar wat heb ik door deze crisis eigenlijk toch een hekel aan mensen gekregen. Er loopt zoveel vuil rond in Nederland.


Wat een onzin, ken genoeg mensen van WO niveau die het ook niet willen
Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic