Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 14:02 

Donateur

https://www.facebook.com/randy.hillier/ ... 078244383/

Luister en huiver voor de goedpraters. Reiner Fuellmich is een Duits/Amerikaanse advocaat die o.a. de Deutsche Bank en Volkswagen onderuit heeft gehaald in de rechtbank. Of covid nou ernstig is of niet, die discussie boeit helemaal niet. Het gaat erom dat ze bezig zijn met een technocratie. Geschaduwd onder het WEF maar uiteraard zijn dit niet de eindverantwoordelijken. En dit wanbeleid in Nederland, ik snap werkelijk waar niet dat iedereen zo fucking slaafs blijft. Man man man. En maar goed praten. Gewoon helemaal KUT. En dit komt mede door al die brave personen die zich constant laten testen. Het zou me ook niet verbazen als diezelfde brave gevaccineerden straks de grootste spreaders zijn. In Israel is iig al gebleken dat het voor geen ene fuck helpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 14:09 

Hardtraxx Addict

Ik snap dat het een donateur is maar kom op jongens, deze man is zo belachelijk vermoeiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 14:22 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 14:58 

Artiest

Remi schreef:
Delt-A schreef:
Grote evenementen nog tot daaraantoe, maar zoiets als Thera Solo in de Dynamo op 4 september moet toch wel kunnen met de CoronaCheck app.. :huh:

O man, hier hoop ik zo op.

Ik hoop er ook op, maar het nieuwsbericht v gisteren bood eigenlijk al weinig houvast. "(versoepeling MBO HBO scholen) RTL Nieuws meldt dat alle andere maatregelen tot en met half september worden verlengd"
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 15:15 

Hardtraxx Veteran

Anders gaan we weer pompen in de polder, he. Je weet de weg. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 15:21 

Artiest

Remi schreef:
Anders gaan we weer pompen in de polder, he. Je weet de weg. :cool:

Graag (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 17:29 

Hardtraxx Veteran

Het kabinet schat in dat in november alle maatregelen kunnen worden geschrapt. Als dat zo is, kunnen dan ook clubs en discotheken weer open. Aldus NOS

Dat wordt dus helemaal niks want de besmettingen zullen in november vast wel weer gaan pieken. Verder stoort onderstaande me ook heel erg. Waarom kunnen we godverdomme niet ff normaal gaan doen en naar Engeland kijken. Waar is het nuchtere Nederland gebleven? Als er in de winter weer maatregelen genomen gaan worden vanwege besmettingen en een laag aantal ziekenhuisopnames, zijn we een jaar lang keihard voorgelogen dat het vaccin de uitweg is

Bij alle toekomstige versoepelingen geldt dat het kabinet een slag om de arm houdt en dat de adviezen van het Outbreak Management Team (OMT) zwaar zullen meewegen. Het aantal besmettingen en ziekenhuisopnames moeten de versoepelingen wel mogelijk maken.

https://nos.nl/artikel/2393719-kabinet- ... -september
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 17:47 

Hardtraxx Veteran

Dat is het eerste wat ik ook dacht inderdaad. Wat laat ze denken dat het in november wel kan en nu niet? Deze maand moet iedereen die het wil inmiddels wel volledig gevaccineerd zijn. Durf het aan en gooi het leven dan beetje bij beetje open.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 17:53 

Hardtraxx Veteran

Volgens RTL nieuws zijn er zeker geen feesten meer tot 1 november…. Op naar het Malieveld!

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... einde-alle
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 17:57 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Volgens RTL nieuws zijn er zeker geen feesten meer tot 1 november…. Op naar het Malieveld!

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... einde-alle

frankhardenberg en ijssie voorop
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 18:13 

Hardtraxx Veteran

Clubs en discotheken voorlopig nog dicht, hopelijk beter nieuws voor concertzalen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 18:43 

Hardtraxx Veteran

Ik snap trouwens niet waarom de horeca vanaf september (kroegen en feestcafes), niet gewoon dikke schijt gaan hebben over het hele land. Zij hebben geen politie nodig om open te gaan en wanneer ze met 90% van het land open gaan, kan de politie ze niks maken. Voor die groep moet de maat onderhand toch ook wel vol zijn? Snap echt niet wat een massale opstand hen in de weg staat. Op steun van het merendeel van het volk, kunnen ze nu zeker wel rekenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 18:53 

Hardtraxx Veteran

^ Doet me denken aan de middelbare school: "Om 13:00 schelden we met z'n allen de juf uit!". En vervolgens doet niemand het op eentje na die dan de klas uitgezet wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 18:56 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
^ Doet me denken aan de middelbare school: "Om 13:00 schelden we met z'n allen de juf uit!". En vervolgens doet niemand het op eentje na die dan de klas uitgezet wordt.

Hahaha bij kinderen werkt dat niet nee. Volwassen mensen moeten daar echt wel de capaciteiten voor hebben. Het moet wel gezamenlijk gebeuren. Individueel of met een kleine groep is er geen beginnen aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 19:02 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Ik snap trouwens niet waarom de horeca vanaf september (kroegen en feestcafes), niet gewoon dikke schijt gaan hebben over het hele land. Zij hebben geen politie nodig om open te gaan en wanneer ze met 90% van het land open gaan, kan de politie ze niks maken. Voor die groep moet de maat onderhand toch ook wel vol zijn? Snap echt niet wat een massale opstand hen in de weg staat. Op steun van het merendeel van het volk, kunnen ze nu zeker wel rekenen

Hier onderschat je het sowieso wel. Echt zat boomers die het helemaal prima vinden dat clubs en festivals nog niet open mogen. Mijn gok is dat de meerderheid van de bevolking het wel best vindt dat clubs en festivals nog gesloten zijn. Ik denk ook dat groot deel van horeca hier ook absoluut niet aan mee zou willen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 19:12 

Hardtraxx Veteran

Ik spreek mensen via mijn verschillende baantjes uit alle leeftijdsgroepen en ik heb er nog niet 1 gesproken die voor alle maatregelen is. Denk dat er sws op steun gerekend kan worden van bijna alle mensen onder de 40 jaar en daarnaast dan ook nog een (stuk) kleiner deel van 40-60 jarigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 19:13 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Ik spreek mensen via mijn verschillende baantjes uit alle leeftijdsgroepen en ik heb er nog niet 1 gesproken die voor alle maatregelen is. Denk dat er sws op steun gerekend kan worden van bijna alle mensen onder de 40 jaar en daarnaast dan ook nog een (stuk) kleiner deel van 40-60 jarigen

Zeggen en doen is natuurlijk wel een verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 19:23 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:

Dit is natuurlijk erg anekdotisch :P Ik bevind mezelf wel in groepen die pre corona al vaak uitgingen en ik bevind me in groepen die eigenlijk nooit uitgingen. Ik denk dat je snapt waar ik naar toe ga, de eerste groep snapte de maatregelen vaak wel maar vinden het belachelijk dat er nog niks mag. Terwijl de tweede groep het allemaal niet erg veel boeit. Want hun leven is al bijna zo goed als normaal.

Maar goed, mijn verhaal is natuurlijk ook anekdotisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 19:27 

Hardtraxx Veteran

Maarrr, lees ik het goed dat evenementen wel, heeel misschien, door kunnen gaan na 20 september? Ze worden volgens mij los gezien van discotheken en kroegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 19:32 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Maarrr, lees ik het goed dat evenementen wel, heeel misschien, door kunnen gaan na 20 september? Ze worden volgens mij los gezien van discotheken en kroegen

Ik lees op nu.nl dat de bestaande maatregelen nog gelden tot 19 sept. Dus evenementen mogen nog steeds 66% van hun volledige capaciteit vullen?
Aangezien festivals als apart worden behandeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 19:36 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
RoyAPO schreef:

Ik lees op nu.nl dat de bestaande maatregelen nog gelden tot 19 sept. Dus evenementen mogen nog steeds 66% van hun volledige capaciteit vullen?
Aangezien festivals als apart worden behandeld?

Als die een zitplek hebben wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 21:03 

Hardtraxx Veteran

‘Q-Dance’

NL
Er is ons maandenlang een worst voorgehouden en nóg krijgen we geen duidelijkheid. De onderzoeken en resultaten zijn een pijnlijke herinnering dat op dit punt niet corona, maar de politiek de veroorzaker is van een festivalloze zomer en onzekere toekomst.

De festivalbranche roept iedereen die van muziek en dansen houdt zich te laten horen tegen het willekeurige overheidsbeleid. Sluit je aan bij onze vreedzame protestmars: ‘Unmute Us’, zodat we opening per september kunnen afdwingen. Check bit.ly/Unmute-Us voor meer info. Support deze actie en deel dit bericht. #UnmuteUs

ENG
After months of being misled by the government’s empty promises, there is still no perspective for festivals. We’ve done the research and analysed the results. It is clear to us that it’s not Corona that has delivered us a Summer without festivals and an uncertain future; it is the politicians in Den Haag.

We, the festival sector, call on all festival lovers, all lovers of music and dancing, to ready yourselves. We need to make ourselves heard. We need to speak out against the random political decisions of our cabinet.

Join our peaceful protest ‘Unmute Us,’ to demand a re-opening of the festivals from early September. Support us and share this message. Check out bit.ly/Unmute-Us for more info #UnmuteUs

https://www.facebook.com/10004451310621 ... 870229047/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 21:04 

Hardtraxx Veteran

Nvm, verkeerde topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 21:04 

Hardtraxx Veteran

Precies het juiste moment om deze actie in te zetten. Erg blij mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 21:19 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Veel te laat om deze actie in te zetten. Toch erg blij mee :)
Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic