Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 09:57 
 
Hardtraxx Veteran

@Roy heb hetzelfde gehad hoor! Verveelde mij zo onwijs, had niks om naar uit te kijken, werkdagen liepen in elkaar over en had pep liggen nog. Heb dat 3 weken 2-3 keer gebruikt en dacht toen wel waar ben ik mee bezig..Heb het door de plee gespoeld en kon toen weer goed slapen ;)

Wat mij hielp wat iets plannen om naar uit te kijken, begon heel klein met een geplande game avond met vrienden of een romantische avond met mijn vriendin tot uit eindelijk een borrel met vrienden. Iets om mijzelf op te verheugen, wat ik altijd onwijs doe met feesten, hielp goed de week door te komen. Misschien is het niks voor jou maar misschien kan het ook helpen. Sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 12:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dit laatste hielp mij ook, heb ook een behoorlijk mindere periode gehad. Hou jezelf gewoon bezig op andere manier, plan dingen die je normaal anders niet doet, ga er op uit in je eentje, ga watersport doen, ga wat leren e.d.

Nu is de tijd er voor om een beetje uit je bubbel te stappen en dingen proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*edit* ff verplaatst naar irritatietopic
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik dit soort berichten lees, ben ik eigenlijk wel blij dat ik normaliter (te) veel hobby's omhanden heb. Veel daarvan zijn in deze periode gelukkig (in mindere mate) door gegaan dus heb me niet echt verveeld. De momenten dat ik niks te doen had op kunnen vullen met wat meer tijd doorbrengen met de vriendin en (schoon)ouders. Maar als ik dergelijke berichten lees, mag ik me gelukkig prijzen dus bedankt voor dit inzicht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Als ik dit soort berichten lees, ben ik eigenlijk wel blij dat ik normaliter (te) veel hobby's omhanden heb. Veel daarvan zijn in deze periode gelukkig (in mindere mate) door gegaan dus heb me niet echt verveeld. De momenten dat ik niks te doen had op kunnen vullen met wat meer tijd doorbrengen met de vriendin en (schoon)ouders. Maar als ik dergelijke berichten lees, mag ik me gelukkig prijzen dus bedankt voor dit inzicht!


Maar ook echt zeg, ik ga gewoon een boek lezen of gamen als ik tijd over heb. Dit kan behoorlijk judgend overkomen dus alvast excuses, maar als je naar de drugs gebruikt omdat je niks te doen hebt, dan moet je je echt afvragen of er niet iets flink mis is in je leven. Het lijkt nu wel alsof mensen door corona geen feesten kunnen hebben, terwijl dit een uitlaatklep was, en dat men zo geconfronteerd wordt met hun (al bestaande) problemen. Want ik lees dit wel vaker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
THArdstyler schreef:
Als ik dit soort berichten lees, ben ik eigenlijk wel blij dat ik normaliter (te) veel hobby's omhanden heb. Veel daarvan zijn in deze periode gelukkig (in mindere mate) door gegaan dus heb me niet echt verveeld. De momenten dat ik niks te doen had op kunnen vullen met wat meer tijd doorbrengen met de vriendin en (schoon)ouders. Maar als ik dergelijke berichten lees, mag ik me gelukkig prijzen dus bedankt voor dit inzicht!


Maar ook echt zeg, ik ga gewoon een boek lezen of gamen als ik tijd over heb. Dit kan behoorlijk judgend overkomen dus alvast excuses, maar als je naar de drugs gebruikt omdat je niks te doen hebt, dan moet je je echt afvragen of er niet iets flink mis is in je leven. Het lijkt nu wel alsof mensen door corona geen feesten kunnen hebben, terwijl dit een uitlaatklep was, en dat men zo geconfronteerd wordt met hun (al bestaande) problemen. Want ik lees dit wel vaker.


Dus je hebt een goede 3 maanden lang gegamed en 50 boeken uitgelezen? Ben het verder deels met je eens dat het van mijzelf absoluut geen goede keuze was dus heb het weggespoeld :) Het begon met experimenteren (Hoe zou dat zijn thuis pep op?) naar weg ermee.

Aan de andere kant hoor ik van veel mensen dat ze bijvoorbeeld veel meer zijn gaan drinken in die periode, van alleen in het weekend naar elke avond. En van 1 speciaal biertje/wijntje naar meerdere, elke avond.

Dat jij sterker in je schoenen staat en dit niet hebt wil niet zeggen dat andere (al bestaande) problemen hebben maar anders om zijn gegaan met de situatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk inderdaad dat uit je bubbel stappen, een hele goeie is om deze periode door te komen. Ik kan mezelf wat moeilijker verheugen op de wat simpelere dingen in het leven. Ik denk dat mijn drugsgebruik van afgelopen jaren daar wel een aardige rol in speelt. Drugs fuckt toch heel erg met je beloningssysteem waardoor je problemen kan krijgen met motivatie en gelukkig zijn. Ook al zou ik mezelf niet verslaafd noemen, is het toch wel een aardig vastgeroest patroon geworden die ik nu wel moet gaan doorbreken

Door het verminderde gelukkig zijn, ben ik ook op het idee gekomen om me te gaan verdiepen in het boek Mind Gym ‘sportschool voor je geest’. Ik ben er wel van overtuigd dat door het veranderen van je mindset, je leven een stuk leuker kan worden.

Als aanvulling op Erik: het is inderdaad ook niet alleen het gemis van feesten maar ook bijvoorbeeld het wegvallen van mijn stage die ik begin april zou gaan lopen voor 10 weken. Ik keek hier juist naar uit omdat ik dan mijn drugsgebruik had kunnen afbouwen. Uiteindelijk was ik 10 weken lang alleen maar met een paar opdrachten voor de studie bezig en voor de rest zat ik thuis omgeven door andere mensen die ook drugs gingen gebruiken. Even later ging ik verhuizen naar een ander studentenhuis en heb het met deze verhuizing wel aardig moeilijk gehad aangezien je toch een soort van familie achterlaat. Daarbovenop ook nog eens nieuwe huisgenoten die echt verre weg mijn type zijn. Het is uiteindelijk een samenspel van factoren die ervoor hebben gezorgd dat ik de afgelopen maanden wat minder gelukkig in het leven sta en daardoor maar vaker naar de pep grijp (per keer hou ik t gelukkig wel maar op 4-6 puntjes dus het is niet alsof er een kwart, halve gram doorheen gaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij hoeft het niet per se te betekenen dat mensen al onderliggende mentale problemen hadden die nu ineens naar boven komen. Iedereen heeft andere hobby's en interesses. Wanneer je hier niet meer in kunt voorzien wordt iedereen ongelukkig lijkt me. Verschil is alleen dat de personen met hobby's die je buiten de deur en/of samen met anderen uitoefent (concerten, uit eten gaan, teamsport, etc) momenteel harder geraakt worden dan mensen die zichzelf liever vermaken met een boek, serie, game, rondje hardlopen of een klusproject in huis.

Ikzelf val in de laatste categorie, waardoor het voor mij persoonlijk allemaal wel meevalt met de maatregelen. Ik kan me echter ook goed voorstellen dat het op mentaal vlak best zwaar kan zijn wanneer je niet meer die dingen kunt doen waar je normaal gesproken je plezier en energie uit haalt en dus vervalt in ongezond gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik denk inderdaad dat uit je bubbel stappen, een hele goeie is om deze periode door te komen. Ik kan mezelf wat moeilijker verheugen op de wat simpelere dingen in het leven. Ik denk dat mijn drugsgebruik van afgelopen jaren daar wel een aardige rol in speelt. Drugs fuckt toch heel erg met je beloningssysteem waardoor je problemen kan krijgen met motivatie en gelukkig zijn. Ook al zou ik mezelf niet verslaafd noemen, is het toch wel een aardig vastgeroest patroon geworden die ik nu wel moet gaan doorbreken

Door het verminderde gelukkig zijn, ben ik ook op het idee gekomen om me te gaan verdiepen in het boek Mind Gym ‘sportschool voor je geest’. Ik ben er wel van overtuigd dat door het veranderen van je mindset, je leven een stuk leuker kan worden.

Als aanvulling op Erik: het is inderdaad ook niet alleen het gemis van feesten maar ook bijvoorbeeld het wegvallen van mijn stage die ik begin april zou gaan lopen voor 10 weken. Ik keek hier juist naar uit omdat ik dan mijn drugsgebruik had kunnen afbouwen. Uiteindelijk was ik 10 weken lang alleen maar met een paar opdrachten voor de studie bezig en voor de rest zat ik thuis omgeven door andere mensen die ook drugs gingen gebruiken. Even later ging ik verhuizen naar een ander studentenhuis en heb het met deze verhuizing wel aardig moeilijk gehad aangezien je toch een soort van familie achterlaat. Daarbovenop ook nog eens nieuwe huisgenoten die echt verre weg mijn type zijn. Het is uiteindelijk een samenspel van factoren die ervoor hebben gezorgd dat ik de afgelopen maanden wat minder gelukkig in het leven sta en daardoor maar vaker naar de pep grijp (per keer hou ik t gelukkig wel maar op 4-6 puntjes dus het is niet alsof er een kwart, halve gram doorheen gaat xd

Jeetje Roy, ik vind dit toch best heftig allemaal hoor. Heb even geen zin om op je gehele bericht in te gaan, maar jezelf aan de ene kant niet verslaafd noemen maar aan de andere kant wel een stage nodig hebben om te minderen zegt mij dat je wel degelijk verslaafd bent. Dan moet je dat kunnen inzien en accepteren om er ook echt mee aan de slag te gaan, want m.i. hou je nu alleen jezelf voor de gek. Is geen persoonlijke aanval ofzo, maar mijn mening als buitenstaander.
Zygoma schreef:
Verschil is alleen dat de personen met hobby's die je buiten de deur en/of samen met anderen uitoefent (concerten, uit eten gaan, teamsport, etc) momenteel harder geraakt worden.

Nou het merendeel van mijn hobby's zijn wel buiten de deur en zoals ik zei kon ik die gelukkig (in minder mate) wel voortzetten. Maar verder wel eens met je verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Als ik dit soort berichten lees, ben ik eigenlijk wel blij dat ik normaliter (te) veel hobby's omhanden heb. Veel daarvan zijn in deze periode gelukkig (in mindere mate) door gegaan dus heb me niet echt verveeld. De momenten dat ik niks te doen had op kunnen vullen met wat meer tijd doorbrengen met de vriendin en (schoon)ouders. Maar als ik dergelijke berichten lees, mag ik me gelukkig prijzen dus bedankt voor dit inzicht!


Ja dit ervaar ik ook zo inderdaad, best heftig om te lezen allemaal :P

Het uitte zich bij mij voorral in niet-sporten, minder op m'n eten letten en veel vaker bier drinken. Wat op z'n eigen manier problematisch was, maar merk wel dat dat nu grotendeels wel weer een heel stuk beter gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Uiteindelijk heeft dat geresulteerd in 2-3 dagen per week pep gebruik. Gelukkig heb ik het qua hoeveelheid prima onder controle maar ik merk dat er nu toch wat meer verslavingskenmerken in sluipen.


Ik heb het afgelopen winter een maand lang wel een stuk frequenter gedaan met een ander stofje toen ik in een existentiële periode zat. Vervolgens tot diep in de nacht hele YouTube kanalen uitspelen waar bijvoorbeeld de veldtochten van Napoleon in detail werden uitgelegd :P. Uiteindelijk op kunnen reflecteren en geen slechter mens van geworden. Het had ook wel een concrete aanleiding dat het zo ging. Ben sowieso iemand wiens algemene gemoedstoestand sterk afhankelijk is van de lengte van de dagen.

RoyAPO schreef:
Ik heb nu besloten om me een beetje te gaan verdiepen in mindfulness/psychologie via een boek om zo te proberen of ik wat gelukkiger in het leven kan gaan staan zonder feesten in mijn leven


Misschien even een topic hierin gerelateerd over aanmaken in de off topic. Heb zelf veel ervaring in deze hoek doordat ik het veel om me heen gebeurt en ik ook vaak wel het ijs breek in mijn sociale kring over dit soort onderwerpen dus lijkt me wel interessant als daar behoefte aan is!

Voor mij heeft een paar jaar terug 'How to be an existentialist' van Gary Cox al het verschil in de wereld gemaakt.

Zygoma schreef:
Verschil is alleen dat de personen met hobby's die je buiten de deur en/of samen met anderen uitoefent (concerten, uit eten gaan, teamsport, etc) momenteel harder geraakt worden dan mensen die zichzelf liever vermaken met een boek, serie, game, rondje hardlopen of een klusproject in huis.


Dat denk ik ook wel ja.

Zygoma schreef:
Ikzelf val in de laatste categorie, waardoor het voor mij persoonlijk allemaal wel meevalt met de maatregelen. Ik kan me echter ook goed voorstellen dat het op mentaal vlak best zwaar kan zijn wanneer je niet meer die dingen kunt doen waar je normaal gesproken je plezier en energie uit haalt en dus vervalt in ongezond gedrag.


Verschil tussen introvert / extrovert. Doe een keer zo'n karakter test, is leuk :)

https://www.16personalities.com/nl

(ik val volgens de test zelf onder 'logicus' (NL) of 'diplomat' (EN) wat best wel overeenkomt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gebruik van middelen kan je onderverdelen in verschillende stadia. Ik zou zeggen dat ik ergens tussen stadium 3 en 4 zit waarbij de problemen zich alleen nog uit in emotionele instabiliteit de dag na gebruik (gebeurt niet altijd). Ik fix voor de rest nog alles in mijn leven, haal de meeste tentamens en kom mijn afspraken gewoon na. Wel heb je gelijk dat het tijd wordt om er wat aan te doen aangezien ik zeker niet naar problematisch gebruik wil gaan

https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/ ... n-gebruik/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Zygoma schreef:
Ikzelf val in de laatste categorie, waardoor het voor mij persoonlijk allemaal wel meevalt met de maatregelen. Ik kan me echter ook goed voorstellen dat het op mentaal vlak best zwaar kan zijn wanneer je niet meer die dingen kunt doen waar je normaal gesproken je plezier en energie uit haalt en dus vervalt in ongezond gedrag.


Verschil tussen introvert / extrovert. Doe een keer zo'n karakter test, is leuk :)

https://www.16personalities.com/nl

(ik val volgens de test zelf onder 'logicus' (NL) of 'diplomat' (EN) wat best wel overeenkomt)


I know, vaak genoeg dat soort tests gedaan idd. Toevallig ook deze 1-2, kwam toen volgens mij op logicus uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:


Campagnevoerder :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
makrooy schreef:
THArdstyler schreef:
Als ik dit soort berichten lees, ben ik eigenlijk wel blij dat ik normaliter (te) veel hobby's omhanden heb. Veel daarvan zijn in deze periode gelukkig (in mindere mate) door gegaan dus heb me niet echt verveeld. De momenten dat ik niks te doen had op kunnen vullen met wat meer tijd doorbrengen met de vriendin en (schoon)ouders. Maar als ik dergelijke berichten lees, mag ik me gelukkig prijzen dus bedankt voor dit inzicht!


Maar ook echt zeg, ik ga gewoon een boek lezen of gamen als ik tijd over heb. Dit kan behoorlijk judgend overkomen dus alvast excuses, maar als je naar de drugs gebruikt omdat je niks te doen hebt, dan moet je je echt afvragen of er niet iets flink mis is in je leven. Het lijkt nu wel alsof mensen door corona geen feesten kunnen hebben, terwijl dit een uitlaatklep was, en dat men zo geconfronteerd wordt met hun (al bestaande) problemen. Want ik lees dit wel vaker.


Dus je hebt een goede 3 maanden lang gegamed en 50 boeken uitgelezen? Ben het verder deels met je eens dat het van mijzelf absoluut geen goede keuze was dus heb het weggespoeld :) Het begon met experimenteren (Hoe zou dat zijn thuis pep op?) naar weg ermee.

Aan de andere kant hoor ik van veel mensen dat ze bijvoorbeeld veel meer zijn gaan drinken in die periode, van alleen in het weekend naar elke avond. En van 1 speciaal biertje/wijntje naar meerdere, elke avond.

Dat jij sterker in je schoenen staat en dit niet hebt wil niet zeggen dat andere (al bestaande) problemen hebben maar anders om zijn gegaan met de situatie.


Ik heb 10 boeken gelezen afgelopen lente/zomer en inderdaad 3 maand gegamed. Kan mijn eitje gelukkig goed kwijt daarin. Zo bleef ik online vrienden spreken die ik minder tot niet meer in het echte leven zie. Daarnaast scheelt het hebben van een vriendin natuurlijk veel :whistle:

En zeker heb je gelijk. Ik wil ook niet judgen.

Zygoma schreef:
Volgens mij hoeft het niet per se te betekenen dat mensen al onderliggende mentale problemen hadden die nu ineens naar boven komen. Iedereen heeft andere hobby's en interesses. Wanneer je hier niet meer in kunt voorzien wordt iedereen ongelukkig lijkt me. Verschil is alleen dat de personen met hobby's die je buiten de deur en/of samen met anderen uitoefent (concerten, uit eten gaan, teamsport, etc) momenteel harder geraakt worden dan mensen die zichzelf liever vermaken met een boek, serie, game, rondje hardlopen of een klusproject in huis.

Ikzelf val in de laatste categorie, waardoor het voor mij persoonlijk allemaal wel meevalt met de maatregelen. Ik kan me echter ook goed voorstellen dat het op mentaal vlak best zwaar kan zijn wanneer je niet meer die dingen kunt doen waar je normaal gesproken je plezier en energie uit haalt en dus vervalt in ongezond gedrag.


Nou, festivals zijn een enorme uitlaatklep voor mij en volgens personaliteitstesten kom ik altijd als extravert uit. Het missen van sociale contacten en de energie van enorme mensen massa's op feesten hebben mij ook echt geraakt hoor. Het is niet alsof je niet geraakt wordt omdat je niet naar de drugs grijpt. Of als iemand niet zeikt online over corona of de regering dat diegene het makkelijker heeft. Iedereen heeft zijn eigen verhaal en problemen, alleen in mijn verhaal komt 0 drugs en drank voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Mark With A Tarrel schreef:


Campagnevoerder :cool:


Ook nog maar eens gedaan, kom uit op Architect :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Zygoma schreef:
Volgens mij hoeft het niet per se te betekenen dat mensen al onderliggende mentale problemen hadden die nu ineens naar boven komen. Iedereen heeft andere hobby's en interesses. Wanneer je hier niet meer in kunt voorzien wordt iedereen ongelukkig lijkt me. Verschil is alleen dat de personen met hobby's die je buiten de deur en/of samen met anderen uitoefent (concerten, uit eten gaan, teamsport, etc) momenteel harder geraakt worden dan mensen die zichzelf liever vermaken met een boek, serie, game, rondje hardlopen of een klusproject in huis.

Ikzelf val in de laatste categorie, waardoor het voor mij persoonlijk allemaal wel meevalt met de maatregelen. Ik kan me echter ook goed voorstellen dat het op mentaal vlak best zwaar kan zijn wanneer je niet meer die dingen kunt doen waar je normaal gesproken je plezier en energie uit haalt en dus vervalt in ongezond gedrag.


Nou, festivals zijn een enorme uitlaatklep voor mij en volgens personaliteitstesten kom ik altijd als extravert uit. Het missen van sociale contacten en de energie van enorme mensen massa's op feesten hebben mij ook echt geraakt hoor. Het is niet alsof je niet geraakt wordt omdat je niet naar de drugs grijpt. Of als iemand niet zeikt online over corona of de regering dat diegene het makkelijker heeft. Iedereen heeft zijn eigen verhaal en problemen, alleen in mijn verhaal komt 0 drugs en drank voor.


Dat is toch precies wat ik zeg? :P

Feesten zijn jouw uitlaatklep, dus dan zullen de maatregelen voor jou zwaarder zijn dan voor iemand waarvan het lezen van een boek die uitlaatklep is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Spobbertiet schreef:
Mark With A Tarrel schreef:


Campagnevoerder :cool:


Ook nog maar eens gedaan, kom uit op Architect :D


Campagnevoerder, 99% extravert, seems about right haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Gebruik van middelen kan je onderverdelen in verschillende stadia. Ik zou zeggen dat ik ergens tussen stadium 3 en 4 zit waarbij de problemen zich alleen nog uit in emotionele instabiliteit de dag na gebruik (gebeurt niet altijd). Ik fix voor de rest nog alles in mijn leven, haal de meeste tentamens en kom mijn afspraken gewoon na. Wel heb je gelijk dat het tijd wordt om er wat aan te doen aangezien ik zeker niet naar problematisch gebruik wil gaan

https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/ ... n-gebruik/

Hmm, oke op basis van zoals het daar geschreven staat zit je inderdaad niet bij de groep verslaving. Wat ik zei was dan ook meer een mening, aangezien je naar mijn mening bij gewoontegebruik eigenlijk al verslaafd bent :P Heel zwart wit is dat ook de definitie van verslaving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Spobbertiet schreef:
Mark With A Tarrel schreef:


Campagnevoerder :cool:


Ook nog maar eens gedaan, kom uit op Architect :D



Kom uit op advocaat, 51% extravert. Herken me heel erg in het gevoel voor idealisme en moraal. Ook wel in dat ik precies in het midden zit op de schaal van introvert en extravert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Protagonist. Dafuq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Mark With A Tarrel schreef:

Verdediger :yes:

Komt aardig overheen. Geen zin om hele verhaal her neer te plempen
Dus voor wie mijn persoonlijkheid wilt kennen:
https://www.16personalities.com/nl/isfj-persoonlijkheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik debater, dus kan het weer over COVID-19 gaan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Spobbertiet schreef:
Mark With A Tarrel schreef:

Verdediger :yes:

Same :)

Delt-A schreef:
Ik debater, dus kan het weer over COVID-19 gaan? :P

OK. In België zijn de maatregelen zonet heel wat soepeler geworden. Nuja, soepeler... Ik denk het toch. Het is nog ingewikkelder geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:huh:


Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic