Naast dat je eerste punt een pure aanname is, klopt je tweede punt niet.wrote:Een feit is dat Grapperhaus zich niet aan de regels hield (en dus indirect laat zien dat hij het virus niet gevaarlijk vindt). Niks is dat hij opgewekt reageerde.
Zie 2:12:40 Baudet zijn uitspraak
https://debatgemist.tweedekamer.nl/deba ... ronacrisis
Ik kan zo snel niet het moment vinden waar Grapperhaus specifiek op dat punt reageert en op werk heb ik de tijd niet om het te zoeken in een 8 uur durende video. Ik schat rond 3:46:xx.
Dit klinkt voor mij meer als spreken uit emotie dan uit redelijkheid. Prima als dat je ding is, maar dan heeft een discussie geen zin.wrote:Mensen die Grapperhaus verdedigen... helemaal koekoek.
Weet je voor wie het ook een emotionele dag was? Mensen die hun dierbaren moesten begraven in deze tijden. Waarbij soms maar een handjevol mensen aanwezig mocht zijn en te alle tijden anderhalve meter afstand gehouden moest worden. Wat Grapperhaus heeft gedaan is, hoewel begrijpelijk want normaal gedrag op je bruiloft, een dikke middelvinger naar die mensen en iedereen die een boete heeft gekregen voor het niet naleven van de regels. Ik snap niet dat die man zijn functie mag houden. Hypocriete zak.
Ik wil toch zeggen dat ik het hem zeer kwalijk neem en het is geen man waar ik aan het ontbijt wil zitten, maar we moeten ook in de redelijkheid kunnen zeggen dat hij een grove fout heeft gemaakt en dat we door moeten. Op dit moment in de pandemie een ander iemand op die plek zetten zal zeer waarschijnlijk alleen maar fouter lopen.