AC Milan moet winne
maar volgens mij g
a dat nie zo zijn 
maar volgens mij g
AC Milan moet wat winnen?Weiirwoolf wrote:AC Milan moet winne![]()
maar volgens mij ga dat nie zo zijn
Inter - Bayern, de herhalingPommer wrote:mooie pot Milan - Spurs
Volgens mij OL - Real Madrid ook of niet?Chukkels wrote:Inter - Bayern, de herhalingPommer wrote:mooie pot Milan - Spurs
en Arsenal - Barcelona
hopelijk stopt hij want op pro is hij fucking slechtChukkels wrote:Gattuso, de meest irritante voetballer aller tijden! Wat heb ik een verschrikkelijke grafhekel aan die vent! Hoop dat hij voor 5 wedstrijden geschorst wordt!
Hij heeft toch wel rood gekregen hoop ik?Kevin-Raw wrote:View on YouTube
Geel volgens mijMartin wrote:Hij heeft toch wel rood gekregen hoop ik?Kevin-Raw wrote:View on YouTube
jezus en dan kan dit ook niet tot schorsing omgezet worden..Kevin-Raw wrote:Jep indd. maar geel
Ik weet het niet of ze dat achteraf nog doen, dat hadden ze denk wel gedaan als die niks had gekregen, maar scheids gaf "maar"geel. Ik denk dat Gattuso nog wel een schrosing gaat krijgen voor de kopstootMartin wrote:jezus en dan kan dit ook niet tot schorsing omgezet worden..Kevin-Raw wrote:Jep indd. maar geel
Nee als er een kaart is gegeven kan hij niet meer worden omgezetKevin-Raw wrote:Ik weet het niet of ze dat achteraf nog doen, dat hadden ze denk wel gedaan als die niks had gekregen, maar scheids gaf "maar"geel. Ik denk dat Gattuso nog wel een schrosing gaat krijgen voor de kopstootMartin wrote:jezus en dan kan dit ook niet tot schorsing omgezet worden..Kevin-Raw wrote:Jep indd. maar geel
View on YouTube
Idd. AC Milan verdient het niet eens om een kans te maken in Engeland. Tottenham speelt veel mooier voetbal! Als je spelers als Bale en Lennon hebt, is het zo mooi om naar te kijken. Die snelheid!Ramirez wrote:Flamini had rood moeten hebben!![]()
En Gattuso wat een lachertje! Tottenham verdiend gewonnen!