Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 10:06 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hahaha een overwinning tegen een AC Milan dat op standje coma speelde et voila, Frons De Boer heeft ineens alle problemen doen vergeten.
Deze club en haar aanhang faalt zo hard, niet te filmen.

heb je al een tientje aan je club gegeven? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 11:15 

Donateur

Ik wel ja, wij in Rotterdam hebben iig nog realiteitszin om vast te kunnen stellen dat we niks zijn.
Jullie zijn ook niks, maar denken keer op keer toch weer toch wat te zijn. Daar gaat het mis. Elk jaar weer. Prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 11:30 

Bierkoning

dawasiknie schreef:
Ik wel ja, wij in Rotterdam hebben iig nog realiteitszin om vast te kunnen stellen dat we niks zijn.
Jullie zijn ook niks, maar denken keer op keer toch weer toch wat te zijn. Daar gaat het mis. Elk jaar weer. Prachtig.

:')
hoezo is het beter om ergens onderin te voetballen met de kans op degradatie dan bovenin mee te doen en misschien geen kampioen te worden maar wel gewoon CL als afgelopen seizoen
en gister was gewoon een mooie prestatie van Ajax, oke Milan speelde niet goed maar dat was mede de verdienste van ajax zelf
dus ik wens je veel sterkte de rest van het seizoen, en ik hoop oprecht dat je clubje niet degradeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 12:00 

Donateur

Dat zeg ik niet, alleen iedereen die ajax ook maar een beetje een warm hart toedraagt verliest compleet de realiteit uit de ogen. Maar zo gaat dat al jaren. 3 goeie wedstrijden en t is alles, 3 slechte wedstrijden en de trainer plus halve bestuur moet eruit. Groet 10 trainers in 10 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 12:25 

Hardtraxx Veteran

"meneer Been, wilt alstublieft verliezen van Twente, want wij willen niet dat Ajax kampioen gaat worden. Wilt u dat alsje alsje alsjeblieft doen?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 12:35 

Donateur

Het zit blijkbaar heel diep gezien je de discussie niet aan kan gaan.
Sneu hoor, heb medelijden met je :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 12:50 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
"meneer Been, wilt alstublieft verliezen van Twente, want wij willen niet dat Ajax kampioen gaat worden. Wilt u dat alsje alsje alsjeblieft doen?"

ajax ziet altijd overal complottheorieën tegen hun club in :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 13:15 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
oostzaner schreef:

Ik weet het niet hoor, maar dit was gewoon in het nieuws.

Ik citeer: "Mocht Feyenoord zondag verliezen van FC Twente dan ziet het nummer vijf AZ weer een stapje dichterbij komen, als zij weten te winnen in de uitwedstrijd bij Willem II. De Feyenoord-aanhang lijkt een verlies tegen koploper FC Twente geen probleem te vinden. Sterker nog, het meerendeel van de fans zien Feyenoord het liefst verliezen tegen FC Twente. De reden hiervan is dat bij een verliespartij van Feyenoord, de kans op een titel voor aarts-rivaal Ajax verkleind wordt. De Amsterdammers staan namelijk nog maar één punt achter op de 'Tukkers'."
bron
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 13:24 

Hardtraxx Veteran

Haat voor Ajax is groter dan de liefde voor Feyenoord. Maar ja, dat was allang bekend. Kansloos!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 13:45 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Oxbow schreef:
oostzaner schreef:

Ik weet het niet hoor, maar dit was gewoon in het nieuws.

Ik citeer: "Mocht Feyenoord zondag verliezen van FC Twente dan ziet het nummer vijf AZ weer een stapje dichterbij komen, als zij weten te winnen in de uitwedstrijd bij Willem II. De Feyenoord-aanhang lijkt een verlies tegen koploper FC Twente geen probleem te vinden. Sterker nog, het meerendeel van de fans zien Feyenoord het liefst verliezen tegen FC Twente. De reden hiervan is dat bij een verliespartij van Feyenoord, de kans op een titel voor aarts-rivaal Ajax verkleind wordt. De Amsterdammers staan namelijk nog maar één punt achter op de 'Tukkers'."
bron

waar baseren ze dat zou weer op? er zullen altijd een paar supporters zijn die liever zien dat feyenoord verliest en ajax geen kampioen wordt maar ze hebben er dan misschien 20 ondervraagd en 11 zeiden ja.

ze hebben heus niet ALLE feyenoord supporters gevraagd, dus daarom zijn dit soort berichten altijd beetje zinloos
ajacieden willen dit maar al te graag geloven en gaan dan wijzen hoe onsportief andere clubs zijn en dat altijd alles tegen hun ajax gericht is :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 13:48 

Hardtraxx Veteran

En ze hebben natuurlijk ook alle Ajacieden ondervraagt met de vraag 'Hoe goed is Ajax'. En daarvan zal misschien 8 van 20 zeggen "Ja, wij zijn de beste van Nederland". En toch noemen jullie ALLE Ajacieden arrogant. Dus ja, wie de bal kaatst...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 13:49 

En waar baseer jij dat op? Alsof jij van ALLE Ajacieden de mening weet?
Nu doe je het zelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 13:58 

Hardtraxx Veteran

ik baseer dat op het gedrag van de ajacieden op dit forum, die altijd wijzen naar andere clubs en hoe onsportief de mensen zijn als ze anti ajax zijn -.-

Chukkels schreef:
En ze hebben natuurlijk ook alle Ajacieden ondervraagt met de vraag 'Hoe goed is Ajax'. En daarvan zal misschien 8 van 20 zeggen "Ja, wij zijn de beste van Nederland". En toch noemen jullie ALLE Ajacieden arrogant. Dus ja, wie de bal kaatst...

ik vind de CLUB ajax arrogant ja en als je die dus support ben je voor een arrogante club en dan vind ik je in dat opzicht ook arrogant ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 13:59 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
En waar baseer jij dat op? Alsof jij van ALLE Ajacieden de mening weet?
Nu doe je het zelf :P

Ik zeg toch dat alle Anti-Ajacieden ons over één kam scheert, terwijl ze het niet kunnen hebben als wij dat terug doen. Dan is zogenaamd de wereld weer te klein en moeten ze altijd weer een excuus zoeken om eronder uit te komen en Ajacieden weer proberen af te zeiken. Ziek is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:01 

Hardtraxx Veteran

Eindeloze discussie over Feyenoord & Ajax. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:03 

Parvuz schreef:

Zelfs Utrecht - Ajax :lol:

Chukkles schreef:
Ik zeg toch dat alle Anti-Ajacieden ons over één kam scheert, terwijl ze het niet kunnen hebben als wij dat terug doen. Dan is zogenaamd de wereld weer te klein en moeten ze altijd weer een excuus zoeken om eronder uit te komen en Ajacieden weer proberen af te zeiken. Ziek is dat.

Ach ben het onderhand wel gewend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:05 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Parvuz schreef:

Dat betekend dus dat Ajax de reden is van de discussies. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:08 

Oxbow schreef:
Chukkels schreef:

ik vind de CLUB ajax arrogant ja en als je die dus support ben je voor een arrogante club en dan vind ik je in dat opzicht ook arrogant ja

Dus alle klanten van MCDonalds zijn dik en eetverslaafd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:08 

Parvuz schreef:
Almighty schreef:
Parvuz schreef:

Dat betekend dus dat Ajax de reden is van de discussies. :P

Meeliften op de hype ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:25 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Oxbow schreef:
Chukkels schreef:

Dus alle klanten van MCDonalds zijn dik en eetverslaafd?

begrijpend lezen
echt zo'n vergelijking dat je denkt neeee man kom op
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:32 

Donateur

Gisteren was wel iedereen het erover eens dat Frons het voetbal opnieuw had uitgevonden daar.
Lachwekkend. Kijken hoe het over een jaar zit. Wordt ie er wss net zo kansloos uitgeflikkert als Jol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:44 

Artiest

Als Ajax in plaats van: "We gaan voor het kampioenschap!"
elk seizoen zegt: "We willen bij de top 4 horen!"
halen ze gewoon elk jaar hun doelstelling, het is niet meer de jaren 70 waarin Nederlands voetbal het beste was wat er bestond, terug naar de realiteit, ploegen als Ajax en Feyenoord en PSV zijn slechter geworden en ploegen als Twente, AZ, Heracles beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 21:08 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Als Ajax in plaats van: "We gaan voor het kampioenschap!"
elk seizoen zegt: "We willen bij de top 4 horen!"
halen ze gewoon elk jaar hun doelstelling, het is niet meer de jaren 70 waarin Nederlands voetbal het beste was wat er bestond, terug naar de realiteit, ploegen als Ajax en Feyenoord en PSV zijn slechter geworden en ploegen als Twente, AZ, Heracles beter.

Mooi voor de Nationale competitie maar in Europa gaat het daarom alleen maar minder. Word mede mogelijk gemaakt het TV-geld in het buitenland natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 22:06 

Artiest

doe je niks aan, waar feyenoord met 30 mil schuld op t randje v.d. afgrond staat voetbalt real vrolijk door met honderden mil schuld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 01:27 

Hardtraxx Addict

Hoe was het Chuck?!@#!
Zat je nog bij "de groep van 10" ? ^^
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic