Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 18:38 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
ojah deze was er ook nog :D
leuk dat Spurs heeft gewonnen! en wat een idioten bij Milan zeg, Gatusso met z'n kopstoten en agressieve gedrag en Flamini met zn achterlijke tackle.
hoop dat ze op White heart lane een pak slaag krijgen :thumbsup:

Ik moet de rest nog terug kijken maar ik heb de wedstrijd na 1 helft afgezet. Wat een slaapverwekkende 1e helft :sleep: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:36 

Hardtraxx Veteran

Jaloers op Afellay. Vanavond (dik) betaald worden om live naar Arsenal - Barcelona te kijken in het stadion. En met een beetje geluk komt Messi in de laatste minuut, na het maken van 3 prachtige goals, naast hem zitten op de bank. Wat een droom moet dat zijn voor die jongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:37 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Jaloers op Afellay. Vanavond (dik) betaald worden om live naar Arsenal - Barcelona te kijken in het stadion. En met een beetje geluk komt Messi in de laatste minuut, na het maken van 3 prachtige goals, naast hem zitten op de bank. Wat een droom moet dat zijn voor die jongen.

daarom zit hij ook lekker op de tribune of thuis ;)

of heeft hij niet voor psv gespeeld in europa ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:43 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
Parvuz schreef:

daarom zit hij ook lekker op de tribune of thuis ;)

of heeft hij niet voor psv gespeeld in europa ?

Dat geld toch alleen voor CL-club naar CL-club, en van EL-club naar EL-Club? Of niet? Ag maakt het uit. :P Vanaf de tribune kijken en betaald worden is ook vet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:44 

Hardtraxx Veteran

alles europees telt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:44 

Artiest

Ik kan me vaag herinneren dat Affelay toch juist niet wou spelen in de EL vanwege evntuele transfer... of is dat alweer een jaartje terug? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:45 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Ik kan me vaag herinneren dat Affelay toch juist niet wou spelen in de EL vanwege evntuele transfer... of is dat alweer een jaartje terug? >.<

ja ik dus ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:47 

Hardtraxx Veteran

Ja dat was dit jaar volgens mij wel. Maar wou hij alleen de laatste paar wedstrijden niet spelen. Geld het voor de eerste niet dan? :P Ag 1 ding is zeker, hij speelt geen 90 minuten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:53 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Hij is op de training alvast al wel een keer voorbij gedribbeld door hem -.- Kan je ook denken: "Wauw ik ben voorbij gegaan door Messi!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Parvuz schreef:

Hij is op de training alvast al wel een keer voorbij gedribbeld door hem -.- Kan je ook denken: "Wauw ik ben voorbij gegaan door Messi!"

Zou ik ook wel willen hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:00 

Hardtraxx Veteran

Gattuso is trouwens echt een man met humor. :P
Ek2008:
Citaat:
Gattuso staat bekend om zijn temperament op het veld en daar kan ploegmaat Marco Borriello nu ook van meepraten. Na zijn vervanging tegen Frankrijk vroeg Gattuso aan Borriello wat de tussenstand was in de wedstrijd tussen Nederland en Roemeniƫ.

"Hij zei al lachend dat Nederland juist de 2-0 had gescoord, maar deed me dan geloven dat Roemeniƫ op voorsprong stond", zegt Gattuso. "Daarna grapte hij dat Marco van Basten zelf gescoord had met een omhaal. Over zulke dingen kan je geen grapjes maken! Dus heb ik hem een tik gegeven", geeft Gattuso toe.

Wat een kerel. :P
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:00 

Artiest

Messi voorbij spelen is nog niet zo lastig, het is geen verdediger, maar probeer maar es te zorgen dat messi jou niet voorbij speelt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:04 

Hardtraxx Veteran

Messi voorbij spelen is nog niet zo lastig, het is geen verdediger, maar probeer maar es te zorgen dat messi jou niet voorbij speelt xd

Dat zegt hij toch ook niet. :P Hij zegt dat Messi hem voorbij is gegaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:10 

Hardtraxx Veteran

begrijpend lezen is een kunst :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:16 

Artiest

Ik zie het nu pas idd, maar echt lekker Nederlands is die zin ook niet.

Ik ben voorbij gegaan door Messi > Messi is voorbij mij gegaan.

Snappen jullie de verwarring :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:23 

Hardtraxx Veteran

Ja hoor. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:30 

Hardtraxx Veteran

het is je vergeven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:38 

Hardtraxx Veteran

Echt zin in Barca - Arsenal :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Echt zin in Barca - Arsenal :yay:

:thumbsup: :worship:

Ik ook, hoop op een herhaling van vorig jaar in Londen, die 2-2 wedstrijd. Wat een knoepert van een pot was dat, heen en weer ging het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd wat Arsenal er van bakt! :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:14 

Hardtraxx Veteran

over 4 weken sta ik in het emirates stadium. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:32 

Hardtraxx Veteran

Het is af en toe gewoon saai om te kijken, zo makkelijker en veel tikt Barca :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:33 

Bierkoning

Wilshere speelt goed zeg, en ik ben normaal een erg grote fan van Song, maar die is niet zo slim bezig vandaag :/
Maar volgens mij is Arsenal zeker niet kansloos, al is Barca natuurlijk wel de baas op het veld
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:34 

Donateur

de tering, dat tikke van barca.. >.< dagdag arsenal :aww:

arsenal moet het echt weer hebben van de counter, maarja hoop wel dat arsenal wint :P
want daar staat me geld op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:40 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Wilshere speelt goed zeg, en ik ben normaal een erg grote fan van Song, maar die is niet zo slim bezig vandaag :/
Maar volgens mij is Arsenal zeker niet kansloos, al is Barca natuurlijk wel de baas op het veld

Eens met je hele post, Song is normaal echt de motor van de ploeg, een echte balveroveraar, maar af en toe zijn die behendige barcaspelertjes hem te snel af. En dan maakt hij veel overtedingen.
En Wilshere is tot nu toe de beste man bij Arsenal, speelt snel en maakt goede keuzes. Raakt niet in paniek als hij is opgesloten door 4 man. Maar Barcelona is natuurlijk heer en meester, maar Arsenal wist van te voren al wel dat ze het balbezit niet zouden krijgen. Maar als Arsenal de bal heeft en druk zet op de verdediging van Barca zie je ook dat ze best gevaarlijk kunnen zijn! Ik hoop in ieder geval niet dat Barca er nog een inschiet direct na rust, maar dat Arsenal 1-1 maakt. Dan wordt het nog een beetje spannend in Spanje, al denk ik dat het de 2e helft al afgelopen is. -.-
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic