Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 192, 193, 194, 195, 196
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-09-2019, 10:23 

Hardtraxx Elite

Vond het verdedigend gisteren wel goed staan moet ik zeggen en de verdedigers goed spelen, dat Lille er vaak gevaarlijk uit kwam was voornamelijk te wijten aan dat Alvarez en Martinez nog zoekende zijn en soms beide te diep staan waardoor het middenveld overlopen wordt.

Verder wel genoten van de stukken aanvalsspel dat Ajax heeft laten zien in de wedstrijd en de momenten van galaryplay. Denk dat als dit team nog beter op elkaar ingespeeld raakt (lees: ook soms de rem er op en niet teveel willen, zodat de tegenstander ook minder in de kaart gespeeld wordt) het nog een heel leuk (CL-)seizoen kan worden.

Was na de 1-0 nog wel echt billenknijpen hoor met dat Keniaanse hardloopteam wat die gasten daar voorin hadden lopen, gelukkig konden ze alleen rennen en wat minder voetballen. Gelukkig in de tweede helft snel op 3-0 gekomen en de wedstrijd in het slot gegooid. In Valencia een gelijkspel of winst en je hebt een uitstekende start gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-09-2019, 11:16 

Hardtraxx Elite

Justinhafc schreef:
Aanvallend gezien een sterk Ajax gisteren, verdedigend gezien mag iedereen Onana dankbaar zijn. Lille had er wel een paar kunnen prikken. Hoe dan ook een goed begin van Ajax waardoor we 9e staan op de coƫfficiƫntenranglijst staan :thumbsup: Nu hopen dat PSV, Feyenoord en AZ donderdag ook gaan vlammen

Trouwens jammer dat die actie van Ziyech in het eerste kwartier het aluminium raakte. Was een potentieel doelpunt van het seizoen geweest, maar nu gaat de actie vergeten worden helaas

Dit was echt heel ziek ja! Vond dat doelpunt van Alvarez ook heel ziek hoor. Beetje vanuit dezelfde hoek erin geprikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-09-2019, 11:34 

Hardtraxx Addict

Hekzitter schreef:
Vond dat doelpunt van Alvarez ook heel ziek hoor. Beetje vanuit dezelfde hoek erin geprikt.

Zat er goed in, alleen moet ik zeggen dat ik de keeper niet heel lekker opgesteld vond staan :x Stond bijna voorbij de eerste paal
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-09-2019, 12:07 

Hardtraxx Elite

Justinhafc schreef:
Hekzitter schreef:
Vond dat doelpunt van Alvarez ook heel ziek hoor. Beetje vanuit dezelfde hoek erin geprikt.

Zat er goed in, alleen moet ik zeggen dat ik de keeper niet heel lekker opgesteld vond staan :x Stond bijna voorbij de eerste paal

Dat is zeker waar hahaha. Was echt paar keer hardop aan het lachen wat ze bij Lille in de verdediging aan het doen waar haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-09-2019, 12:24 

Hardtraxx Addict

THArdstyler schreef:
Vond het verdedigend gisteren wel goed staan moet ik zeggen en de verdedigers goed spelen, dat Lille er vaak gevaarlijk uit kwam was voornamelijk te wijten aan dat Alvarez en Martinez nog zoekende zijn en soms beide te diep staan waardoor het middenveld overlopen wordt.

Echt? Ik vond de verdediging heel zwak.. :huh: Als de voorhoede van Lille wat scherper was geweest en Onana niet op de goeie plek had gestaan was de avond denk ik heel anders verlopen ;) Maar goed gelukkig is dat niet zo gegaan!

Enorm genoten van de aanvallen van Ajax tho :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-09-2019, 14:02 

Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
THArdstyler schreef:

Echt? Ik vond de verdediging heel zwak.. :huh: Als de voorhoede van Lille wat scherper was geweest en Onana niet op de goeie plek had gestaan was de avond denk ik heel anders verlopen ;) Maar goed gelukkig is dat niet zo gegaan!

Enorm genoten van de aanvallen van Ajax tho :surrender:

De verdediging van Ajax stond in mijn ogen wel goed, Veltman & Blind hebben best veel ballen weg gehaald. Het probleem alleen is (en dat was bij Heerenveen ook zo) dat er op snelheid wel wat gedaan mag worden, dan zijn ze er zo voorbij.
Tagliafico & Dest zijn de beste opties op de back posities en komen er goed overheen, waardoor er veel extra kansen opstaan in de aanval.

Alleen het middenveld van Ajax is nu niet al te sterk. Promes & Neres hadden beide soms wel goeie acties maar verloren erg vaak de bal. Van mij mag Donny snel terug komen en dan toch Neres/Promes afwisselen...
Martinez stond in mijn ogen als verdediger veel beter te voetballen dan nu, Alvarez voor nu nog nergens anders gezien, maar die kan denk ik ook beter in de verdediging.
Blind weer verdedigende middenvelder.
Maar voor nu is deze opstelling (met Donny weer op 10) toch de beste keuze..

Wat mij eerder opviel was dat Barcelona gelijk speelde en Liverpool verloren heeft.. Dat had ik dan weer niet verwacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-09-2019, 14:38 

Hardtraxx Veteran

Liverpool verloor vorig jaar ook de eerste wedstrijd tegen Napoli :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-10-2019, 23:47 

Hardtraxx Veteran

Bayern :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-10-2019, 00:19 

Hardtraxx Elite

Unknown schreef:
Bayern :drool:

Ongekend joh. Wat een afslachting voor Tottenham. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-10-2019, 21:13 

Hardtraxx Veteran

Ziyech :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-10-2019, 21:58 

Hardtraxx Veteran

De trap techniek van Ziyech :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-10-2019, 23:27 

Hardtraxx Elite

Wat is hij toch belangrijk in dit soort wedstrijden zeg!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-10-2019, 00:19 

Hardtraxx Elite

Vitality schreef:

Dit. Ziyech die er bovenuit springt tijdens dit soort wedstrijden en Tadic die je vrijwel niet ziet (op dat ene balletje naar Donny van de Beek na).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-10-2019, 01:36 

Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Vitality schreef:

Dit. Ziyech die er bovenuit springt tijdens dit soort wedstrijden en Tadic die je vrijwel niet ziet (op dat ene balletje naar Donny van de Beek na).

Zo breng je het wat overdreven. :P Tadic was vandaag onzichtbaar maar dat is normaal vrijwel nooit het geval. Blijft net zoals Ziyech ook onmisbaar voor Ajax imo.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 192, 193, 194, 195, 196
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic