Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pure gun vanuit Memphis en L De Jong :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 09:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik moet eerlijk bekennen, het was gisteren niet om aan te zien maar mooi dat je grote clubs zoals Dortmund 2x op de neus veegt.

Lekker voor de coefficiënten die overwintering!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaande.

De arbitrale beslissingen even buiten beschouwing gelaten, was het niet perse heel denderend wat Ajax liet zien. Het moet wel echt goed lopen, wil het spel tot uiting komen. De hoeveelheid balverlies en foutieve passes (niet strak in de voeten, in de diepte etc.), was gisteren echt onder de maat. Uiteraard is dit ook de verdienste van Dortmund, voornamelijk door het druk zetten vanuit het middenveld. Tevens eenmaal bij de 16 van Dortmund, vond ik Ajax te gehaast en slordig. Waar ze normaal rustig kijken en goed de vrije man opzoeken met een strakke pass, was dit nu niet het geval.

De tandem aan de rechterzijde (Maz en Anthony) is wel echt genieten, zijn heerlijk op elkaar ingespeeld en komt veel dreiging vanaf. Van de linkerzijde komt imo te weinig, maar ook de cijfers van die heren zijn natuurlijk gewoon prima.

Al met al heerlijk om nu al te weten dat je gaat overwinteren en helemaal met het oog op de wedstrijden tegen Sporting en Dortmund (1e wedstrijd), kan het nog een leuke campagne gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met veel geluk pakken ze 6 uit 6 tegen Sporting (coefficiënt concurrent) en Besiktas.
Financieel gezien wordt het gat wel erg groot t.o.v. de rest van Eredivisie.

Maar ook daar gaat aan gewerkt worden als straks 2x rechtstreeks CL erin zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Met veel geluk pakken ze 6 uit 6 tegen Sporting (coefficiënt concurrent) en Besiktas.

Hoe zou dit geluk moeten zijn als je ze beide al eens gepakt hebt en Dortmund ook 2 keer verslagen hebt? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 11:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
rakkietakkie schreef:
Met veel geluk pakken ze 6 uit 6 tegen Sporting (coefficiënt concurrent) en Besiktas.

Hoe zou dit geluk moeten zijn als je ze beide al eens gepakt hebt en Dortmund ook 2 keer verslagen hebt? xd


Sporting had een best wel Off-Day in Portugal.... Wedstrijd voor het treffen in Amsterdam moeten ze tegen Benfinca, dat gaat nogal een slijtage slag worden voor beide.

Besiktas zie ik ze gewoon winnen, die hebben imo niks te zoeken in de CL :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Arbitrage van gister had nog naweeën van het oktoberfest denk ik. Maar desondanks is dit gewoon heerlijk voor Ajax. 12 punten en een doelsaldo waar je U tegen zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even inhakend op het hele coëfficiënten verhaal, het is erg mooi dat het NL nu voor de wind gaat en ze zicht hebben op een 2e CL ticket. Zoals ik het nu zie hebben de overige actieve clubs uit NL echter niks te zoeken in de CL, wat je uiteindelijk weer punten kan gaan kosten. Denk dat zoals het nu verdeeld is over de competities, prima is voor NL waarmee ze ook de punten binnen kunnen gaan halen komende jaren. Uiteraard, met de te verdienen gelden in de CL geeft dat een 2e club (bijv. PSV of Feyenoord) ook weer de financiële middelen om te kunnen gaan bouwen aan een team die in de CL (enigszins) mee kan. Maar over het algemeen gaat daar meerdere jaren overheen, en in die jaren kun je al weer dermate veel punten kwijt zijn dat je het extra ticket al weer kwijt bent.

We zullen het zien, in ieder geval zijn we als land weer op de goede weg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2021 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat prima met Nederlandse teams in Europa. Voor ons die die Conference League echt een uitkomst.
We staan nu 1 punt los van Portugal aan het begin van volgend seizoen. Nog drie punten te gaan om Frankrijk in te halen wat ik echt heel onverwachts zou vinden als dat lukt! Nu hopen dat we dit volhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was weer Ajax zoals ik het ken, 70% balbezit, 2 schoten op doel, 1 kans tegen krijgen = doelpunt, Ten Hag die begint te miepen over een beslissing van de scheids.
Oja, en een zuid Europese tegenstander om het af te maken. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2022 09:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een wedstrijd weer gisteren, heb echt als een klein kind op de bank staan schreeuwen. Die Rodrygo had beter kunnen stoppen met voetbal als hij die kans op z'n 3e in 3 minuten ook had gemaakt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2022 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja weer genoten gisteren. Bijna elke wedstrijd die ik heb gezien van de CL dit seizoen was leuk. Toch bijzonder dat het nu zo is. Een paar jaar terug was het geen reet meer aan. Nu is het spel weer meer open en op de aanval ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2022 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afschaffen van die uitgoalregel heeft wel gezorgd voor veel meer vermaak in ieder geval. Tot aan de 0-1 was er geen reet aan gisteren, maar mooi hoe zo'n wedstrijd dan ineens kan kantelen. Dat maakt voetbal een heerlijke sport.

Denkeleda schreef:
Die Rodrygo had beter kunnen stoppen met voetbal als hij die kans op z'n 3e in 3 minuten ook had gemaakt. :lol:


Eens. Als mij dat zou overkomen zou ik gelijk mijn schoenen aan de wilgen hangen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Real - City vanavond gabbers, wat denken we ervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gok op city, maar toch jammer ze elkaar in de halve finale al treffen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt echt weinig van te zeggen. Zou zeggen City de betere ploeg, Real de betere 'CL ploeg'. Hoe die het toch elk jaar weer voor elkaar krijgen om in de CL te excelleren is ontzettend knap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STBM schreef:
Gok op city, maar toch jammer ze elkaar in de halve finale al treffen


Of juist niet, de finale valt toch vaak tegen en nu kunnen we er mooi twee wedstrijden (hopelijk) van genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
STBM schreef:
Gok op city, maar toch jammer ze elkaar in de halve finale al treffen


Of juist niet, de finale valt toch vaak tegen en nu kunnen we er mooi twee wedstrijden (hopelijk) van genieten

Ja dit was ook mijn gedachte idd. En laten we hopen dat City eindelijk eens de CL wint (mooi voetbal mag wel eens zegevieren).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets minder spektakel dan verwacht/gehoopt, maar alsnog wel een leuke wedstrijd. Benieuwd Real ook Ticketswap kent, kaarten vragen zijn ze namelijk wel goed in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Benieuwd Real ook Ticketswap kent, kaarten vragen zijn ze namelijk wel goed in.


whoppa :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Beide doelpunten waren wel heerlijke schoten hoor tering :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn om Feyenoord weer eens in de CL te zien :P .

De wedstrijd zelf was verre van hoogstaand, rommelig en vooral de eerste helft kon je toch wel de nervositeit zien bij velen.

Tweede helft een stuk beter, waar tweede rode kaarten voor Celtic ook wel helpt natuurlijk. De eerste wedstrijd gelijk 3 punten binnenharken is wel heel lekker en broodnodig als je voor overwintering wilt gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2023 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

Feyenoord is laatste jaren naar een volwassen ploeg gegaan. Niet goed spelen en 3 punten in de CL pakken is gewoon ontzettend goed. Feyenoord heeft de afgelopen jaren zoveel goede keuzes gemaakt waardoor die ploeg helemaal opleeft. Jarenlang konden de ADammers lachen naar Rotterdam, maar nu is het 180 graden gedraaid.

Arsenal wel echt heerlijke ploeg zeg. Ik ben groot fan van Bosz en had hem graag bij Ajax weer gezien. Mooi dat hij wel volhoudt aan z’n stijl, want daardoor gisteren wel mooie pot gezien. Maar was te verwachten dat PSV daar sowieso geen puntje zou pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2023 07:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja Arsenal heeft echt een top-team momenteel. Bosz die altijd stug vasthoudt aan z'n visie heeft hem bij de andere clubs z'n kop gekost, maar ook wel mooi dat ie er zo aan vasthoudt, zorgde wel voor een vermakelijke doelpuntenregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2023 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een pot van Feyenoord, vooral de eerste helft :worship: . Gelukkig kunnen we het Nederlandse voetbal hoog houden Europees na de jaren van Ajax.

Stengs en Zerrouki echt fenomenaal. Lopez een ongelukkige invalbeurt zullen we maar zeggen, maar goed 0 wedstrijdritme en niet op z'n favoriete positie.
Vorige  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic