Verschrikkelijk.. Mourinho zal Feyenoord er wel weer uit knikkeren met zijn resultaatvoetbal.ErikZ wrote:Feyenoord weer Roma![]()
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wat een heerlijke voetbalavond en verdiende overwinning voor Feyenoord, trots
. 6 punten uit 3 wedstrijden, teken ik voor.
Twee knotsgekke potjes deze week
was genieten!
pfffff ziek weer dit heUptempoSoldaat0411 wrote:niet normaal
psv word een lastiger verhaal denk
Eerlijk is eerlijk, knappe prestatie, keurig weer punten gepakt voor de coëfficiëntenlijst.
Heb t niet gezien, maar *opendeurintrappen* het is wel goed voor het NL voetbal. En leuk voor de feyenoorders.
Wel weer gelachen om de opmerkingen online; 'jullie neuzen gaven ons 0% bla bla bla'. Hou je lekker bezig met je overwinning.
Wel weer gelachen om de opmerkingen online; 'jullie neuzen gaven ons 0% bla bla bla'. Hou je lekker bezig met je overwinning.
Haha, ben het volledig met je eens hoor. Maar online werkt dit wel twee kanten op. Die 'neuzen' online zijn ook degene die negatieve comments plaatsen na de overwinning. Het is actie-reactie en vice versa.pim__ wrote:Wel weer gelachen om de opmerkingen online; 'jullie neuzen gaven ons 0% bla bla bla'. Hou je lekker bezig met je overwinning.
Snap ik ook wel ergens, maar andersom zie je het bijna niet. Of mijn ajaxbril staat op dan. Ach blijft altijd wel vermakelijk
Wat een heerlijke pot van psv. Gefeliciteerd lampies!
ondanks dat het geen stere pot was wel genoten in de arena
pim__ wrote:maar andersom zie je het bijna niet.
En wat denken we volgende ronde? Wie gaan er door?
Dit Europese seizoen blijft verrassen voor de Nederlandse clubs. Op papier heeft AZ denk ik nog de meeste kans tegen een gehavend Spurs gevolgd door Ajax.
Over een tweeluik acht ik de kansen voor PSV en Feyenoord minimaal, maar goed laat me graag wederom verrassen
Over een tweeluik acht ik de kansen voor PSV en Feyenoord minimaal, maar goed laat me graag wederom verrassen
Zo'n veeg uit de pan voor PSV had ik dan weer niet verwacht, zeker gezien Arsenal hun hele aanval miste ongeveer, wat een gatenkaas.
Feyenoord zijnde, tja je hebt gewoon te veel geblesseerden om tegen dit goed verdedigende Inter potten te breken. Dit was met het materiaal wat je had een paar klassen te groot, wat staan die organisatorisch goed zeg.
Mooi CL avontuur geweest voor beide ploegen, maar kansen voor de return zijn nu wel nihil. Hopelijk bij Europa League dat er nog wat punten worden gepakt door de NL clubs.
Feyenoord zijnde, tja je hebt gewoon te veel geblesseerden om tegen dit goed verdedigende Inter potten te breken. Dit was met het materiaal wat je had een paar klassen te groot, wat staan die organisatorisch goed zeg.
Mooi CL avontuur geweest voor beide ploegen, maar kansen voor de return zijn nu wel nihil. Hopelijk bij Europa League dat er nog wat punten worden gepakt door de NL clubs.
Die odegaard is goed he, poh. Arsenal 
Ja joh, die spelen ff goed zeg... Mooi man, dat Real er een keer goed hard uitgeknikkerd wordt. Van mij mogen ze hem nu winnen ook.pim__ wrote:Arsenal <3
Wat een pot United vs Lyon. Leukste wedstrijd van het jaar denk ik. Commentator Wytze geeft het nog ff een extra dimensie!