Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs als niet-Ajacied voelde ik me gisteren volledig verslagen, en nu nog steeds een beetje. De hoop om een club uit ons kleine landje tussen het financiële geweld van de elite het hoogst haalbare te zien halen... Gegarandeerd dat dit over 15 jaar een aflevering Andere Tijden Sport waard is. Nu hopen dat Ajax wel het kampioenschap pakt, want deze groep spelers verdient het. Ajacieden, jullie mogen trots zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 08:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Zelfs als niet-Ajacied voelde ik me gisteren volledig verslagen, en nu nog steeds een beetje. De hoop om een club uit ons kleine landje tussen het financiële geweld van de elite het hoogst haalbare te zien halen... Gegarandeerd dat dit over 15 jaar een aflevering Andere Tijden Sport waard is. Nu hopen dat Ajax wel het kampioenschap pakt, want deze groep spelers verdient het. Ajacieden, jullie mogen trots zijn!


Precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Zelfs als niet-Ajacied voelde ik me gisteren volledig verslagen, en nu nog steeds een beetje. De hoop om een club uit ons kleine landje tussen het financiële geweld van de elite het hoogst haalbare te zien halen... Gegarandeerd dat dit over 15 jaar een aflevering Andere Tijden Sport waard is. Nu hopen dat Ajax wel het kampioenschap pakt, want deze groep spelers verdient het. Ajacieden, jullie mogen trots zijn!

Goed samengevat. Was gisteren echt flink teleurgesteld en pissig, maar kan het nu ook wel weer relativeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles is wel al zo’n beetje gezegd. Ontzettend trots op dit Ajax, hebben echt fantastische dingen laten zien dit CL seizoen. Dit gaan we niet snel meer zien van een Nederlandse club vrees ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2 bizar goede wedstrijden gezien op de returns in de halve finale. Dit soort huzarenstukjes mogen er van mij veel meer zijn. Wel heel jammer dat de finale minder spannend wordt in mijn ogen. Liverpool is wel een klasse beter als Spurs

Liverpool op meer dan pure klasse verdiend finalist. Wijnaldum, wat een speler... heerlijk.

En ja dan gisteren, ik ben niet de grootste fan van de club uit A'dam.... ja het is jammer, maar ergens ook wel in het principe van "we staan 2-0 voor, hun scoren er echt geen 3" lijkt mij geen goede instelling. Dolberg speelde behoorlijk slecht en de wissels waren niet geweldig. Na de 2-0 gewoon door moeten zetten en het echt af moeten maken.

Al met al wel een buiging voor wat ze betekend hebben voor het Nederlands Voetbal, als je clubs als Real en Juventus uitschakeld, netjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100 % Liverpool supporteren in de finale, ben al aardig tijd bezig met wedstrijden van ze bekijken, leuke ploeg, goeie spelers. Paar Nederlanders die het daar fantastisch doen, dus de keuze is vrij makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met een beetje pech krijg je twee Engelse finales. Ook niet echt leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, maar het is ook wel eens goed dat de Spaanse hegemonie gebroken is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 23:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Man man man wat een afschuwelijke wedstrijd. Van mij had Frankfurt door mogen gaan. Waren beter. Wat een achterlijke penalty door het midden.

Hopen dat Liverpool & Arsenal de finales winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woensdag een mooi dagje gehad in Amsterdam, die uiteindelijk in mineur eindigde.. Jammer maar helaas, dit CL seizoen ook al het nodige geluk gehad en nu viel het een keer de andere kant op. Aan de andere kant is het misschien nog wel beter om nu uitgeschakeld te worden dan de finale te verliezen xd Al met al een heel mooi CL seizoen gezien van Ajax en ben benieuwd hoe ze het volgend jaar gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Woensdag een mooi dagje gehad in Amsterdam, die uiteindelijk in mineur eindigde.. Jammer maar helaas, dit CL seizoen ook al het nodige geluk gehad en nu viel het een keer de andere kant op. Aan de andere kant is het misschien nog wel beter om nu uitgeschakeld te worden dan de finale te verliezen xd Al met al een heel mooi CL seizoen gezien van Ajax en ben benieuwd hoe ze het volgend jaar gaan doen.


Nodige geluk gehad? Wanneer?

PS: Ben geen jood, maar wel heel benieuwd wanneer Ajax dan volgens jou geluk gehad zou moeten hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 08:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Nodige geluk gehad? Wanneer?

PS: Ben geen jood, maar wel heel benieuwd wanneer Ajax dan volgens jou geluk gehad zou moeten hebben.

Doelde hiermee vooral op de late treffer van Mazraoui tegen Benfica (1-0) en van Tagliafico tegen Bayern (3-3). Waren ze uiteindelijk (op basis van puntenverschil met Benfica) nog wel door gegaan, maar wellicht heeft dit mentaal wel meegespeeld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Nodige geluk gehad? Wanneer?

PS: Ben geen jood, maar wel heel benieuwd wanneer Ajax dan volgens jou geluk gehad zou moeten hebben.

Doelde hiermee vooral op de late treffer van Mazraoui tegen Benfica (1-0) en van Tagliafico tegen Bayern (3-3). Waren ze uiteindelijk (op basis van puntenverschil met Benfica) nog wel door gegaan, maar wellicht heeft dit mentaal wel meegespeeld :)


Hmm, tja. Ajax speelde bijna elke wedstrijd wel erg goed vond ik zelf (Europees gezien). Had echt meer ingezeten vind ik zelf, alleen had Tottenham ook de nodige kansen gehad en uiteindelijk misschien wel terecht gewonnen op basis van de 2 wedstrijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 01:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een saaie finale zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was idd niet zo heel boeiend. Maar dat is 80% van de finales niet echt. Halve finales zijn vaak veel leuker. Maar mooi dat Liverpool de CL gewonnen heeft. Mooie club man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 11:32 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Wat een saaie finale zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke underdog loting met Chelsea, Ajax, Valencia en Lille.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ben je underdog als 3/4 teams underdog zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ben je underdog als 3/4 teams underdog zijn

Ik doel meer op het feit dat iedereen in deze poule 1e kan worden. Het is niet echt te voorspellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Spobbertiet schreef:
Ben je underdog als 3/4 teams underdog zijn

Ik doel meer op het feit dat iedereen in deze poule 1e kan worden. Het is niet echt te voorspellen.


Ah zo, ja das mooi :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2019 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond gaan we weer los! :clap: Wat zijn de voorspellingen hoe Ajax het dit seizoen gaat doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2019 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja lekker man! Gelijk al mooie potjes deze week.
Ik heb echt geen idee hoe Ajax het gaat doen. Het team is toch wel wat anders dan vorig seizoen nu. Vanavond moet je wel winnen gelijk. Anders kan het nog wel eens heel lastig gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2019 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is voor Ajax zo'n poule waar je 1e kan worden, maar ook maar zo 4e. Ik verwacht en hoop wel dat ze gaan overwinteren in de CL. Ik zet in op een 2e plaats in de poule, en uitschakeling in de achtste finale
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2019 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Is juist mooi, tenminste geen voorspelbare poule. Wel eens met dat ze vanavond gelijk moeten winnen. Gelijk ff die stempel drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 09:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Is juist mooi, tenminste geen voorspelbare poule. Wel eens met dat ze vanavond gelijk moeten winnen. Gelijk ff die stempel drukken.

Done!
Vorige  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic