Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 13 hours ago
Hardtraxx Veteran
3812 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Zelfs als niet-Ajacied voelde ik me gisteren volledig verslagen, en nu nog steeds een beetje. De hoop om een club uit ons kleine landje tussen het financiële geweld van de elite het hoogst haalbare te zien halen... Gegarandeerd dat dit over 15 jaar een aflevering Andere Tijden Sport waard is. Nu hopen dat Ajax wel het kampioenschap pakt, want deze groep spelers verdient het. Ajacieden, jullie mogen trots zijn!
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Justinhafc wrote:Zelfs als niet-Ajacied voelde ik me gisteren volledig verslagen, en nu nog steeds een beetje. De hoop om een club uit ons kleine landje tussen het financiële geweld van de elite het hoogst haalbare te zien halen... Gegarandeerd dat dit over 15 jaar een aflevering Andere Tijden Sport waard is. Nu hopen dat Ajax wel het kampioenschap pakt, want deze groep spelers verdient het. Ajacieden, jullie mogen trots zijn!
Precies dit
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Justinhafc wrote:Zelfs als niet-Ajacied voelde ik me gisteren volledig verslagen, en nu nog steeds een beetje. De hoop om een club uit ons kleine landje tussen het financiële geweld van de elite het hoogst haalbare te zien halen... Gegarandeerd dat dit over 15 jaar een aflevering Andere Tijden Sport waard is. Nu hopen dat Ajax wel het kampioenschap pakt, want deze groep spelers verdient het. Ajacieden, jullie mogen trots zijn!
Goed samengevat. Was gisteren echt flink teleurgesteld en pissig, maar kan het nu ook wel weer relativeren.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Alles is wel al zo’n beetje gezegd. Ontzettend trots op dit Ajax, hebben echt fantastische dingen laten zien dit CL seizoen. Dit gaan we niet snel meer zien van een Nederlandse club vrees ik.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
2 bizar goede wedstrijden gezien op de returns in de halve finale. Dit soort huzarenstukjes mogen er van mij veel meer zijn. Wel heel jammer dat de finale minder spannend wordt in mijn ogen. Liverpool is wel een klasse beter als Spurs

Liverpool op meer dan pure klasse verdiend finalist. Wijnaldum, wat een speler... heerlijk.

En ja dan gisteren, ik ben niet de grootste fan van de club uit A'dam.... ja het is jammer, maar ergens ook wel in het principe van "we staan 2-0 voor, hun scoren er echt geen 3" lijkt mij geen goede instelling. Dolberg speelde behoorlijk slecht en de wissels waren niet geweldig. Na de 2-0 gewoon door moeten zetten en het echt af moeten maken.

Al met al wel een buiging voor wat ze betekend hebben voor het Nederlands Voetbal, als je clubs als Real en Juventus uitschakeld, netjes
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
100 % Liverpool supporteren in de finale, ben al aardig tijd bezig met wedstrijden van ze bekijken, leuke ploeg, goeie spelers. Paar Nederlanders die het daar fantastisch doen, dus de keuze is vrij makkelijk.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Met een beetje pech krijg je twee Engelse finales. Ook niet echt leuk.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Klopt, maar het is ook wel eens goed dat de Spaanse hegemonie gebroken is.
Hardtraxx Elite
Man man man wat een afschuwelijke wedstrijd. Van mij had Frankfurt door mogen gaan. Waren beter. Wat een achterlijke penalty door het midden.

Hopen dat Liverpool & Arsenal de finales winnen.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Woensdag een mooi dagje gehad in Amsterdam, die uiteindelijk in mineur eindigde.. Jammer maar helaas, dit CL seizoen ook al het nodige geluk gehad en nu viel het een keer de andere kant op. Aan de andere kant is het misschien nog wel beter om nu uitgeschakeld te worden dan de finale te verliezen xd Al met al een heel mooi CL seizoen gezien van Ajax en ben benieuwd hoe ze het volgend jaar gaan doen.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
THArdstyler wrote:Woensdag een mooi dagje gehad in Amsterdam, die uiteindelijk in mineur eindigde.. Jammer maar helaas, dit CL seizoen ook al het nodige geluk gehad en nu viel het een keer de andere kant op. Aan de andere kant is het misschien nog wel beter om nu uitgeschakeld te worden dan de finale te verliezen xd Al met al een heel mooi CL seizoen gezien van Ajax en ben benieuwd hoe ze het volgend jaar gaan doen.
Nodige geluk gehad? Wanneer?

PS: Ben geen jood, maar wel heel benieuwd wanneer Ajax dan volgens jou geluk gehad zou moeten hebben.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Rowanyt1309 wrote:Nodige geluk gehad? Wanneer?

PS: Ben geen jood, maar wel heel benieuwd wanneer Ajax dan volgens jou geluk gehad zou moeten hebben.
Doelde hiermee vooral op de late treffer van Mazraoui tegen Benfica (1-0) en van Tagliafico tegen Bayern (3-3). Waren ze uiteindelijk (op basis van puntenverschil met Benfica) nog wel door gegaan, maar wellicht heeft dit mentaal wel meegespeeld :)
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
THArdstyler wrote:
Rowanyt1309 wrote:Nodige geluk gehad? Wanneer?

Doelde hiermee vooral op de late treffer van Mazraoui tegen Benfica (1-0) en van Tagliafico tegen Bayern (3-3). Waren ze uiteindelijk (op basis van puntenverschil met Benfica) nog wel door gegaan, maar wellicht heeft dit mentaal wel meegespeeld :)
Hmm, tja. Ajax speelde bijna elke wedstrijd wel erg goed vond ik zelf (Europees gezien). Had echt meer ingezeten vind ik zelf, alleen had Tottenham ook de nodige kansen gehad en uiteindelijk misschien wel terecht gewonnen op basis van de 2 wedstrijden.
Hardtraxx Elite
Wat een saaie finale zeg...
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 33 minutes ago
Was idd niet zo heel boeiend. Maar dat is 80% van de finales niet echt. Halve finales zijn vaak veel leuker. Maar mooi dat Liverpool de CL gewonnen heeft. Mooie club man!
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Solis wrote:Wat een saaie finale zeg...
Hardtraxx Veteran
3010 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Leuke underdog loting met Chelsea, Ajax, Valencia en Lille.
A
Ben je underdog als 3/4 teams underdog zijn
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Anonymous wrote:Ben je underdog als 3/4 teams underdog zijn
Ik doel meer op het feit dat iedereen in deze poule 1e kan worden. Het is niet echt te voorspellen.
A
JeftaElachouri wrote:
Anonymous wrote:Ben je underdog als 3/4 teams underdog zijn
Ik doel meer op het feit dat iedereen in deze poule 1e kan worden. Het is niet echt te voorspellen.
Ah zo, ja das mooi :corn:
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Vanavond gaan we weer los! :clap: Wat zijn de voorspellingen hoe Ajax het dit seizoen gaat doen?
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 33 minutes ago
Ja lekker man! Gelijk al mooie potjes deze week.
Ik heb echt geen idee hoe Ajax het gaat doen. Het team is toch wel wat anders dan vorig seizoen nu. Vanavond moet je wel winnen gelijk. Anders kan het nog wel eens heel lastig gaan worden.
Hardtraxx Veteran
3812 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Dit is voor Ajax zo'n poule waar je 1e kan worden, maar ook maar zo 4e. Ik verwacht en hoop wel dat ze gaan overwinteren in de CL. Ik zet in op een 2e plaats in de poule, en uitschakeling in de achtste finale
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Is juist mooi, tenminste geen voorspelbare poule. Wel eens met dat ze vanavond gelijk moeten winnen. Gelijk ff die stempel drukken.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Pedaalemre wrote:Is juist mooi, tenminste geen voorspelbare poule. Wel eens met dat ze vanavond gelijk moeten winnen. Gelijk ff die stempel drukken.
Done!