Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 31 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 14 hours ago
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Helaas alleen laatste 20 minuten gezien, maar wtf :surrender:
Hardtraxx Veteran
3812 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Hoe bizar! Hopen dat Ajax het morgen wel volhoudt :D
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Wat een heerlijke wedstrijd! Geniaal moment met die hoekschop!!
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Ongekend, wat kan voetbal mooi zijn. Maar man wat speelde barca slecht zeg, Liverpool zwaar verdient door.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Hahaha maar weer eens een bizarre pot voetbal. Wat een heerlijk CL seizoen. Hopelijk vanavond de grootste verrassing van allemaal. Zou wat zijn als Ajax gewoon de finale haalt. :worship:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Deze geweldige voetbalavond/halve finale had echt alles en ook nog eens de perfecte afloop :surrender: En dan YNWA net na de wedstrijd met het publiek en de spelers, wát een moment :cry: :worship:
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Jezus wat een bizarre pot gisteren zeg! Liverpool terechte finalist imo. Ontzettend benieuwd naar vanavond, ben bang dat Ajax het wel eens heel lastig kan gaan krijgen, maar we houden hoop! :cool:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Bizar man gisteravond, zat gewoon met kippenvel te kijken :worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Die kopbal van Wijnaldum en die corner van Trent-Alexander waren echt ziek. Blij dat Liverpool in de finale staat, echt een club die ik het gun.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik heb wat comebacks in de CL gezien, maar dit is denk ik wel 1 van de meest gedenkwaardige.
Vorige week hoopte ik overigens nog op Liverpool, aangezien Ajax daar de meeste kans tegen maakt, maar daar twijfel ik nu ten zeerste aan xd
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Die laatste goal van Liverpool is zo kenmerkend voor het voetbal wat Barcelona speelde. Zo arrogant en gemakzuchtig. Heerlijk dat dat zo afgestraft werd! :D
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Hekzitter wrote:Die laatste goal van Liverpool is zo kenmerkend voor het voetbal wat Barcelona speelde. Zo arrogant en gemakzuchtig. Heerlijk dat dat zo afgestraft werd! :D
Ik denk dat menig club dat niet had verwacht hoor :P
Hardtraxx Veteran
Tsja Barça is te veel afhankelijk van Messi. Als Messi niet mee doet of niet in de wedstrijd zit is Barça maar een "gewone" topclub.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Unknown wrote:Tsja Barça is te veel afhankelijk van Messi. Als Messi niet mee doet of niet in de wedstrijd zit is Barça maar een "gewone" topclub.
Ze hebben in de competitie al wel wat wedstrijden zonder messi en suarez gespeeld en dan waren Coutinho en Dembele wel de uitblinkers. Ze hebben prima spelers, maar heel het team van Barcelona was achterover aan het hangen en de gemakszuchtigheid droop er vanaf.
Hardtraxx Veteran
Mwah op zich wel, maar heel vaak is Messi toch degene die het doet. Ik kijk echt al seizoen in seizoen uit nagenoeg alle wedstrijden van Barça en het valt gewoon heel vaak op dat hij degene is die uiteindelijk nog ingebracht moet worden om een beslissing te forceren. Kampioenswedstrijd van Barça was daar wel een heel goed voorbeeld van tegen Levante.
Op zich speelden ze niet echt slecht, maar kwamen niet echt tot grote kansen. Messi kwam er in en ineens waren ze veel gevaarlijker dan zonder Messi die uiteindelijk met een goal de wedstrijd besliste.

Mja eigenlijk doe ik Liverpool veel te kort met deze opmerking, aangezien zij eigenlijk in beide wedstrijden gewoon beter waren en dus terecht de finale gehaald hebben.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ik ben ook wel benieuwd hoe alle clubs tegenover elkaar gaan staan wanneer Messi en Ronaldo er niet meer zijn. Wellicht heb je tegen die tijd een nieuw toptalent die jaren een team draagt maar dat heb je nu nog niet echt, MBappe en Neymar heb je natuurlijk, maar je ziet wel dat die ook niet altijd een wedstrijd beslissen, bij lange na niet het niveau Ronaldo en Messi.

Ik denk dat juist dat clubs als City en Liverpool gaan domineren puur om veel geld dus meer goede spelers.
Hardtraxx Veteran
Jup denk dat je daar wel gelijk in hebt. En als Messi/Ronaldo er niet meer zijn, vermoed ik dat het heeeeeel lang zal duren voordat er weer 2 of zelfs maar 1 speler is die 10/15 jaar alle records uit de boeken zullen schieten, want dat is wel wat Messi/Ronaldo voor elkaar hebben gekregen en nog steeds krijgen denk ik.
Hardtraxx Elite
2619 posts member since 2015
last seen 1 hour ago
Goldenstyle wrote:Barca gaat toch gewoon winnen vanavond? Liverpool zonder Salat en Firmino.
Of toch niet :whistle:

Barca verdediging was lekker bezig xd
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Lekker avondje weer :bomb:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Pedaalemre wrote:Lekker avondje weer :bomb:
Of nee toch niet :cry:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 15 hours ago
Verdomme wat een halve finales en wat een Champions League seizoen is dit (L) ! Voor de Ajacieden onder ons; Dit voelt nu nog als een nachtmerrie maar jullie kunnen trots zijn, prachtig wat ze hebben laten zien.
Hardtraxx Veteran
Ik kan nu inmiddels alweer redelijk goed relativeren. Uiteindelijk zag je dit ergens wel aankomen, onervaren gastjes. Af en toe wat naïef bij vrije trappen, waar bv die 2-1 (2-2 weet t ff niet meer) uit kwam, waar er 8 man voor de bal stonden inclusief verdedigers Blind en de Ligt.

Maar na de teleurstelling is er ook weer veel trots. Ajax staat er weer ontzettend goed op in Europa, hebben onmogelijk dingen laten zien. Europese grootmachten alle hoeken van het veld laten zien. Dus ja enorm trots hoe het gegaan is.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Heel erg zuur dat de goal van Tottenham zo laat nog valt. Al had je de hele 2e helft wel het gevoel, dit gaat nog wel mis. Inderdaad bij die 2-1, waarom halsoverkop iedereen naar voren? Bij de 2-2 Schöne die de bal uit Onana zn handen tikt. En de 2-3... Onana doet weer eens tijdrekken, krijgt geel. Slechte bal naar Ziyech, die wil de bal over z'n tegenstander wippen, mislukt... En een scherpe aanval weer.. heel erg zuur.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Moet het nog even een plekje geven. Na zo'n eerste helft met al het geklooi even 2 goals weggeven om vervolgens in de allerlaatste secondes de genadeklap te krijgen.
Desalniettemin ontzettend knap om de halve finale te bereiken, nooit verwacht natuurlijk. Maar dat gevoel van voldoening komt volgende week wel een keer.

Nu alle bloedzuigers zoals Melvin ontlopen. :yawn:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Knap van Ajax dat ze de tweede helft hadden bereikt. Ze hadden dit echter niet hoeven te verliezen, te veel gemakzucht in de tweede helft en niet altijd slim uitgespeeld.