Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas alleen laatste 20 minuten gezien, maar wtf :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe bizar! Hopen dat Ajax het morgen wel volhoudt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 23:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke wedstrijd! Geniaal moment met die hoekschop!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongekend, wat kan voetbal mooi zijn. Maar man wat speelde barca slecht zeg, Liverpool zwaar verdient door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 08:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha maar weer eens een bizarre pot voetbal. Wat een heerlijk CL seizoen. Hopelijk vanavond de grootste verrassing van allemaal. Zou wat zijn als Ajax gewoon de finale haalt. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 08:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze geweldige voetbalavond/halve finale had echt alles en ook nog eens de perfecte afloop :surrender: En dan YNWA net na de wedstrijd met het publiek en de spelers, wát een moment :cry: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een bizarre pot gisteren zeg! Liverpool terechte finalist imo. Ontzettend benieuwd naar vanavond, ben bang dat Ajax het wel eens heel lastig kan gaan krijgen, maar we houden hoop! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar man gisteravond, zat gewoon met kippenvel te kijken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 10:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die kopbal van Wijnaldum en die corner van Trent-Alexander waren echt ziek. Blij dat Liverpool in de finale staat, echt een club die ik het gun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb wat comebacks in de CL gezien, maar dit is denk ik wel 1 van de meest gedenkwaardige.
Vorige week hoopte ik overigens nog op Liverpool, aangezien Ajax daar de meeste kans tegen maakt, maar daar twijfel ik nu ten zeerste aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die laatste goal van Liverpool is zo kenmerkend voor het voetbal wat Barcelona speelde. Zo arrogant en gemakzuchtig. Heerlijk dat dat zo afgestraft werd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 11:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Die laatste goal van Liverpool is zo kenmerkend voor het voetbal wat Barcelona speelde. Zo arrogant en gemakzuchtig. Heerlijk dat dat zo afgestraft werd! :D


Ik denk dat menig club dat niet had verwacht hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja Barça is te veel afhankelijk van Messi. Als Messi niet mee doet of niet in de wedstrijd zit is Barça maar een "gewone" topclub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Tsja Barça is te veel afhankelijk van Messi. Als Messi niet mee doet of niet in de wedstrijd zit is Barça maar een "gewone" topclub.


Ze hebben in de competitie al wel wat wedstrijden zonder messi en suarez gespeeld en dan waren Coutinho en Dembele wel de uitblinkers. Ze hebben prima spelers, maar heel het team van Barcelona was achterover aan het hangen en de gemakszuchtigheid droop er vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah op zich wel, maar heel vaak is Messi toch degene die het doet. Ik kijk echt al seizoen in seizoen uit nagenoeg alle wedstrijden van Barça en het valt gewoon heel vaak op dat hij degene is die uiteindelijk nog ingebracht moet worden om een beslissing te forceren. Kampioenswedstrijd van Barça was daar wel een heel goed voorbeeld van tegen Levante.
Op zich speelden ze niet echt slecht, maar kwamen niet echt tot grote kansen. Messi kwam er in en ineens waren ze veel gevaarlijker dan zonder Messi die uiteindelijk met een goal de wedstrijd besliste.

Mja eigenlijk doe ik Liverpool veel te kort met deze opmerking, aangezien zij eigenlijk in beide wedstrijden gewoon beter waren en dus terecht de finale gehaald hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 11:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik ben ook wel benieuwd hoe alle clubs tegenover elkaar gaan staan wanneer Messi en Ronaldo er niet meer zijn. Wellicht heb je tegen die tijd een nieuw toptalent die jaren een team draagt maar dat heb je nu nog niet echt, MBappe en Neymar heb je natuurlijk, maar je ziet wel dat die ook niet altijd een wedstrijd beslissen, bij lange na niet het niveau Ronaldo en Messi.

Ik denk dat juist dat clubs als City en Liverpool gaan domineren puur om veel geld dus meer goede spelers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jup denk dat je daar wel gelijk in hebt. En als Messi/Ronaldo er niet meer zijn, vermoed ik dat het heeeeeel lang zal duren voordat er weer 2 of zelfs maar 1 speler is die 10/15 jaar alle records uit de boeken zullen schieten, want dat is wel wat Messi/Ronaldo voor elkaar hebben gekregen en nog steeds krijgen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Barca gaat toch gewoon winnen vanavond? Liverpool zonder Salat en Firmino.


Of toch niet :whistle:

Barca verdediging was lekker bezig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker avondje weer :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Lekker avondje weer :bomb:

Of nee toch niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdomme wat een halve finales en wat een Champions League seizoen is dit (L) ! Voor de Ajacieden onder ons; Dit voelt nu nog als een nachtmerrie maar jullie kunnen trots zijn, prachtig wat ze hebben laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan nu inmiddels alweer redelijk goed relativeren. Uiteindelijk zag je dit ergens wel aankomen, onervaren gastjes. Af en toe wat naïef bij vrije trappen, waar bv die 2-1 (2-2 weet t ff niet meer) uit kwam, waar er 8 man voor de bal stonden inclusief verdedigers Blind en de Ligt.

Maar na de teleurstelling is er ook weer veel trots. Ajax staat er weer ontzettend goed op in Europa, hebben onmogelijk dingen laten zien. Europese grootmachten alle hoeken van het veld laten zien. Dus ja enorm trots hoe het gegaan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg zuur dat de goal van Tottenham zo laat nog valt. Al had je de hele 2e helft wel het gevoel, dit gaat nog wel mis. Inderdaad bij die 2-1, waarom halsoverkop iedereen naar voren? Bij de 2-2 Schöne die de bal uit Onana zn handen tikt. En de 2-3... Onana doet weer eens tijdrekken, krijgt geel. Slechte bal naar Ziyech, die wil de bal over z'n tegenstander wippen, mislukt... En een scherpe aanval weer.. heel erg zuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 08:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet het nog even een plekje geven. Na zo'n eerste helft met al het geklooi even 2 goals weggeven om vervolgens in de allerlaatste secondes de genadeklap te krijgen.
Desalniettemin ontzettend knap om de halve finale te bereiken, nooit verwacht natuurlijk. Maar dat gevoel van voldoening komt volgende week wel een keer.

Nu alle bloedzuigers zoals Melvin ontlopen. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 08:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Knap van Ajax dat ze de tweede helft hadden bereikt. Ze hadden dit echter niet hoeven te verliezen, te veel gemakzucht in de tweede helft en niet altijd slim uitgespeeld.
Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic