Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 17 hours ago
T
Hardtraxxer
120 posts member since 2019
last seen Jul 2022
Rowanyt1309 wrote:Denk dat Ajax grote kans maakt om te winnen. Ik gok een 1-3 overwinning.
Denk een kleine overwinning voor 1 van beide, als Ajax weer een goede dag heeft zie ik ze ook in Londen wel weer winnen inderdaad.
Barca pakt een kleine overwinning op Liverpool.

2-0, 0-2, 2-1 or 1-2
Multi bet Exact Score
Tottenham - Ajax
3.30

2-0, 0-2, 2-1 or 1-2
Multi bet Exact Score
FC Barcelona - Liverpool
3.40

Quote 11.22 voor de gokkers onder ons. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Geen gratis geld deze keer?
Hardtraxx Elite
2619 posts member since 2015
last seen 4 hours ago
THArdstyler wrote:Geen gratis geld deze keer?
Kaarigggggggggggggggg
T
Hardtraxxer
120 posts member since 2019
last seen Jul 2022
THArdstyler wrote:Geen gratis geld deze keer?

Zal wel weer niet, dus laat het maar achterwege. :x
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Wat ook een tip is om op te gokken, is over zoveel corners. Staan ook vaak hoge quoteringen op.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Leggo :corn:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Prima eerste helft en een slechte tweede helft. Hadden het naar mijn idee eerder af kunnen maken. Toch een prima uitgangspositie voor de return in Amsterdam. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Volgende week het eigen publiek er achter en weer maximaal gaan! Buiten een paar kopballen en een schot van Alli om is Tottenham eigenlijk niet gevaarlijk geweest, terwijl ze de tweede helft wel beter waren. Mooi dat Van de Beek nu ook eindelijk de waardering krijgt die hij verdient, wat een machine.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Eerste 25 minuten dacht ik: daar gaan we weer hoor! Maar door de gedwongen wissel van Vertonghen veranderde de hele wedstrijd. Tottenham kreeg het middenveld in handen door die fysieke lui. Als het Ajax in het begin was gelukt daar onderuit te voetballen dan was Ajax doorgegaan met waar ze mee bezig waren. Nu werden ze terug gedrukt. Geen schande natuurlijk. Mooi dat ze de 0-1 over de treep konden trekken. :D
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 8 hours ago
Prima gedaan ja, zodra Ajax merkte dat ze er niet meer onderuit konden voetballen het over een andere boeg gegooid en alsnog de wedstrijd onder controle gehouden. Tottenham eigenlijk niet gevaarlijk geweest. Volgende week wordt toch weer spannend met die Kim Jong Un er weer bij.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Chroman wrote:Volgende week wordt toch weer spannend met die Kim Jong Un er weer bij.
Vind het wel bijzonder dat velen verwachten dat die jap het wel ff gaat beslissen. Vind hem lang niet altijd even sterk spelen.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 9 days ago
THArdstyler wrote:
Chroman wrote:Volgende week wordt toch weer spannend met die Kim Jong Un er weer bij.
Vind het wel bijzonder dat velen verwachten dat die jap het wel ff gaat beslissen. Vind hem lang niet altijd even sterk spelen.
:nono:

Ik ga er vanuit dat je Son bedoelt? Dat is een Zuid-Koreaan.
Met Son erbij hebben ze veel meer afmaken vermogen voorin en snelheid, dat gaat zeker wat uitmaken.

Zoals gezegd wordt het inderdaad spannend volgende week
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 8 hours ago
Niet dat hij het gaat beslissen, maar nu hebben ze in ieder geval iemand die kán scoren. Die Llorente staat er alleen om ballen door te koppen op iemand die wel kan voetballen.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
ErikZ wrote:Ik ga er vanuit dat je Son bedoelt? Dat is een Zuid-Koreaan.
Image
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Pooh wat een zieke eerste helft zeg! :worship: Belooft nog een flinke strijd te worden volgende week, maar alle vertrouwen in dat het goedkomt. Zelf erg genoten van Vd Beek en Blind, die beiden een erg sterke pot speelden imo. (S/O naar Blear en Melvin)
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Atm barca liverpool aan het kijken en de gedachte alleen al dat Barca de eventuele tegenstander kan worden mocht Ajax doorgaan volgende week. Ajax is bezig met een legendarisch seizoen maar ik kan moeilijk aan een overwinning denken als ik Barca zie spelen. :lol: Geldt trouwens ook voor Liverpool maar dan in iets mindere mate.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
Zo sterk vond ik Barca deze eerste helft allerminst. Messi wel weer zeer aanwezig :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
chas1n wrote:Zo sterk vond ik Barca deze eerste helft allerminst. Messi wel weer zeer aanwezig :drool:
Vind Barca ook echt tegenvallen en vind zelfs Liverpool sterker spelen. Denk zelf dat Ajax meer kans maakt tegen Barcelona dan Liverpool. Toch hoop ik op Ajax - Liverpool.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Maar vrees voor beiden wel tbh. Of het gevoel van 'te mooi om waar te zijn' speelt misschien ook mee :P
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Messi is gestoord :surrender:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Rip liverpool, dat was t dan.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Wat een geweldige vrije trap van Messi!
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Messi :$
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Messi, het pure voetbaltalent. Beter gaat er niet meer komen. Ronaldo komt heel dichtbij door knetter hard te trainen en fysiek ultiem voor de dag te komen. Maar Messi, Messi is gewoon puur voetbaltalent. Prachtig. Ik ben zo benieuwd hoe dat straks met Frenkie de Jong samen gaat spelen. Dat kon wel eens geniaal gaan worden.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Ongekend hoe hij die bal toch weer precies buiten bereik van de keeper in de bovenhoek knalt. Verder vond ik Barca totaal niet sterk spelen gisteren en heeft Liverpool zichzelf vooral tekort gedaan.