Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 15:03 
 
Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:
Denk dat Ajax grote kans maakt om te winnen. Ik gok een 1-3 overwinning.


Denk een kleine overwinning voor 1 van beide, als Ajax weer een goede dag heeft zie ik ze ook in Londen wel weer winnen inderdaad.
Barca pakt een kleine overwinning op Liverpool.

2-0, 0-2, 2-1 or 1-2
Multi bet Exact Score
Tottenham - Ajax
3.30

2-0, 0-2, 2-1 or 1-2
Multi bet Exact Score
FC Barcelona - Liverpool
3.40

Quote 11.22 voor de gokkers onder ons. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen gratis geld deze keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Geen gratis geld deze keer?


Kaarigggggggggggggggg
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 15:45 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Geen gratis geld deze keer?



Zal wel weer niet, dus laat het maar achterwege. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ook een tip is om op te gokken, is over zoveel corners. Staan ook vaak hoge quoteringen op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

Leggo :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima eerste helft en een slechte tweede helft. Hadden het naar mijn idee eerder af kunnen maken. Toch een prima uitgangspositie voor de return in Amsterdam. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende week het eigen publiek er achter en weer maximaal gaan! Buiten een paar kopballen en een schot van Alli om is Tottenham eigenlijk niet gevaarlijk geweest, terwijl ze de tweede helft wel beter waren. Mooi dat Van de Beek nu ook eindelijk de waardering krijgt die hij verdient, wat een machine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste 25 minuten dacht ik: daar gaan we weer hoor! Maar door de gedwongen wissel van Vertonghen veranderde de hele wedstrijd. Tottenham kreeg het middenveld in handen door die fysieke lui. Als het Ajax in het begin was gelukt daar onderuit te voetballen dan was Ajax doorgegaan met waar ze mee bezig waren. Nu werden ze terug gedrukt. Geen schande natuurlijk. Mooi dat ze de 0-1 over de treep konden trekken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima gedaan ja, zodra Ajax merkte dat ze er niet meer onderuit konden voetballen het over een andere boeg gegooid en alsnog de wedstrijd onder controle gehouden. Tottenham eigenlijk niet gevaarlijk geweest. Volgende week wordt toch weer spannend met die Kim Jong Un er weer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Volgende week wordt toch weer spannend met die Kim Jong Un er weer bij.

Vind het wel bijzonder dat velen verwachten dat die jap het wel ff gaat beslissen. Vind hem lang niet altijd even sterk spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Chroman schreef:
Volgende week wordt toch weer spannend met die Kim Jong Un er weer bij.

Vind het wel bijzonder dat velen verwachten dat die jap het wel ff gaat beslissen. Vind hem lang niet altijd even sterk spelen.


:nono:

Ik ga er vanuit dat je Son bedoelt? Dat is een Zuid-Koreaan.
Met Son erbij hebben ze veel meer afmaken vermogen voorin en snelheid, dat gaat zeker wat uitmaken.

Zoals gezegd wordt het inderdaad spannend volgende week
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet dat hij het gaat beslissen, maar nu hebben ze in ieder geval iemand die kán scoren. Die Llorente staat er alleen om ballen door te koppen op iemand die wel kan voetballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ik ga er vanuit dat je Son bedoelt? Dat is een Zuid-Koreaan.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pooh wat een zieke eerste helft zeg! :worship: Belooft nog een flinke strijd te worden volgende week, maar alle vertrouwen in dat het goedkomt. Zelf erg genoten van Vd Beek en Blind, die beiden een erg sterke pot speelden imo. (S/O naar Blear en Melvin)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Atm barca liverpool aan het kijken en de gedachte alleen al dat Barca de eventuele tegenstander kan worden mocht Ajax doorgaan volgende week. Ajax is bezig met een legendarisch seizoen maar ik kan moeilijk aan een overwinning denken als ik Barca zie spelen. :lol: Geldt trouwens ook voor Liverpool maar dan in iets mindere mate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo sterk vond ik Barca deze eerste helft allerminst. Messi wel weer zeer aanwezig :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Zo sterk vond ik Barca deze eerste helft allerminst. Messi wel weer zeer aanwezig :drool:


Vind Barca ook echt tegenvallen en vind zelfs Liverpool sterker spelen. Denk zelf dat Ajax meer kans maakt tegen Barcelona dan Liverpool. Toch hoop ik op Ajax - Liverpool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

Maar vrees voor beiden wel tbh. Of het gevoel van 'te mooi om waar te zijn' speelt misschien ook mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Messi is gestoord :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

Rip liverpool, dat was t dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2019 00:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een geweldige vrije trap van Messi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2019 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Messi :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2019 08:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Messi, het pure voetbaltalent. Beter gaat er niet meer komen. Ronaldo komt heel dichtbij door knetter hard te trainen en fysiek ultiem voor de dag te komen. Maar Messi, Messi is gewoon puur voetbaltalent. Prachtig. Ik ben zo benieuwd hoe dat straks met Frenkie de Jong samen gaat spelen. Dat kon wel eens geniaal gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2019 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongekend hoe hij die bal toch weer precies buiten bereik van de keeper in de bovenhoek knalt. Verder vond ik Barca totaal niet sterk spelen gisteren en heeft Liverpool zichzelf vooral tekort gedaan.
Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic