:')dawasiknie wrote:Het verschil met jouw is, is dat ik dat in zie en jij de schuld weer op de pliesie schuift. Typisch retard-relnichten gedrag van nepsupporters
Active topics in Off-Topic
Moderators
Woensdag
Ff de 3e plek veiligstellen. Maar oppassen voor de pliesie dus. Nog leuke spots in Milaan, Machiel?
Ff de 3e plek veiligstellen. Maar oppassen voor de pliesie dus. Nog leuke spots in Milaan, Machiel?
Euhm als je geluk hebt denk ik kingspub(als ie open is) En verder niet veel bijzonders, alles is toch duurChukkels wrote:Woensdag![]()
En suc6 met naar boven klimmen int stadion
Haha, er zijn geen liften? 
Maar als het goed is, zitten we beneden, aangezien er 5300 kaarten beschikbaar zijn gesteld
Maar als het goed is, zitten we beneden, aangezien er 5300 kaarten beschikbaar zijn gesteld
Nee een gigantische rondgang, waar je continue rondjes loopt naar boven.
Maar dan heb je wss geluk ja, wij waren maar met een kleine 3000. En neem ook maar een dikke portemonnee mee, in sommige kroegen leg je zo 8 euro neer voor een pilsje!
Maar dan heb je wss geluk ja, wij waren maar met een kleine 3000. En neem ook maar een dikke portemonnee mee, in sommige kroegen leg je zo 8 euro neer voor een pilsje!
Italianen, oude geldwolven, 8 euro 
dan moet het wel heeeeeeeel lekker bier zijn. 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Gooo
!
!Care, Twente is toch al lang naar Uefa-cup.
Maar Spurs zijn smerig. Twente ook maar Spurs net iets meer. Hup Twente.
Maar Spurs zijn smerig. Twente ook maar Spurs net iets meer. Hup Twente.
Go Bale! Hoop toch stiekem op een voetbalshow van hem, sorry FCT!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Zet Wisgerhof er op en die Bale gaat nergens meer heen. 
*hoopt op een twents gelukje*
*hoopt op een twents gelukje*
Die gast is geniaalParvuz wrote:BALE!
Whaha Wisgerhof maakt geen kansRamirez wrote:Zet Wisgerhof er op en die Bale gaat nergens meer heen.
zonder Ruiz zie ik twente nog zo 123 winnen nee
maarja ze hebben toch al EL dus maakt niet veel meer uit, hopen dan maar op een echte Engelse strijd
maarja ze hebben toch al EL dus maakt niet veel meer uit, hopen dan maar op een echte Engelse strijd
2 keer een penalty nemen
blijf het raar vinden dat het over moet als iemand te snel inloopt, en dan ook geen geel geven voor spel bederf
maarja toch 1-1
blijf het raar vinden dat het over moet als iemand te snel inloopt, en dan ook geen geel geven voor spel bederf
maarja toch 1-1
Mag niet eens wat die man doet! Als je scoort:
* Eigen speler loopt te vroeg in: overnemen.
* Tegenstander loopt te vroeg in: telt gewoon
* Eigen speler loopt te vroeg in: overnemen.
* Tegenstander loopt te vroeg in: telt gewoon
-
A
Zuuuuuuur voor Boschker...
Maar moet wel zeggen, wat een goeie scheids! Zo wil ik ze vaker zien
Machiel, was je ff rellen rond de 15 min?
Maar moet wel zeggen, wat een goeie scheids! Zo wil ik ze vaker zien
Machiel, was je ff rellen rond de 15 min?
scheid is inderdaad prima te doen
was er toen bij utrecht - celtic bij en toen floot hij wat de commentator al zei, perfect!
benieuwd naar de 2e helft, vind het wel een lache wedstrijd
was er toen bij utrecht - celtic bij en toen floot hij wat de commentator al zei, perfect!
benieuwd naar de 2e helft, vind het wel een lache wedstrijd
hmm er gaat weinig goed in de wedstrijd maar al wel 6 goals

3-3 verdient?
ik heb niet gekeken namelijk. alleen tijdens de reclame van GoedFout.
Hmm, vind 't wel een verdiende uitslag, die penalty voor twente kun je over discusseren (hoofd bescherming of niet?) en die blunder van Boschker.. beetje sneu voor 'm! Ach de andere goals waren volgens mij als ik 't zo effe terug ga kijken in m'n hoofd prima aanvallen, dus vind 3-3 wel prima!oostzaner wrote:3-3 verdient?ik heb niet gekeken namelijk. alleen tijdens de reclame van GoedFout.