Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 17:51 

Hardtraxx Veteran

En wie moet er werken van 6 tot 10 :')

Gun het ze :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 18:21 

Artiest

Parvuz schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Inter wint

2-0

ja idd zoiets ik zie twente nog wel scoren eigenlijk maar dan wordt t eerder 3-1 denk ik... iig is twente gewoon niet opgewassen tegen inter (hoe slecht het ook draait) in San Siro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 18:23 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd, zie meer kansen voor de Nederlandse ploeg vandaag! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 21:00 

Hardtraxx Veteran

Twente zoekt wraak na 2 verloren competitie wedstrijden let maar op! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 21:03 

Hardtraxx Veteran

Twente heb zeker een kans maar Inter moet zich zelf revancheren van afgelopen weekend.
Dus ben bang voor een overwinning voor Inter en denk dat een punt het maximale haalbare voor Twente zou zijn.
Maar hoop natuurlijk op het beste :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:21 

Donateur

Epic veel geblesseerden bij Inter, misschien maken ze met geluk een kans
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:37 

Hardtraxx Crew

Dit hoeft twente niet te verliezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 23:57 

Hardtraxx Veteran

gelukkig zijn ze wel zeker van Europa League ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 00:03 

Artiest

trots van Nederland, in een zwaardere poule dan die van Ajax haalt Twente gewoon wel Europees voetbal. Als Ajax ook nog eens weet te stunten (dikke kans van niet maargoed) dan kunnen we als Nederlanders blij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 01:42 

Hardtraxx Veteran

trots van Nederland, in een zwaardere poule dan die van Ajax haalt Twente gewoon wel Europees voetbal. Als Ajax ook nog eens weet te stunten (dikke kans van niet maargoed) dan kunnen we als Nederlanders blij zijn.

:') :') :')

Zwaardere poule dan Ajax? 2 van de 3 best presterende clubs van Europa zitten bij Ajax in de Poule en Auxerre draait op dit moment beter dan Werder. Geen probleem hoor, ik snap dat je een afkeer hebt tegen 's lands grootste club, maar ga geen onzin lopen te kramen.

Ajax zal het overigens uiteindelijk ook halen. Real wint wel van Auxerre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 02:37 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

:') :') :')

Zwaardere poule dan Ajax? 2 van de 3 best presterende clubs van Europa zitten bij Ajax in de Poule en Auxerre draait op dit moment beter dan Werder. Geen probleem hoor, ik snap dat je een afkeer hebt tegen 's lands grootste club, maar ga geen onzin lopen te kramen.

Ajax zal het overigens uiteindelijk ook halen. Real wint wel van Auxerre.

Heb je misschien wel gelijk in. Al vind ik persoonlijk dat Tottenham op dit moment beter voetbal laat zien dan AC Milan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 17:29 

Artiest

Ajax heeft op papier een zwaardere poule, maar je moet daar minimaal 3de worden waar Twente in de poule gewoon kansloos zou zijn om 3de te worden (en toch is t ze gelukt iig te overwinteren).

Auxerre is een uitermate zwakke ploeg, Ajax had daar 2 keer van moeten winnen dus gewoon 3de moeten worden (minimaal). Op papier was Twente kansloos en in de praktijk hebben ze het geluk dat Inter en Werder niet goed presteren en ze zelf wel gewoon goed spelen.
Als Ajax speelde zoals vorig seizoen en t Real van vorig seizoen tegenover zich had was het ook geen 0-4 en hadden ze best een punt kunnen halen, hadden ze 2 keer gewonnen van Auxerre en in eigen huis Milan kunnen verslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 17:45 

Hardtraxxer

Twente kansloos? Het is vanaf het begin van dit seizoen al slecht bij Werder en naarmate het seizoen vorderde kregen ze steeds meer kritiek en geblesseerden.

Onzin dus, Auxerre doet het op dit moment beter dan Werder en dus zijn de poules ongeveer vergelijkbaar omdat Tottenham uitsteekt dit seizoen.

Ze worden gewoon allebei derde wat ik vooraf wel voorspeld had :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 18:48 

Artiest

Beuntie schreef:
Twente kansloos? Het is vanaf het begin van dit seizoen al slecht bij Werder en naarmate het seizoen vorderde kregen ze steeds meer kritiek en geblesseerden.

Onzin dus, Auxerre doet het op dit moment beter dan Werder en dus zijn de poules ongeveer vergelijkbaar omdat Tottenham uitsteekt dit seizoen.

Ze worden gewoon allebei derde wat ik vooraf wel voorspeld had :)

Vriendelijke vriend, niemand kon toch weten dat Werder zo'n seizoen zou kennen, Auxerre staat trouwens gewoon 9de, dat is zelfs voor hun ondermaats.
Auxerre is sowieso slechter dan Werder, Tottenham of Inter vandaar dat Ajax gewoon 3de had moeten worden en nu lukt ze dat niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 00:37 

Hardtraxx Addict

Ajax heeft op papier een zwaardere poule, maar je moet daar minimaal 3de worden waar Twente in de poule gewoon kansloos zou zijn om 3de te worden (en toch is t ze gelukt iig te overwinteren).

Auxerre is een uitermate zwakke ploeg, Ajax had daar 2 keer van moeten winnen dus gewoon 3de moeten worden (minimaal). Op papier was Twente kansloos en in de praktijk hebben ze het geluk dat Inter en Werder niet goed presteren en ze zelf wel gewoon goed spelen.
Als Ajax speelde zoals vorig seizoen en t Real van vorig seizoen tegenover zich had was het ook geen 0-4 en hadden ze best een punt kunnen halen, hadden ze 2 keer gewonnen van Auxerre en in eigen huis Milan kunnen verslaan.

Daarom ging Werder ook met 12 vaste selectie spelers naar Tottenham?

Werder kampt met ontzettend veel blessures + de schorsing van Frings

En dat is al het hele seizoen zo bij Werder
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 13:18 

Hardtraxx Addict

Zo, dat waren weer een paar mooie daagjes Milaan, volop genoten :beer:
Helaas verloren, maar dat mag de pret niet drukken, sowieso Europees overwinteren en dat had ik aan het begon niet verwacht! :clap:
Ohja, Chuckels voor als juliie die kant op gaan..de politie is erg vriendelijk >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 13:24 

Vertel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 14:39 

Hardtraxx Addict

Is niks voor op internet :P
Maar die lui zijn niet vies van het uitdelen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 16:31 

Donateur

Moet je je eigen maar gedragen en niet met stoelen gooien, relnicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 17:08 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Moet je je eigen maar gedragen en niet met stoelen gooien, relnicht.

Nee wij komen niet uit 010
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 17:20 

Donateur

Klopt maar jullie zijn geen haar beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 18:00 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Klopt maar jullie zijn geen haar beter.

En jij kunt het weten! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 22:41 

Donateur

Ik ken de pappenheimers en hun beperkingen. Ik weet hoe dom een hoop gasten zich gedragen. Het verschil met jouw is, is dat ik dat in zie en jij de schuld weer op de pliesie schuift. Typisch retard-relnichten gedrag van nepsupporters :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 01:57 

Hardtraxx Addict

Je kent de pappenheimers? Of je pappenheimers?
Ik weet ook niet waar je het vandaan haalt dat er iemand een probleem op de politie schuift? Ik heb alleen gezegd dat de politie niet bijzonder vriendelijk is en dat ze niet vies zijn van uitdelen, op wat voor manier dan ook. Als je ergens niks van af weet, hou je er dan ook gewoon buiten.
En dat van nepsupporters zal ik maar niet persoonlijk opvatten, want dan moet je me die term toch echt eens uitleggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 02:27 

Hardtraxxer

+1 Machiel, niet zonder feiten of onderbouwde redeningen komen knul..

Ondanks dat ik Ajacied ben moet ik toch Machiel hier een plusje geven omdat het gewoon nergens op slaat.

Vooroordelen...
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic