En wie moet er werken van 6 tot 10 :')
Gun het ze
Gun het ze
ja idd zoiets ik zie twente nog wel scoren eigenlijk maar dan wordt t eerder 3-1 denk ik... iig is twente gewoon niet opgewassen tegen inter (hoe slecht het ook draait) in San Siro.Parvuz wrote:2-0Skedoedelefloeps wrote:Inter wint
:') :') :')Skedoedelefloeps wrote:trots van Nederland, in een zwaardere poule dan die van Ajax haalt Twente gewoon wel Europees voetbal. Als Ajax ook nog eens weet te stunten (dikke kans van niet maargoed) dan kunnen we als Nederlanders blij zijn.
Heb je misschien wel gelijk in. Al vind ik persoonlijk dat Tottenham op dit moment beter voetbal laat zien dan AC Milan...Chukkels wrote::') :') :')Skedoedelefloeps wrote:trots van Nederland, in een zwaardere poule dan die van Ajax haalt Twente gewoon wel Europees voetbal. Als Ajax ook nog eens weet te stunten (dikke kans van niet maargoed) dan kunnen we als Nederlanders blij zijn.
Zwaardere poule dan Ajax? 2 van de 3 best presterende clubs van Europa zitten bij Ajax in de Poule en Auxerre draait op dit moment beter dan Werder. Geen probleem hoor, ik snap dat je een afkeer hebt tegen 's lands grootste club, maar ga geen onzin lopen te kramen.
Ajax zal het overigens uiteindelijk ook halen. Real wint wel van Auxerre.
Vriendelijke vriend, niemand kon toch weten dat Werder zo'n seizoen zou kennen, Auxerre staat trouwens gewoon 9de, dat is zelfs voor hun ondermaats.Beuntie wrote:Twente kansloos? Het is vanaf het begin van dit seizoen al slecht bij Werder en naarmate het seizoen vorderde kregen ze steeds meer kritiek en geblesseerden.
Onzin dus, Auxerre doet het op dit moment beter dan Werder en dus zijn de poules ongeveer vergelijkbaar omdat Tottenham uitsteekt dit seizoen.
Ze worden gewoon allebei derde wat ik vooraf wel voorspeld had
Daarom ging Werder ook met 12 vaste selectie spelers naar Tottenham?Skedoedelefloeps wrote:Ajax heeft op papier een zwaardere poule, maar je moet daar minimaal 3de worden waar Twente in de poule gewoon kansloos zou zijn om 3de te worden (en toch is t ze gelukt iig te overwinteren).
Auxerre is een uitermate zwakke ploeg, Ajax had daar 2 keer van moeten winnen dus gewoon 3de moeten worden (minimaal). Op papier was Twente kansloos en in de praktijk hebben ze het geluk dat Inter en Werder niet goed presteren en ze zelf wel gewoon goed spelen.
Als Ajax speelde zoals vorig seizoen en t Real van vorig seizoen tegenover zich had was het ook geen 0-4 en hadden ze best een punt kunnen halen, hadden ze 2 keer gewonnen van Auxerre en in eigen huis Milan kunnen verslaan.
Nee wij komen niet uit 010dawasiknie wrote:Moet je je eigen maar gedragen en niet met stoelen gooien, relnicht.
En jij kunt het weten!dawasiknie wrote:Klopt maar jullie zijn geen haar beter.