leuke wedstrijd en een waardig afscheid van twente uit de champions league
ze mogen trots zijn!
ze mogen trots zijn!
Idd! En ik heb trouwens ook een goede scheidsrechter gezien!Oxbow wrote:leuke wedstrijd en een waardig afscheid van twente uit de champions league
ze mogen trots zijn!
Volledig eens.Oxbow wrote:leuke wedstrijd en een waardig afscheid van twente uit de champions league
ze mogen trots zijn!
die was best spectaculair ja, maar het is een jood, dat maakt hem weer minder.JP Hardstyle wrote:Omhaal van zo'n jood tegen ol. lyon![]()
wie het nog niet gezien heeft, ff op youtube kijken
Kanslooskatamaran wrote:maar het is een jood, dat maakt hem weer minder.JP Hardstyle wrote:Omhaal van zo'n jood tegen ol. lyon![]()
almighty doet weer huilieAlmighty wrote:Kanslooskatamaran wrote:maar het is een jood, dat maakt hem weer minder.JP Hardstyle wrote:Omhaal van zo'n jood tegen ol. lyon![]()
Haha!Parvuz wrote: Moet je verplicht de stadionverlichting uit doen,
jammer he almighty, gelukkig ga ik niet meteen huilen als ze iets over/tegen mijn club zeggenAlmighty wrote:Oxbow trekt z'n bek open, jammer dat het een Utrecht-fan is
Is toch ook net zo kansloos, mensen daarop beoordelen
iets wat wel meer Ajacieden hebben, en dat is nou juist zo mooi aan die mensenAlmighty wrote:Nee maar sommige dingen zijn zo uber kansloos dan kan ik me niet inhouden :')
homo's zijn lief voor elkaar, voetbal is gewoon oorlog parvuzParvuz wrote:Jongens jongens, geen ruzie maken. Laten we lief voor elkaar zijn.
Poeh Poeh, was wel een hele gevaarlijke uitspraak van mij, jammer voor je dat het een grapje was! Anders had je zo naar de rechter kunnen stappen.Almighty wrote:Nee maar sommige dingen zijn zo uber kansloos dan kan ik me niet inhouden :')
muziek is ook niks meer dan een geluidjeAlmighty wrote:OF gewoon een spel :')
Oké superkatamaran wrote:Poeh Poeh, was wel een hele gevaarlijke uitspraak van mij, jammer voor je dat het een grapje was! Anders had je zo naar de rechter kunnen stappen.Almighty wrote:Nee maar sommige dingen zijn zo uber kansloos dan kan ik me niet inhouden :')
I knowAlmighty wrote:Oké superkatamaran wrote:Poeh Poeh, was wel een hele gevaarlijke uitspraak van mij, jammer voor je dat het een grapje was! Anders had je zo naar de rechter kunnen stappen.Almighty wrote:Nee maar sommige dingen zijn zo uber kansloos dan kan ik me niet inhouden :')
zo'n fout als boschker doen we niet na nee.Nick wrote:gaat ajax doen vanavond?!
gister overtreffen wordt moeilik!