Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 34 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 hours ago
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Het is allemaal erg triest, maar heb toch vreemd genoeg niet echt het idee dat ze compleet weggespeeld worden. Als dat zo was dat was de score echt wel veel hoger uitgevallen.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Broken Balance wrote:
Svbtwee wrote:Ik zeg 4-0 voor Man City :corn:
Dat is knap in de Kuip.
Hij zegt er toch voor City bij. Worden mensen in jouw omgeving niet ontzettend moe van jou?
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Unknown wrote:Het is allemaal erg triest, maar heb toch vreemd genoeg niet echt het idee dat ze compleet weggespeeld worden. Als dat zo was dat was de score echt wel veel hoger uitgevallen.
Dit. En ach kijkend naar het kwaliteit verschil van de ploegen is dit ook geen schokkende uitslag. Niks om je voor te schamen als Feyenoord zijnde in ieder geval.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Zo, gelijk even duidelijk gemaakt dat we niets in de CL te zoeken hebben, net als alle andere Nederlandse ploegen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Pommer wrote:
Broken Balance wrote:
Svbtwee wrote:Ik zeg 4-0 voor Man City :corn:
Dat is knap in de Kuip.
Hij zegt er toch voor City bij. Worden mensen in jouw omgeving niet ontzettend moe van jou?
Ja, doodmoe.
Maar mensen gedragen zich hier natuurlijk ook hetzelfde als in het echt. :yawn:

Bij de 0-3 afgezet. En gezien de andere wedstrijd denk ik niet dat Feyenoord op een punt hoeft te rekenen in deze poule. Hooguit met een topprestatie maar 3 zie ik ze echt niet pakken.

PSG was ook moordend goed, maarja dat was dan wel tegen Celtic. Benieuwd naar Bayern - PSG. Moet een topwedstrijd worden.
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
Na de 0-2 voor City overgeschakeld naar de Duitse zender voor Tottenham - Dortmund. Was een goede keuze, lekker potje.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Dacht dat wat puntjes tegen Shaktar wel haalbaar zou zijn, maar gister ook een stuk van hun wedstrijd gezien en dat team oogde heel stabiel. We moeten echt uit een ander vaatje tappen willen we überhaupt een puntje ergens sprokkelen. :lol:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Unknown wrote:Het is allemaal erg triest, maar heb toch vreemd genoeg niet echt het idee dat ze compleet weggespeeld worden. Als dat zo was dat was de score echt wel veel hoger uitgevallen.
Volgens mij hebben wij een andere wedstrijd gekeken. Feyenoord werd volledig weggevaagd.
Hardtraxx Veteran
17569 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
City zat na 30 minuten al met de gedachte bij de volgende wedstrijd joh, die verspelen echt geen onnodige energie meer aan een gespeelde wedstrijd. Prikken er nog ff 1 in omdat het kan en weer lekker naar huis.

Dit is echt de definitie van weggespeeld worden...
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Het verschil is ook te groot. De handelingssnelheid van een David Silva vergeleken met Vilhena. Het is gewoon zielig om naar te kijken...

Ik hoop het niet voor Feye maar dit wordt denk ik een 0 punter deze groep.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Vilhena was dan ook wel de slechtste man van het veld. Mijn god wat was die beroerd.
Enigen die zich nog enigszins redden waren Amrabat en Berghuis.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Ik heb St Juste ook echt alleen maar ballen op Jones zien geven. Die man was zo ontzettend nerveus. Wedstrijd was al snel gespeeld en City gaf daarna geen gas meer. Heb echt mooi voetbal van city gezien, ik schat de kans reëel dat dit City kampioen wordt van Engeland
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Amrabat en Boëtius scoorden als enige een voldoende voor mij, rest is totaal overklast. Die Amrabat kon (als een van de weinigen) fysiek prima mee met City, goeie body hij.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ik heb me gister prima vermaakt, mede doordat in mijn vriendengroep een aantal feyenoorders zitten die serieus dachten 'minimaal een punt te halen'. Dat waren letterlijk hun woorden haha.

Maar goed, een realiteits-check dus. Ben benieuwd hoe Feyenoord het dit weekend doet na deze toch wel klapper. Ik merk wel dat ik me minder druk begin te maken om het Nederlandse voetbal. Met een middagje Premier League voetbal kijken maak je mij toch een stuk blijer mee.

En idd:
Rickzel wrote:City zat na 30 minuten al met de gedachte bij de volgende wedstrijd joh, die verspelen echt geen onnodige energie meer aan een gespeelde wedstrijd. Prikken er nog ff 1 in omdat het kan en weer lekker naar huis.

Dit is echt de definitie van weggespeeld worden...
Dat het de tweede helft 'beter' ging lag imo niet aan Feyenoord, maar aan bovenstaand.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Daveytl wrote:
Volgens mij hebben wij een andere wedstrijd gekeken. Feyenoord werd volledig weggevaagd.
2 van de 4 goals waren gewoon enorme fouten, 2 goals uit corners en dan 2 goals uit voetballende situaties. Nee compleet weggespeeld vond ik dat dus niet. Verder wel kansloos, maar dat is wat anders imo. Als ik dan toch mag vergelijken. Ajax werd in de EL finale ook totaal niet weggespeeld, maar waren wel compleet kansloos.
Hardtraxx Elite
2966 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
rare redenatie maat. Je bent gewoon compleet vervaagd. Misschien doel je op het feit dat city niet 100% aan het spelen was? Op deze 50% maakte je al geen kans.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Feyenoord gaat het niet redden, dat is in ieder geval wel een zekerheid. :list:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Ik gok voor vanavond ook weer 4-0 :corn:
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ik ga lekker Dortmund - Real checken :yes:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Unibetje gewonnen dankzij de Champions League. (L) :innocent:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Die Mbappe heeft meer talent in z'n kleine teen dan het hele Nederlandse voetbal bij elkaar, wat een speler al :worship:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 11 hours ago
En pas 18 jaar jong. En ook al het lichaam van een volwassen vent. Niet normaal goed gewoon. :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Jordy wrote:En pas 18 jaar jong. En ook al het lichaam van een volwassen vent. Niet normaal goed gewoon. :drool:
Precies dit inderdaad & dan nog eens zien hoe die er van baalt om gewisseld te worden.. Dat zegt echt heel veel over zijn mentaliteit! :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Verdomme, genadeloos afgestraft door Shaktar in de counter :( . Hier had toch wel wat meer ingezeten. Over en uit al weer.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
0-1 voor en 5 minuten later alweer 2-1 achter :lol:. Jones had die bal ook wel mogen hebben :x
Last edited by Svbtwee on 01 Nov 2017 22:25, edited 1 time in total.