6 punten voor Feyenoord. 1 echte topclub zou een mooi affiche zijn en dan een tegenstander uit pot 3 waar je uit en thuis nog kans tegen maakt, maar het gaat een zware kluif worden.Svbtwee wrote:Hopen dat Feyenoord Real, Barca, of Paris loot. Dat wordt smullen geblazen hehehe
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
24 Augustus weten we het, dan is de loting van de groepsfase.
Manchester is geboekt, zelfde hotel als vorig jaar
Vlucht + hotel naar Manchester geboekt voor maar liefst €93,-!
Had graag een tripje gemaakt naar Spanje/Portugal aangezien ik vorig jaar ook al in Manchester ben geweest maar het mocht niet baten.
Gaaf, wat denken jullie, is overwintering haalbaar in CL als je echt heel objectief kijkt? En anders overwinteren in EL, dat moet me wel mogelijk lijken.
Zal er echt vanaf hangen hoe we het thuis gaan doen, als we daar veel punten laten liggen kunnen we plek 3 al wel vergeten. In sportief opzicht had het wel veel slechter gekund naar mijn mening dus geheel kansloos acht ik ons ook weer niet. Kans is wel nihil uiteraard.Unknown wrote:Gaaf, wat denken jullie, is overwintering haalbaar in CL als je echt heel objectief kijkt? En anders overwinteren in EL, dat moet me wel mogelijk lijken.
Nja iig full support voor Nederlandse clubs in Europa 
In Oekraine is minimaal een punt haalbaar, in Italie ook thuis moet je ze pakken.
Overwinteren in de CL niet. Met wat stuntjes in een kolkende kuip moet plek 3 wel haalbaar zijn.Unknown wrote:Gaaf, wat denken jullie, is overwintering haalbaar in CL als je echt heel objectief kijkt? En anders overwinteren in EL, dat moet me wel mogelijk lijken.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 3 days ago
Plek 3 denk ik het hoogst haalbare. Tegen Man city verlies je denk ik 2x. Napoli ga je ook niet winnen. Dan moet het tegen Shakhtar gebeuren, maar ik denk dat Feyenoord het niet gaat redden. Shakhtar natuurlijk niet meer zo goed als eerst, maar toch schat ik ze hoger in dan Feyenoord.
Ik denk juist wel dat een kansje hebt tegen Man City, kun je echt wel beter hebben dan Real, Barça, Bayern of Juventus.Pipa wrote:Plek 3 denk ik het hoogst haalbare. Tegen Man city verlies je denk ik 2x. Napoli ga je ook niet winnen. Dan moet het tegen Shakhtar gebeuren, maar ik denk dat Feyenoord het niet gaat redden. Shakhtar natuurlijk niet meer zo goed als eerst, maar toch schat ik ze hoger in dan Feyenoord.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Die kan je inderdaad beter hebben dan die teams. Maar die zijn gewoon een stap te groot voor alle Nederlandse ploegen.
-
IHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Ik denk dat 2 wel haalbaar is. Als je ziet wat voor team Napoli en shaktar heeft 
? Ik weet niet wat voor Napoli jij voor ogen hebt, maar die hebben echt een sterk elftal.immuunm wrote:Ik denk dat 2 wel haalbaar is. Als je ziet wat voor team Napoli en shaktar heeft
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Als je zegt dat Napoli geen goed team heeft, heb je er duidelijk 0 verstand van. Ontzettend sterk team met snelheid, kracht en spelers met veel techniek in de klein ruimtes. Op iedere positie hebben ze betere spelers dan Feyenoord
Haha wtf?
Mertens en Callejon voorin. Hamsik als aanvallende middenvelder. Kijk eerst eens naar een selectie voordat je hier commentaar komt geven.
Mertens, Callejon, Insigne, Hamsik, Rabiol, Reina, Koulibaly, Tonelli, Jorginho, Allan, Albiol. Zat kwaliteit inderdaad.
-
IHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Ben benieuwd wat de stand gaat worden, en hoe erg Feyenoord weggespeeld wordt door Manchester City.
Die willen vanavond de sterkste opstelling van hun neer zetten met 487 miljoen euro moet het wel een nulletje of 2/3 worden
Die willen vanavond de sterkste opstelling van hun neer zetten met 487 miljoen euro moet het wel een nulletje of 2/3 worden
00 - 000 ?immuunm wrote:Ben benieuwd wat de stand gaat worden, en hoe erg Feyenoord weggespeeld wordt door Manchester City.
Dat is knap in de Kuip.Svbtwee wrote:Ik zeg 4-0 voor Man City
-
IHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Broken Balance wrote:Dat is knap in de Kuip.Svbtwee wrote:Ik zeg 4-0 voor Man City
aiBroken Balance wrote:Dat is knap in de Kuip.Svbtwee wrote:Ik zeg 4-0 voor Man City