Ik ben er niet eens aan begonnen om Feyenoord te kijken. Spurs it is

Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wat een contrast met vorig seizoen. Wat is het belabberd.
Niet alleen bij Feyenoord.chas1n wrote:Wat een contrast met vorig seizoen. Wat is het belabberd.
Heerlijke overwinning op Real! Snel maar weer een wedstrijdje pakken in Londen, altijd mooi.
Toch jammer dat ze op Wembley spelen ipv White Hart Lane, voelt toch niet echt als het 'thuis' van Tottenham. Enig idee wanneer het nieuwe stadion af moet zijn?DerBeuker wrote:Heerlijke overwinning op Real! Snel maar weer een wedstrijdje pakken in Londen, altijd mooi.
Volledig met je eens, toch is Wembley wel heel erg indrukwekkend. Vind het ook knap dat ze zo vaak uitverkopen. Nieuw stadion (Heeft nog geen naam) moet voor het begin van seizoen 2018-19 klaar zijnPommer wrote:Toch jammer dat ze op Wembley spelen ipv White Hart Lane, voelt toch niet echt als het 'thuis' van Tottenham. Enig idee wanneer het nieuwe stadion af moet zijn?DerBeuker wrote:Heerlijke overwinning op Real! Snel maar weer een wedstrijdje pakken in Londen, altijd mooi.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 3 days ago
White Heart Lane vond ik een beetje het grote broertje van de vetkampstraat stadion (Kowet Eagles). Ook midden in een woonwijk en erg sfeervol. Maar Tottenham is WHL een beetje ontgroeid en moeten wel uitbreiden
Last edited by Pipa on 03 Nov 2017 15:18, edited 1 time in total.
Ben er ook ooit geweest in de tijd dat Van der Vaart er nog speelde en Bale nog een simpel backje was. Wel mooi dat het nieuwe stadion zowat op de plek van het oude komt te staan.

Waarom is dat oude stadion nog niet plat gegooid dan? Lijkt me toch veel makkelijker voor de (bereikbaarheid van de) bouw? Of speelt hier iets anders mee?
Is ondertussen wel gebeurd. Dit is van vorig seizoen, toen speelden ze nog hier. Ik denk dat Wembley afhuren redelijk prijzig is.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Vind die moderne betonbakken die ze tegenwoordig overal neer zetten eigenlijk verschrikkelijk. Het verliest gelijk de hele sfeer en uitstraling van de stadions wat het Engelse voetbal zo mooi maakte.
van rechthoekige bak beton naar ovale bak beton.
Feyenoord vanavond, hou m'n hart vast...
Gok toch wel op 6-0, of meerchas1n wrote:Feyenoord vanavond, hou m'n hart vast...
Bedenk even dat Pep Guardiola waarschijnlijk Feyenoord-VVV heeft zitten analyseren 
PSG deze CL-campagne dit seizoen.. 
Heerlijk idd. Hoop stiekem ook wel dat ze de Champions League winnen.
Zul je zien dat ze Real loten in de 1/8 finales
Zul je zien dat ze Real loten in de 1/8 finales
Real tot nu toe wel betere ploeg imo, Respect ook voor arèola.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Heerlijke pot voetbal gezien. Zovaak kijk ik geen buitenlands voetbal, dus dit is echt een andere sport tov de eredivisie haha. Trouwens probz voor Asensio, top invalbeurt.
Spurs speelde gister ook geweldig zeg
Het gat van Engeland met de rest van Europa wordt alleen wel erg groot als je ziet hoe Liverpool, City en Spurs hun tegenstanders helemaal van de mat spelen (de laatste dan qua resultaat niet). Zie eigenlijk alleen Real, Barca of PSG de komende jaren nog tegenstand bieden aan de Engelse clubs. Heb het gevoel dat clubs als Bayern en Juve ook weer verder achterop gaan raken, die kunnen het financieel en qua tegenstand in eigen land ook niet meer bijhouden.
Real Madrid weet toch altijd in de Champions League wedstrijden weer op te staan hè, ongekend.
Ik vond, m.u.v. het hoge druk zetten en vel de duels in gaan, Real helemaal niet zo heel erg goed spelen. Was eerder PSG dat eigenlijk gewoon niks creëerde. Vond de wedstrijd überhaupt niet heel boeiend door de vele spelonderbrekingen en iedereen die telkens maar ging liggen en deed alsof ze dood gingen. De kansen die gecreëerd werden, kwamen trouwens wel telkens uit geniale momenten (mooie steekpass, hakje, overstapje et cetera)
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 3 days ago
Hoe bedoel je dit precies? Bayern al jaren in eigen land de baas. Europees zijn ze op dit moment over hun top heen inderdaad. Ik zie Juve ook in Italie weer kampioen wordenPommer wrote:Spurs speelde gister ook geweldig zegHet gat van Engeland met de rest van Europa wordt alleen wel erg groot als je ziet hoe Liverpool, City en Spurs hun tegenstanders helemaal van de mat spelen (de laatste dan qua resultaat niet). Zie eigenlijk alleen Real, Barca of PSG de komende jaren nog tegenstand bieden aan de Engelse clubs. Heb het gevoel dat clubs als Bayern en Juve ook weer verder achterop gaan raken, die kunnen het financieel en qua tegenstand in eigen land ook niet meer bijhouden.
Ik denk dat ze te weinig tegenstand hebben in eigen land, waardoor ze niet wekelijks getest worden. In Engeland heb je gewoon 7 Europese topploegen tegen.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Dit. PSG is in Europa gewoon een simpele ploeg. Real mag het dan wel bagger doen in de competitie maar CL is andere koek, die gasten stevenen af op 3 op een rij.Chroman wrote:Ik denk dat ze te weinig tegenstand hebben in eigen land, waardoor ze niet wekelijks getest worden. In Engeland heb je gewoon 7 Europese topploegen tegen.
Verbaasde me wel dat Neymar geen 2e gele werd aangenaaid.