Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ontzettend fijn, pas laatste 10 minuten gekeken, heerlijke goal wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gent ligt op koers :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat volgens mij best aardig of niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het eerst in 9 jaar een Nederlandse club die overwintert in de CL, voor het eerst in 15 jaar een Belgische club die overwintert...it was destined to be :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vervanging voor het EK
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PSV tegen Atletico Madrid. Niet de slechtste loting, maar nog steeds een zware.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel dat AM onderschat wordt helaas, maar hoop toch weer op een stunt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Denk wel dat AM onderschat wordt helaas, maar hoop toch weer op een stunt :cool:

Ja, misschien wel. Maar aan de andere kant: Barca, Real Madrid en Bayern Munchen zijn alle drie beter, daarom is men misschien wel blij.

Had zelf natuurlijk het liefst Chelsea gezien, of misschien City. Die zijn gezien de huidige prestaties misschien wel het "makkelijkst". Zenit en Atletico zijn moeilijker dan dat lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Denk wel dat AM onderschat wordt helaas, maar hoop toch weer op een stunt :cool:


Dit inderdaad, ik hoorde zelfs mensen zeggen dat AM allang geen topteam meer is... Deze mensen moeten maar even de ranglijst van de Primera División erbij pakken. Ze staan gewoon gedeeld 1e met maar 7 tegendoelpunten. Wel degelijk een topteam dus. Het wordt erg zwaar voor PSV, maar zoals al gezegd, hopen op een stunt voor het Nederlandse voetbal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 17:47 
 
Hardtraxx Elite

Ai, ai, ai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke maar zéér lastige affiche voor PSV!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goh Atletico je had het beter kunnen treffen zeg :/ Atletico is denk een tegenstander waarvan je denkt dat die te doen is, maar Atletico Madrid zijn sluipmoordenaars, daar ga je heel erg veel moeite mee krijgen vermoed ik. Chelsea of Man City waren denk ik tegenstanders die beter en makkelijker bespeelbaar zijn.
Nee ik vrees voor PSV dat het bij de 8e finales blijft, wat ik uiteraard niet hoop aangezien het Nederlands voetbal wel een aardige opsteker kan gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Goh Atletico je had het beter kunnen treffen zeg :/ Atletico is denk een tegenstander waarvan je denkt dat die te doen is, maar Atletico Madrid zijn sluipmoordenaars, daar ga je heel erg veel moeite mee krijgen vermoed ik. Chelsea of Man City waren denk ik tegenstanders die beter en makkelijker bespeelbaar zijn.
Nee ik vrees voor PSV dat het bij de 8e finales blijft, wat ik uiteraard niet hoop aangezien het Nederlands voetbal wel een aardige opsteker kan gebruiken.


Ik vond Atletico een van de ergste die we konden treffen. De kans dat Barcelona of Real zich verslikt in een klein team is groter dan Atletico. Die klappen er in de CL gewoon op, tegen wie het is. Met 7 tegendoelpunten in de PD is die verdediging echt een muur. Gelukkig is scoren dit seizoen voor Atletico ook niet de sterkste kant.
Het worden in ieder geval twee lastige maar mooi potjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ja tegen Barça weet je gewoon dat je sowieso niet door komt en gelijk in 2 wedstrijden met 10-0 naar de slachtbank wordt geleid, net als tegen Bayern :lol: Real zou op dit moment dan nog wel kunnen, want dat is echt een elftal met 11 goede voetballers maar totaal geen team.
Gisteren ook weer vrij kansloos verloren van Villarreal :/ Atletico is wat mij betreft zo ongeveer de slechtste tegenstander die je maar kon treffen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 23:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gewoon kansloos. Enige pluspuntje is idd dat je niet met 2 keer 5-0 afgemaakt zal worden. Ik zie Gent het overigens nog best redden tegen Wolfsburg, die zijn toch ook niet altijd even stabiel, al hebben ze natuurlijk wel meer kwaliteit dan Gent. Mooiste affiche is toch wel Juve - Bayern :)

Overigens in de EL ook wat leuke potjes (Dortmund - Porto bijv.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was PSG - Chelsea toch een lust voor het oog. Nu zie je dat Mourinho meer kapot maakt in het voetbal dan je lief is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar vooral wat een geweldige ploeg heeft PSG. Ik heb wel het schijt aan zo een clubs, maar wat een spelers :drool:
Heerlijke mix tussen ervaren spelers en ruwe diamanten die op jonge leeftijd al zo goed zijn.
Vooral Verratti, Lucas, Marquinhos en Rabiot, wat een bazen :worship:

Als je dan ook kijkt dat ze gewoon Cavani, Pastore en Rabiot kunnen inbrengen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 17:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jammer dat Pastore niet vanaf het begin speelde, prachtige speler om naar te kijken. Maar ook wel enigszins begrijpelijk met zo'n selectie. Heb niet voor niets een Ligue 1 team met FUT :P

Unknown schreef:
Wat was PSG - Chelsea toch een lust voor het oog. Nu zie je dat Mourinho meer kapot maakt in het voetbal dan je lief is.


Het lag meer aan PSG dan aan Chelsea dat het zo'n leuke wedstrijd was. Het enige wat Mourinho misschien anders had gedaan dan Hiddink was Oscar vanaf het begin laten spelen omdat die nog meer mee verdedigt dan bijv. Pedro of Hazard. Al slaat zijn arrogante en onsportieve gedrag natuurlijk ook wel over op zijn spelers, dus in dat opzicht misschien wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ja vond je? Vooral de eerste helft was echt een heerlijk potje voetbal van beide kanten. Het ging op en neer en vond daarom die gelijkmaker ook wel verdiend. Tweede helft was duidelijk voor PSG, dat vond ik dan wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 20:18 
 
Hardtraxx Elite

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Real is ontzettend kwetsbaar in uitwedstrijden, ik denk (en hoop) dat dat ook zichtbaar gaat worden straks. CL gaan ze dit seizoen zeker niet winnen, daar durf ik voor 90 % mijn geld wel op te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend genoten van PSG idd. Volg de Ligue 1 totaal niet, want absurd hoe ver PSG boven iedereen uitstijgt daar. Niet zo gek ook met zo'n selectie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 00:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Een vraagje voor de Belgen hier. Ik zie vandaag Anderlecht en gister Gent in verschrikkelijke fluorerende gele shirts spelen (beide speelden thuis), waarom is dat? Ze hebben beide toch hele andere clubkleuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 01:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Een vraagje voor de Belgen hier. Ik zie vandaag Anderlecht en gister Gent in verschrikkelijke fluorerende gele shirts spelen (beide speelden thuis), waarom is dat? Ze hebben beide toch hele andere clubkleuren.

Zijn voor beide de 2e uitrustingen, maar ik denk dat het met sponsorverplichtingen te maken heeft dat ze europees met dat 2e shirt spelen. (ook bij thuiswedstrijden)
Het zijn wel verschrikkelijke tenues ja :sick: Ben zelf Anderlechtfan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Ben zelf Anderlechtfan.


:sick: :sick: :sick:
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic