@Roeben
Oké, wat een onzin.
Nee ik vind het verre van een drama, je kunt beter zeggen dat het Nederlands voetbal een drama is ipv een Nederlands voetbaldramaRadicelArmy wrote:Zo jammer. Typisch Nederland dat wij via penalty's verliezen. PSV kan de Champions League met opgeheven hoofd verlaten, maar het is toch wel weer een Nederlands voetbaldrama.
PSV speelde tactisch en op uithouding juist zwaar boven het niveau van de Eredivisie. PSV nam meerdere keren enorm veel initiatief, wat makkelijk is tegen Atletico wat sowieso een enorm statische ploeg is. Dat zag je wel toen PSV tegen rust meer balbezit had. En als je op Willems doelt met die kramp, hij is net hersteld van een blessure. Wat dacht je van De Jong die er 120 minuten op en neer loopt en uit het veld gehaald moest worden omdat hij amper nog kon springen. Dat toont maar weer dat PSV er gewoon vol voor ging. En Atletico speelt niet wekelijks 120 minuten. Atletico is verre van een dynamisch team en wint vaak met kleine getallen omdat ze door de sterke verdediging geen goals binnenlaten.Unknown wrote:Ik heb werkelijk waar genoten van begin tot eind, wat zat er een moordend tempo in deze wedstrijd. Atletico de betere kansen, maar Zoet was geweldig. Nu kun je meteen zien wat voor bout competitie de onze in Nederland is. Spelers die na fucking 70 minuten al kramp krijgen, omdat ze 1 wedstrijd spelen op dit hoge niveau. Atletico speelt wekelijks zulke wedstrijden.
Ik was echt anti-Bruma altijd, maar ik moet eerlijk toegeven dat ie nu al een paar maanden enorm sterk speelt, vooral in de Europese wedstrijden. Komt natuurlijk ook mede door Moreno die naast hem staat, maar toch. Verder vind ik Propper ook echt een baas worden. Destijds bij Vitesse vond ik het al raar dat iedereen het altijd over Vejinovic had, heb Propper altijd de betere gevonden.Daveytl wrote:Zoet was goed, maar man of the match was naar mijn mening met afstand Bruma. Jezus christus wat een beer.
Begrijp me niet een verkeerd, PSV heeft het geweldig gedaan, maar ik wil wel iets aan jullie verhaal toevoegen.Unknown wrote: Itt Ajax die gewoon moeite hebben met de kleinste clubs uit gare bananenrepublieken![]()
![]()
Laat PSV maar kampioen worden en volgend seizoen de eer maar weer hoog houden in Europa, want dat kunnen ze.
De grote vier loten elkaar weer niet, verrassendTwanneke wrote:Wat vinden we van de loting?
Vfl Wolfsburg - Real Madrid
Bayern Munchen - Benfica
Barcelona - Atletico Madrid
PSG - Manchester City
Idd, ik heb me er gisteren ook groen en geel aan geërgerd bij Barça - Atletico. Die man en die van vanavond wilden ook heel graag gezien worden.Pommer wrote:Wat een dramatische scheids hey, tering. Onterechte penal, buitenspelgoal, belachelijke gele kaarten. Ongelooflijk waar de Uefa zulke figuren steeds weer vandaan haalt.