Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 15:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Afbeelding

@Roeben

Oké, wat een onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een spanning voor vanavond!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gezonde spanning is bij mij ook al aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 20:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Na de loting zag ik het somber in voor PSV, maar met de huidige vorm van beide teams kan er vandaag best nog een goed resultaat in zitten. Aankomend weekend staat ook de derby van Madrid op het programma, die voor veel spelers denk ik toch al in het achterhoofd speelt. Over 2 wedstrijden echter zie ik Atletico wel vrij gemakkelijk doorgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg jammer van die twee domme gele kaarten. PSV zeker boven mijn verwachtingen gepresteerd. Benieuwd wat ze met de Jong kunnen laten zien in de uitwedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naast het feit dat het dom was van Pereiro vond ik het vooral een matennaaierige actie van Godin. Maargoed, knap overeind gebleven met 10 man, de nul houden was het belangrijkste en dat is gelukt!
Het zal over twee weken ontzettend lastig worden, hopen dat je via een counter een goaltje kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren heb ik eindelijk echt eens genoten van het spel van Real Madrid, heerlijke wedstrijd gezien. Real speelde veel directer dan ze normaal deden. Nu kwam wel aan het licht dat ze vrij kwetsbaar zijn in de verdediging, maar dat werd altijd verbloemd omdat er nooit echt vol druk werd gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver PSV :cry: . Flinke spanning zitten kijken, zonde zeg. Desalniettemin, PSV heeft zich mooi geprofileerd in de Champions League. Hoop oprecht dat ze er volgend seizoen weer inzitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb werkelijk waar genoten van begin tot eind, wat zat er een moordend tempo in deze wedstrijd. Atletico de betere kansen, maar Zoet was geweldig. Nu kun je meteen zien wat voor bout competitie de onze in Nederland is. Spelers die na fucking 70 minuten al kramp krijgen, omdat ze 1 wedstrijd spelen op dit hoge niveau. Atletico speelt wekelijks zulke wedstrijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 01:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo jammer. Typisch Nederland dat wij via penalty's verliezen. PSV kan de Champions League met opgeheven hoofd verlaten, maar het is toch wel weer een Nederlands voetbaldrama.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Zo jammer. Typisch Nederland dat wij via penalty's verliezen. PSV kan de Champions League met opgeheven hoofd verlaten, maar het is toch wel weer een Nederlands voetbaldrama.


Nee ik vind het verre van een drama, je kunt beter zeggen dat het Nederlands voetbal een drama is ipv een Nederlands voetbaldrama xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 15:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ik heb werkelijk waar genoten van begin tot eind, wat zat er een moordend tempo in deze wedstrijd. Atletico de betere kansen, maar Zoet was geweldig. Nu kun je meteen zien wat voor bout competitie de onze in Nederland is. Spelers die na fucking 70 minuten al kramp krijgen, omdat ze 1 wedstrijd spelen op dit hoge niveau. Atletico speelt wekelijks zulke wedstrijden.


PSV speelde tactisch en op uithouding juist zwaar boven het niveau van de Eredivisie. PSV nam meerdere keren enorm veel initiatief, wat makkelijk is tegen Atletico wat sowieso een enorm statische ploeg is. Dat zag je wel toen PSV tegen rust meer balbezit had. En als je op Willems doelt met die kramp, hij is net hersteld van een blessure. Wat dacht je van De Jong die er 120 minuten op en neer loopt en uit het veld gehaald moest worden omdat hij amper nog kon springen. Dat toont maar weer dat PSV er gewoon vol voor ging. En Atletico speelt niet wekelijks 120 minuten. Atletico is verre van een dynamisch team en wint vaak met kleine getallen omdat ze door de sterke verdediging geen goals binnenlaten.

PSV is dan ook in mijn ogen de enige club in de Eredivisie die het verdient om in de Champions League te spelen op dit moment. Zij laten tenminste zien in hun spel en spelers dat ze vol voor Europese winst gaan. Ajax mag eerst eens in een voorronde of een Europa League laten zien dat zij ook zoiets kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het grootste gedeelte absoluut met je eens, ze speelden idd zoals je van een internationale topploeg mag verwachten, dat deden ze uitstekend, maar mijn mening blijft staan dat je in Spanje veel meer van dit soort wedstrijden speelt als in Nederland en als je dan een keer vol moet gaan tegen een tegenstander die dit nagenoeg wekelijks moet doen.

Ik zie genoeg Atletico om te weten dat dit een vrij normale doorgaande wedstrijd is voor hun, minus die 30 extra minuten natuurlijk, want dat is altijd een test voor elke club, ook Real, Barça, Chelsea, Man City, Arsenal enz enz, maar mijn mening blijft staan dat als je als Nederlandse club zulke wedstrijden moet spelen, ook al zijn het maar 90 minuten is dat een enorme slijtageslag, itt dus een Atletico die dit nagenoeg wekelijks moeten opbrengen.

Desalniettemin heb ik echt erg genoten van hoe PSV deze topclub bespeeld heeft, van tevoren had ik ze nooit, maar dan ook nooit een kans gegeven, maar ze hebben mij echt in een enorm positief zin verrast op tactisch gebied. Ze waren imo nagenoeg gelijkwaardig aan Atletico wat normaal echt een ontzettend lastig te bespelen ploeg is, die niets maar dan ook echt niets weggeven. PSV is imo de enige Nederlandse club die dit kan bewerkstelligen, omdat ze het ontzetten volwassen aanpakken. Itt Ajax die gewoon moeite hebben met de kleinste clubs uit gare bananenrepublieken :x :x
Laat PSV maar kampioen worden en volgend seizoen de eer maar weer hoog houden in Europa, want dat kunnen ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoet was goed, maar man of the match was naar mijn mening met afstand Bruma. Jezus christus wat een beer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 17:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zoet was goed, maar man of the match was naar mijn mening met afstand Bruma. Jezus christus wat een beer.

Ik was echt anti-Bruma altijd, maar ik moet eerlijk toegeven dat ie nu al een paar maanden enorm sterk speelt, vooral in de Europese wedstrijden. Komt natuurlijk ook mede door Moreno die naast hem staat, maar toch. Verder vind ik Propper ook echt een baas worden. Destijds bij Vitesse vond ik het al raar dat iedereen het altijd over Vejinovic had, heb Propper altijd de betere gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Itt Ajax die gewoon moeite hebben met de kleinste clubs uit gare bananenrepublieken :x :x
Laat PSV maar kampioen worden en volgend seizoen de eer maar weer hoog houden in Europa, want dat kunnen ze.

Begrijp me niet een verkeerd, PSV heeft het geweldig gedaan, maar ik wil wel iets aan jullie verhaal toevoegen.

Ajax gaat inderdaad (schandalig) ten onder tegen op papier mindere clubs uit 'banenrepublieken', maar PSV heeft het Nederlands voetbal de afgelopen jaren veel meer schade toegebracht. Vorig seizoen in de Europa League gelijk tegen Estoril en twee keer verloren van Dinamo Moskou. Twee jaar geleden was het nog slechter in de Europa League en speelde PSV gelijk tegen Dinamo Zagreb, verloor het van Chornomorets en verloor het twee keer van Ludogorets. Drie jaar geleden was het in de Europa League helemaal dramatisch. PSV speelde thuis gelijk en verloor uit van AIK Stockholm. Verder verloor het twee keer van Dnipro.

Daarnaast heeft PSV dit jaar ten opzichte van Ajax in mijn ogen toch wel een voordeel gehad met de loting. Zij zaten in pot 1 en hebben met het matige Man Utd (nummer 6 van Engeland), Wolfsburg (nummer 8 van Duitsland) en CSKA Moskou toch een gunstige loting gehad om een ronde verder te komen. Dat is in ieder geval een stuk gunstiger dan een groep met Barcelona en PSG of een groep met Real Madrid, Manchester City en Borussia Dortmund.

Doet niets af aan deze prestatie van PSV, want het blijft zeer knap. Als Zoet die penalty niet in zijn eigen doel slaat, sta je in de kwartfinale van de Champions League. Jammer, want ze waren echt heel dichtbij en kunnen de CL met opgeheven hoofd verlaten.

De selectie van PSV is beter en vooral qua ervaring veel sterker dan Ajax. Voor het Nederlandse voetbal hoop ik dat Ajax kampioen wordt. Vervolgens kan PSV via de voorronde de Champions League bereiken. Ik geef PSV namelijk veel meer kans dan Ajax. Uiteindelijk hebben we in het meest gunstige scenario weer eens twee Nederlandse ploegen in de Champions League.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 01:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Helemaal mee eens met alles wat je zegt, zat zelf ook nog te denken dat het eigenlijk ideaal zou zijn als Ajax kampioen zou worden en PSV 2e, PSV zie ik in zo'n onderling CL kwalificatieduel veel meer kans maken dan Ajax. Zou toch heerlijk zijn als we er weer eens 2 ploegen bij zouden hebben, waarvan er 1 ook weer in pot 1 komt bij de loting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 16:09 
 
Hardtraxx Elite

3
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat vinden we van de loting?

Vfl Wolfsburg - Real Madrid
Bayern Munchen - Benfica
Barcelona - Atletico Madrid
PSG - Manchester City
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 13:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Saai, maarja iig mooie halve finales.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

Twanneke schreef:
Wat vinden we van de loting?

Vfl Wolfsburg - Real Madrid
Bayern Munchen - Benfica
Barcelona - Atletico Madrid
PSG - Manchester City


De grote vier loten elkaar weer niet, verrassend
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doorgestoken kaart dit natuurlijk, beter hadden ze Wolfsburg en Benfica uitgesloten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die David Luiz wauw :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 22:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een dramatische scheids hey, tering. Onterechte penal, buitenspelgoal, belachelijke gele kaarten. Ongelooflijk waar de Uefa zulke figuren steeds weer vandaan haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat een dramatische scheids hey, tering. Onterechte penal, buitenspelgoal, belachelijke gele kaarten. Ongelooflijk waar de Uefa zulke figuren steeds weer vandaan haalt.


Idd, ik heb me er gisteren ook groen en geel aan geërgerd bij Barça - Atletico. Die man en die van vanavond wilden ook heel graag gezien worden.
Vorige  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic