Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 00:07 

Hardtraxx Veteran

Zonde dat Neymar het zo makkelijk wil doen, zeer terecht dat die gestopt werd.

Voor de rest: Holy shit. Barca is echt aan het huishouden momenteel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 00:17 

Hardtraxx Veteran

Dan gunt Messi je een goal ipv dat die zelf voor een hattrick gaat, neem je zo een pingel :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 00:18 

Hardtraxxer

Beter pakken ze die Neymar even goed aan onder de douche, als jullie begrijpen wat ik bedoel. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 00:24 

Hardtraxx Veteran

Die strafschop van Neymar was natuurlijk de arrogantie ten top, maar hij heeft er dit seizoen al 3 op die manier gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 15:41 

Hardtraxx Veteran

Vandaag mogen ze weer, pak ze lampjes :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 15:56 

Hardtraxx Veteran

Wordt moeilijk voor PSV, een tweede keer United verrassen en dit keer in Manchester? Ik zie het niet gebeuren. Al hoop ik er van harte op, want er mag weer gepresteerd worden op Europees niveau. Heel veel succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 17:44 

Hardtraxx Veteran

Eens, hoop toch op een vette stunt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 23:50 

Hardtraxx Crew

Wat heb ik een zin in de laatste thuiswedstrijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 00:56 

Hardtraxx Veteran

Geniet echt van PSV in de Champions League, flinke strijd en passie. Hoop dat ze winnen over 2 weken. En wat een baas is die Guardado zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 12:35 

Hardtraxx Veteran

Helemaal in eigen hand. Viel meer te halen gisteren, maar een punt zou ik zeker tevreden mee zijn :).

edit: overigens wéér een domme gele kaart van Arias.. Die vent snap ik af en toe echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 13:18 

Zit totaal geen voetballend vermogen in United :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 14:23 

Hardtraxx Veteran

Wat was dat United slecht zeg. Alle lof voor PSV, maar dit United kan op zo'n manier nooit de PL winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 14:45 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Helemaal in eigen hand. Viel meer te halen gisteren, maar een punt zou ik zeker tevreden mee zijn :).

edit: overigens wéér een domme gele kaart van Arias.. Die vent snap ik af en toe echt niet.

Vond het aan de andere kant wel wat zwaar bestraft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 15:02 

Hardtraxx Veteran

Klopt, maar het is wel typisch dat iedere wedstrijd die hij heeft meegedaan hij ook geel heeft gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 16:26 

Hardtraxx Veteran

Alleen nog even CSKA kloppen en dan lekker overwinteren :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 20:13 

Bierkoning

Ik heb helemaal niks met PSV, maar voor het Nederlandse voetbal is het toch wel erg belangrijk dat ze een ronde verder komen. Alleen jammer dat de Oekraïners (met Kiev) en de Belgen (met Gent) zo het lijkt ook gaan overwinteren, dan schieten we er dus weer niet zo veel mee op :P Tenminste dat zijn dacht ik de twee dichtstbijzijnde concurrenten op die UEFA ranglijst toch?

Overigens vond ik het wel zwaar overdreven dat iedereen PSV vooraf als kansloos bestempelde. wat is dat United al jaren lang een kutploeg zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 14:01 

Hardtraxx Veteran

Oekraine staat boven ons op de UEFA ranglijst en Belgie is ons volgens mij ook al voorbij vooral de zaak om Zwitserland achter ons te houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 13:42 

Hardtraxx Crew

Straks wat eten en drinken in de stad en dan optijd naar het stadion lopen. De spanning begint al te komen, heb er zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 23:37 

Hardtraxx Veteran

PSV :worship: :worship: Het maakt me nu ff geen moer uit dat ik een hekel aan PSV heb, maar dit is toch wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg lekker voor het Nederlands voetbal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 23:38 

Wat een ongelooflijk trieste club is United geworden zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 23:55 

Hardtraxx Veteran

Klasse hoor PSV, zwaar verdiend :thumbsup: . Iedere thuiswedstrijd dikke strijdlust en passie en alles gewonnen. Laatste deel was nog spannend zeg, heerlijk voor united. Wat is dat een sneue club ondertussen zeg, zulk matig voetbal met abnormaal kapitaal erin gepompt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 00:13 

Hardtraxx Veteran

Hulde aan PSV
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 00:41 

Hardtraxx Veteran

Felicitaties aan PSV! Leuk om te zien dat er toch een Nederlandse club is die kan overwinteren in Europa. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 11:34 

Hardtraxx Veteran

Knap hoor! In een moeilijke poule, waar ik vooral er eigenlijk weinig voor gaf toch even tweede worden. Nu hopen op een mooie tegenstander en een dikke stunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 11:48 

Hardtraxx Veteran

Ja ik ga nu praten over "als", maar als (:P) het daar 2-2 was gebleven was PSV zelfs eerste geweest :)
Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic