Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 22:57 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Messi, fenomenale tweede goal wauw. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 22:57 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 09:24 

Hardtraxx Veteran

Pff wat een wedstrijd gisteren, wat een tempo. Geen tijd voor herhalingen etcetera, geniaal!

De 3-0 geeft wel minder perspectief op een leuke return, maar je weet het maar nooit. Bayern heeft het vaker omgebogen thuis, echter was de tegenstander wel een tandje minder dan Barcelona.

Unknown schreef:
Dit was by far de beste wedstrijd die ik gezien heb dit seizoen in de CL. 2 clubs die echt willen voetballen ipv afbraakvoetbal spelen, voor de neutrale toeschouwer moet dit toch gewoon genieten zijn lijkt mij :)

Absoluut mee eens. Reclame voor het voetbal, weinig gejank (met name de eerste helft niet) maar gewoon spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 11:20 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 11:33 

Hardtraxx Veteran

xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 20:20 

Kraak... Piep...

Hahaha Raven.

Zo maar even Barca - Bayern terug kijken. Maar ik acht Bayern niet kansloos voor de return. Ze hebben het eerder omgebogen met monsterstanden. Maar omdat het Barca is gok ik dat ze op gelijke hoogte komen en het op penals aankomt.

Juve verdiend de winnaar. Speelde goed, Real speelde erg matig. Ik ergerde me wel, zodra Real wat het initiatief nam (Na de 1-0 en de 2-1), Juve weer typisch Italiaans ging spelen, met man en macht op de eigen helft. Vind ik nog steeds jammer, want wat Pommer zegt zou mooi zijn, alleen mogen ze het dan meer gaan oplossen met creatief voetbal en niet reactie voetbal en park the bus en met vlagen wat leuke acties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 20:34 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Hahaha Raven.

Zo maar even Barca - Bayern terug kijken. Maar ik acht Bayern niet kansloos voor de return. Ze hebben het eerder omgebogen met monsterstanden. Maar omdat het Barca is gok ik dat ze op gelijke hoogte komen en het op penals aankomt.

Juve verdiend de winnaar. Speelde goed, Real speelde erg matig. Ik ergerde me wel, zodra Real wat het initiatief nam (Na de 1-0 en de 2-1), Juve weer typisch Italiaans ging spelen, met man en macht op de eigen helft. Vind ik nog steeds jammer, want wat Pommer zegt zou mooi zijn, alleen mogen ze het dan meer gaan oplossen met creatief voetbal en niet reactie voetbal en park the bus en met vlagen wat leuke acties.

Ik hoop toch niet dat je serieus Porto en Shachtar gaat vergelijken met Barcelona he???? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:24 

Kraak... Piep...

Daarom zeg ik omdat het Barca is kalf. We weten dat je een fanboy bent en Barca het allerbeste vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:30 

Hardtraxx Veteran

Waarom ben ik een kalf en waarom zou je fanboy moeten zijn om te weten dat Barça totaal andere koek is dan Porto en Shachtar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 13:23 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Waarom ben ik een kalf en waarom zou je fanboy moeten zijn om te weten dat Barça totaal andere koek is dan Porto en Shachtar?

http://www.uefa.com/uefachampionsleague ... ch/report/
Deze reden lijkt me degelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 00:04 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Unknown schreef:

Ja in het jaar dat Bayern de CL won :lol: Dit jaar is Barça gewoon heer en meester en nee dit ziet zelfs een niet-fan wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 21:37 

Kraak... Piep...

Bayern heeft ondanks andere teams de zelfde resultaten gehaald dit seizoen in de CL... En tegen Barca miste Bayern hun twee top flankers. Zet Barca er dan tegenover zonder Messi en Neymar. Dan heb je het weer op gelijke hoogte. En zie dat niet als excuus voor het verlies, want na de 1e helft domineerde Barca.

Het enige verschil is dat Barca tegen makke topteams speelde en Bayern tegen goed spelende subtoppers. Wat het uiteindelijk redelijk gelijk maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 01:03 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
nielstil schreef:
Unknown schreef:

Ja in het jaar dat Bayern de CL won :lol: Dit jaar is Barça gewoon heer en meester en nee dit ziet zelfs een niet-fan wel.

Definieer dit jaar even... Voor januari stelde het spel van Barcelona namelijk weinig voor (omdat naar mijn mening Messi onder niveau zat en Suarez nog niet voldoende was ingespeeld).

Toegegeven, op basis van hun huidige vorm zijn ze gewoon de beste. Maar dat maakt niet dat ik jou nu serieus ga nemen na al die fanboy reacties die ik al gelezen heb van jou kant :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 23:41 

Kraak... Piep...

Jammer, maar voorspelbaar. Ik zag na de 1-0 nog wel hoop maar Barcelona speelde voorin fenomenaal goed.
Het blijft jammer dat Ribery en Robben miste, dan hadden de wedstrijden er denk ik anders uit gezien. Niet heel erg maar dan was het wel spannender denk ik.

Leuk dat Benatia de 1-0 maakte maar hij liet achterin veel steken vallen, dat deed hij in de uit wedstrijd ook. Ik snap niet dat ze Dante of Badstuber er niet in zette. Want Benatia kan prima op de flank spelen met zijn snelheid.

Dat hakje van Suarez was prachtig trouwens.

En ten slotte, Jordi Alba, wat een smeerlap en jankert, smerige jankschwalbes. Rakitic deed het ook een keer toen Lewa hem een paar keer raakte, maar dat is dan ook gewoon een overtreding, maar dan zo overdreven naar de grond gaan van een paar slapjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 09:28 

Hardtraxx Veteran

Ik vond wel dat de scheids na de 3-2 snel kaarten gaf. Met name die overtreding (was dat het wel?) van Rode op Messie sloeg nergens op. Maar goed, wedstrijd was toen ook al gelopen. Zonde dat de eerste goal van Barca zo snel viel, Bayern had ook veel kansen om het weer spannend te maken, maar het zat iedere keer net tegen.

Vanavond Juventus - Real Madrid. Niet echt een uitgesproken voorkeur, als ik dan moet kiezen zou ik minder fan zijn van een El Classico als finale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 15:31 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

Mooi man, Suarez speelde gisteren echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 16:10 

Hardtraxx Veteran

Tsja als je in bloedvorm bent lukt alles he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 16:18 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Afbeelding

Mooi man, Suarez speelde gisteren echt geweldig.

Tjah, hij komt ook wel langer aanrollen hoor. Perfect voor zoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 17:33 

Hardtraxx Veteran

Rot op man al probeer je het 600 x dan lukt het nog niet laat staan in zo'n wedstrijd met zulke druk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 20:40 

Hardtraxx Veteran

Forza Juventus uiteraard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 21:18 

Hardtraxx Veteran

Matchfixing.

Dat is alles wat ik tot nu toe te zeggen heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 21:35 

Hardtraxx Veteran

Domheid van die Chiellini :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 21:41 

Kraak... Piep...

Die scheids is wel heel eenzijdig. Die penal had nooit gegeven moeten worden. Wel goed dat hij geel voor die schwalbe gaf. Daarnaast vond ik het wel grappig dat Juve op een gegeven moment zelf maar schwalbes ging maken of zeiken bij de scheids om Madrid een overtreding aan te naaien, vooral vidal. En vooral dat stuk waar Vidal op zijn eigen spelers in loopt, en dan gaan ze nog klagen bij de scheids :lol:

Maar het mooiste was die ballenjongen, wat een blaag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 21:43 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Die scheids is wel heel eenzijdig. Die penal had nooit gegeven moeten worden. Wel goed dat hij geel voor die schwalbe gaf. Daarnaast vond ik het wel grappig dat Juve op een gegeven moment zelf maar schwalbes ging maken of zeiken bij de scheids om Madrid een overtreding aan te naaien, vooral vidal. En vooral dat stuk waar Vidal op zijn eigen spelers in loopt, en dan gaan ze nog klagen bij de scheids :lol:

Maar het mooiste was die ballenjongen, wat een blaag :lol:

Strafschop kun je wel over discussiëren, Chiellini kwam gewoon als een dwaas in weer :x James gaat natuurlijk wel graag liggen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 21:45 

Kraak... Piep...

Je moet een penal niet beoordelen op hoe snel iemand gaat liggen maar hoe hard de overtreding was, en dat was hij niet. Hij raakte hem niet heel hard, kwam hard in ja, maar raakte hem niet hard en hij raakte hem ook niet op een manier dat hij zo naar de grond zou gaan..
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic