Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 23:21 

Hardtraxx Elite

Unknown schreef:
Verdediging was te zien Wout :lol: Chiellini, dat kon toch niet man xd

Heb t eerste kwartier gemist, maar hij gleed uit ofzo? Bonbon en Barzagli zijn dit jaar echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 00:26 

Kraak... Piep...

Andromeda schreef:
nielstil schreef:
Ben wel benieuwd naar Juventus in de halve finales. Ken eigelijk niets van die ploeg dus erg benieuwd hoe ze 1 van de 3 best aanvallende teams in de wereld gaan afstoppen

Zij de beste aanval, wij de beste verdediging. :D

Gaat makkelijk, het zelfde zou als je Atletico of Chelsea daar hebt. Ze gooien het achter gewoon dicht en veel blijven achter. Veel knapper als een kleinere groep dat kan oplossen.

Ik vond sommige Real spelers zich echt verschrikkelijk aanstellen zoals Carvajal, Ramos en Ronaldo. Ik snap alleen nog steeds niet hoe Pepe geel kreeg :P. Houd hij wel zijn stereotype hoog. Atletico speelde daar tegenover soms echt vuil. Nooit de veilige oplossing, altijd keihard er op. Real was wel de betere ploeg. Al had Atletico echt een paar makkelijke kansen die er zo in hadden gemoeten.
Wel grappig trouwens dat Turan rood kreeg voor die overtreding, terwijl hij wel duidelijk voor de bal ging. Wel met de noppen er in dat is het foute. Vervolgens doet Thiago het zelfde bij James, niet voor de bal, en daar werd niks aan gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 10:55 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Unknown schreef:
Verdediging was te zien Wout :lol: Chiellini, dat kon toch niet man xd

Heb t eerste kwartier gemist, maar hij gleed uit ofzo? Bonbon en Barzagli zijn dit jaar echt geweldig.

Hij gleed uit ja. Maar daarna dacht hij even dat hij op handbal zat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 13:11 

Hardtraxx Elite

Kans is sowieso erg klein dat ze doorstoten naar de finale. Ben al heel blij dat ze zover zijn gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 12:28 

Hardtraxx Elite

Barca - Bayern
Juve - Real

Best mogelijke loting voor Juve, wordt desalniettemin een zeer zware klus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 12:30 

Kraak... Piep...

Hmm, ik hoopte op Bayern - Juve en Real - Barca. Zodat je in ieder geval zeker geen twee Spanjaarden in de finale hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 12:55 

Hardtraxx Veteran

Ik gok Real - Bayern finale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 18:24 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Hmm, ik hoopte op Bayern - Juve en Real - Barca. Zodat je in ieder geval zeker geen twee Spanjaarden in de finale hebt.

Een finale tussen 2 landen is de laatste 2 jaar altijd geweest, maar ben het met je eens dat liever niet te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 20:57 

Hardtraxx Veteran

Juve al op voorsprong, nu doorgaan aub en niet op die 1-0 verdedigen, want dat is te weinig voor de volgende wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 21:16 

Kraak... Piep...

Unknown schreef:
Juve al op voorsprong, nu doorgaan aub en niet op die 1-0 verdedigen, want dat is te weinig voor de volgende wedstrijd.

Aaand it´s gone
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 21:28 

Hardtraxx Veteran

Je zag het van mijlenver aan komen :x 1-0 vinden ze genoeg, maar dat is dus niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 23:04 

Hardtraxx Veteran

Vooral eerste helft een leuke wedstrijd. Denk dat de 2-1 niet genoeg gaat worden voor Juve, maar we zullen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 10:30 

Ik moest wel een paar keer lachen om Ramos, wat was die slecht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 10:54 

Hardtraxx Elite

4 minuten Champions League ervaring en Sturaro had James & co afgestopt.

Afbeelding

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 10:55 

Hardtraxx Veteran

Ramos was inderdaad iedere mogelijkheid aan het verprutsen, raar dat hij niet werd gewisseld. Was een leuke wedstrijd gisteren, hoog tempo gezien. Toch vermoed ik dat Real over 2 wesdstrijden beter is.

Hopelijk vanavond net zo leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 11:45 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

Pirlo kan niet meer lopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 11:50 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
4 minuten Champions League ervaring en Sturaro had James & co afgestopt.

Afbeelding

:worship:

Die zit er dus gewoon nog tussen met zn voet, waardoor de bal er niet in gaat :oh:

Ik acht Juventus verder echt alles behalve kansloos. Real moet komen, want die MOETEN scoren en Juventus is via de counter echt dodelijk. Ik heb zo'n vermoeden dat Real het vreselijk moeilijk gaat krijgen en ik vrees voor ze dat ze het niet eens gaan redden (ik hoop het overigens ook :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 13:27 

Hardtraxx Veteran

Juventus gisteren verdiend gewonne. Real was enkel de laatste 25 minuten van de eerste helft goed aan het spelen. En zit de trainer nu echt niet dat Ramos op het middenveld niet werkt? Naar mijn mening had Ramos achteraan gemoeten en dan 4-3-3 gaan spelen met Hernandez in de spits en carvajal op de bank.

Wel erg benieuwd naar de terugwedstrijd, weet nu al zeker dat het spannend wordt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 17:32 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 17:45 

Hardtraxx Veteran

Zo zie je maar dat je met middelmatige spelers niet per se hoeft te verliezen van een team met topspelers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 19:14 

Bierkoning

Mooi dat Juve gewonnen heeft. Ik zou het nice vinden als ze weer een toonaangevende club in Europa kunnen worden. Mooie tijden waren dat met Del Piero, Trezeguet, Nedved, Zidane, Zambrotta, Cannavaro etc.

Voor vanavond voorspel ik een 2-0 overwinning voor Barca.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 22:42 

Hardtraxx Veteran

Denk niet dat tegen een barça in deze vorm iets te beginnen valt :surrender: Beste wedstrijd van het seizoen gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 22:49 

Hardtraxx Veteran

Dit was by far de beste wedstrijd die ik gezien heb dit seizoen in de CL. 2 clubs die echt willen voetballen ipv afbraakvoetbal spelen, voor de neutrale toeschouwer moet dit toch gewoon genieten zijn lijkt mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 22:49 

Hardtraxx Elite

Jezus die 2e goal :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 22:50 

Hardtraxx Veteran

Messi, fenomenale tweede goal wauw. :worship:
Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic